Ministeri Lintilä lausui noin nimesi, ei olla huollissaan polttomoottori v2035 astuvasta täys.kiellosta, se koskee uusia autoja,mistä alkaen "uusia?
astialta kolomanteen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
arvoisa Ministeri on sitä ikäluokkaa ettei tarvii olla"huolissaan puheistaan,,
- Anonyymi
,, ja miten on ymmärrettävä, "polttomoottorin täys-kielto
mutta minähän en ole ministeri - Anonyymi
miksi uusia-autoja jotka vähiten saastuttaa..
miss logiikka?- Anonyymi
logiikka on siinä, että ministerit ja kanisterit puhuu mitä sylki suuhun tuo, kukaan ei tiedä v2035, että mitä sitten EU diregtiivit autoista ja moottoreista määrää,,
oli virhe integroitua EU,n! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
logiikka on siinä, että ministerit ja kanisterit puhuu mitä sylki suuhun tuo, kukaan ei tiedä v2035, että mitä sitten EU diregtiivit autoista ja moottoreista määrää,,
oli virhe integroitua EU,n!jos, ei Lipponen ja Paavo tullut liittämään Suomea EU,n ja samalla katkaisemaan Ministeri Jermu Laineen sopimat maatalouden tuotteitten rajattomat markkina sopimukset Venäjälle ja vienti veti ja maatalous elpyi, Suomessa olisi kannattava maatalous, ei Tanskan 1000 lehmän navetan yksikkö-hinnalla.
jos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos, ei Lipponen ja Paavo tullut liittämään Suomea EU,n ja samalla katkaisemaan Ministeri Jermu Laineen sopimat maatalouden tuotteitten rajattomat markkina sopimukset Venäjälle ja vienti veti ja maatalous elpyi, Suomessa olisi kannattava maatalous, ei Tanskan 1000 lehmän navetan yksikkö-hinnalla.
jos!ei venäjä ole Suomelle uhka, vaan Eu,n laceerama uhka,,
- Anonyymi
no tarkoittaisikohan se 2035 voimaan astuva kielto niitä uusia autoja 2035 alkaen? Ei estä vain mitenkään esim 2034 rekisteröidyn polttomoottoriauton ajamista niin kauan kun se kestää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026