Tulin ostaneeksi ison dildon nettikaupasta ja ajattelin, että otan sen isomman enkä pienempää. No kyllä siinä suu loksahti auki, kun pakkauksen avasi.
En tajunnut, että se on niin iso. Niin iso, että alko pelottaa. Suuhun mahtuu vain terska ja sillonkin suu on maksimisavauksella. Sisälle se ei mahdu. Alkoi ”oman” miehen pippeli lähinnä kiinnostaa. Alunperin pitikin kloonata sen vehje, mut koska oon jääräpäinen niin tuhlasin nyt rahan tähän.
Ongelma on nyt siinä, etten voi oikeen käyttää tota. Voiko sitä myydä? Tai aina voi, mutta ostaako kukaan. Luonnollisesti pestynä ja desinfioituna.
Käytetty dildo
9
2976
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Minä voin tuon sulta ostaa miten edetään?
- Anonyymi
Voi tietysti myydä, tee ilmoitus tori.fi tai laita lappu marketin ilmoitustaululle. Jotkut gayt voivat jopa maksaa käytetystä enemmän kuin uudesta joten voi jättää sotkut siihen arvon nostamiseksi.
- Anonyymi
Huuto.net ja seksitreffit.fi voi olla parhaat paikat myydä, saattaa tätäkin kautta kaupat syntyä.
Tiedän tuon tunteen kun avaa paketin ja dildo näyttää paljon isommalta kuin sentit mittanauhassa, onkin kuulemma yleisin dildojen palautussyy.
Mun ei tosin sallittu isoani palauttaa ja upposihan se lopulta sinnikkäällä treenauksella sisään... Voisin ostaa jos kerrot tarkemmat mitat yms
- Anonyymi
23cm ja 5,3cm 🙊
soitteleppa 0449699728 niin jutustellaan lisää
- Anonyymi
tuo mun kuva on nyt vaan piirros ei mun......vehkeeni 0449699728
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020