Käytetty dildo

Anonyymi

Tulin ostaneeksi ison dildon nettikaupasta ja ajattelin, että otan sen isomman enkä pienempää. No kyllä siinä suu loksahti auki, kun pakkauksen avasi.

En tajunnut, että se on niin iso. Niin iso, että alko pelottaa. Suuhun mahtuu vain terska ja sillonkin suu on maksimisavauksella. Sisälle se ei mahdu. Alkoi ”oman” miehen pippeli lähinnä kiinnostaa. Alunperin pitikin kloonata sen vehje, mut koska oon jääräpäinen niin tuhlasin nyt rahan tähän.

Ongelma on nyt siinä, etten voi oikeen käyttää tota. Voiko sitä myydä? Tai aina voi, mutta ostaako kukaan. Luonnollisesti pestynä ja desinfioituna.

9

3835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää

• Anonyymi

Minä voin tuon sulta ostaa miten edetään?

• Anonyymi

Voi tietysti myydä, tee ilmoitus tori.fi tai laita lappu marketin ilmoitustaululle. Jotkut gayt voivat jopa maksaa käytetystä enemmän kuin uudesta joten voi jättää sotkut siihen arvon nostamiseksi.

• Anonyymi

Huuto.net ja seksitreffit.fi voi olla parhaat paikat myydä, saattaa tätäkin kautta kaupat syntyä.
      Tiedän tuon tunteen kun avaa paketin ja dildo näyttää paljon isommalta kuin sentit mittanauhassa, onkin kuulemma yleisin dildojen palautussyy.
      Mun ei tosin sallittu isoani palauttaa ja upposihan se lopulta sinnikkäällä treenauksella sisään...

• Voisin ostaa jos kerrot tarkemmat mitat yms

• Anonyymi

23cm ja 5,3cm 🙊

• Anonyymi kirjoitti:

23cm ja 5,3cm 🙊

Miten saa yhteyden?

• soitteleppa 0449699728 niin jutustellaan lisää

• Anonyymi

tuo mun kuva on nyt vaan piirros ei mun......vehkeeni 0449699728

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe