Koronarokote pahensi paniikkihäiriötä

Anonyymi

En ole aiemmin syönyt mitään lääkettä tähän vaan pärjännyt ilman yli 10 vuotta. Nyt kun otin kesän alussa sen rokotteen niin oireet on melkein jatkuvia ja melkein joka ilta joudun ottaa opamoxin että pärjään seuraavan päivän..
Onko muut huomanneet saman? Tästä oli uutinenkin että koronan sairastaminen pahentaa joten miksei myös rokote?
Nyt pelottaa ottaa se toinen jos vahvistuu entisestään…

21

2858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole huomannut tarvitsevani opamoxeja tavallista enempää, koronarokotteen jälkeenkäänkään.

      • Anonyymi

        Rokote on liitetty mm vapinaan, Väsymys oireyhtymään, ohutsäie neuropatiaan, Alzheimerin tautiin, MS tautiin, narkolepsiaan, pots huimaukseen tuntomuuutoksiin


        Vaikutukset psykiatrisen ongelmiin voivat olla suoria tai epäsuoria


    • Anonyymi

      Täysin hölynpölyä. Toki opamoxeista voi vaikka tykätä (addiktoitua), niin käyttää tuollaista tekosyynä itselleen tai muille, ottaa niitä enemmän.

      Haluaisinpa myös nähdä linkin yhteenkään tutkimukseen, jonka mukaan korona pahentaa paniikkihäiriötä. Toki ahdistavat tilanne (sairastuminen) voi voimistaa psykologisia oireita väliaikaisesti, mutta itse viruksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

      • Anonyymi

        Jos on saanut lääkkeet vasta sen jälkeen? Ei joutunut ennen syömään? Lukutaitosi on missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on saanut lääkkeet vasta sen jälkeen? Ei joutunut ennen syömään? Lukutaitosi on missä?

        Se ei ole olennaista, vaan se, että korona-virus tai rokote, eivät kummatkaan vaikuta kenenkään paniikkihäiriöön ainakaan biologisesti. Henkisesti tietysti vaikka lego-palikka voi aiheuttaa jotain.


    • Anonyymi

      Rokotus ei estä paniikkihäiriötä pahenemasta.

    • Anonyymi

      Minulla on sama juttu. N. kuukausi kummankin rokotuksen jälkeen aloin saamaan kohtauksia jollaisia en ole koskaan ennen saanut. Ahdistusta ym vaivaa on toki ollut ennenkin mutta nyt nämä oireet rajoittavat elämää.

    • Anonyymi

      Kyllä ja tosi raju keskellä yötä ,rokotteen jälkeen,

    • Anonyymi

      Itse olen saanut molemmat rokotteet. Ikinä en ole paniikkihäiriötä sairastanut tai mitään kohtausta saanut. Aina ollut sosiaalinen ym käynyt aina isoissa ihmismassatapahtumissa. ihminen. Heräsin juuri noin tunti sitten ja sain kohtauksen. Juoksin kämpässä, kehossa pisteli ja henkeä ahdisti. Puhuin kokoajan varmistaakseni ettei ala sammaltamaan. Vieläkin kun kirjotan tätä henkeä ahdistaa. Olen siis 24v

    • Anonyymi

      Etsin tietoa tästä aiheesta, sillä omakohtaista kokemusta löytyy ja nyt epäilen sen johtuvan noista rokotteista. Aikaisempaa mt-taustaa ei ole, joten kyllä nuo kohtaukset pelottavalta tuntuvat ja tottakai mietin, että mikä on nämä aiheuttanut. Olen yhdistänyt rokotteisiin.

      • Anonyymi

        Oletko löytänyt tietoa?


      • Anonyymi

        Rokotuksista johtuvaksi voi epäillä mitä vain. Mutta ajallinen yhteys ei tietenkään oikeasti riitä.

        Minäkin paranin 2-tyypin diabeteksesta pian toisen koronarokotuksen jälkeen. Johtuikohan se rokotuksesta??? Tuskin.


    • Anonyymi

      koronarokote pahensi niin, että vatsa on kovana

    • Anonyymi

      Voisikohan olla niin, että ahdistus ja paniikkihäiriö voi pahentua sen takia, että on tullut luettua kaikenlaisia juttuja rokotteiden mahdollisista haitoista, ja on alkanut sen seurauksena pelottamaan, tuleeko itselle jotain ongelmia piikin seurauksena ?
      Psyykeen vaikuttaa kovin monet asiat.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio!


    • Anonyymi

      Musta tuntuu että korona aiheutti mulle paniikkihäiriön ja muitakin neurologisia ongelmia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeasti kukaan ei voi tietää, mitä rokote aiheuttaa tai on aiheuttamatta. Toivoisin niiden, jotka kaikkein eniten väittävät, ettei rokotteesta ole haittaa, saavan itse omakohtaisesti kokea olleensa väärässä.

    • Anonyymi

      On ihan eri asia, onko rokotteesta tullut jotain oireilua, vai luuleeko ja pelkääkö ihminen saavansa siitä jotain oireilua.

    • Anonyymi

      Itselläni alkoi paniikkihäiriö autolla ajaessa maantiellä v 2022 syksyllä, eli rokotteiden jälkeen. Sitä ennen ei mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe