Hei olisiko pohjanmaalla naista jotka haluaisi että nuolentaa ja seskiä vaikka luonnossa, ei ikä rajoitteita
himokas nuolija
10
77
Vastaukset
Ihme kun ei ole pohjamaalla naista joka haluaisi nuolentaa ja seksiä
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
En ole limarotta vaan ihan kunnollinen mies
Kunnon mies ei täältä hae yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies ei täältä hae yhtään mitään
Voihan kunnon miehetkin hakea täältä nautintoa
- Anonyymi
Mä haluisin pillulleni käsittelyn
- Anonyymi
Moi, mistäpäin olet? 😋
- Anonyymi
Hei missä asustelet jos voitaisiin tavata ja saisit nauttia nuolennasta
- Anonyymi
Olen se joka on haluaisi nuolla ja on aloittanut tämän viestin, missä asustelet jos tavattaisiin niin saisit nattia nuolennasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se joka on haluaisi nuolla ja on aloittanut tämän viestin, missä asustelet jos tavattaisiin niin saisit nattia nuolennasta.
Että vallan ”nattia”...
HEINOLAN SETÄ on saanut kovan kilpailijan Pohjanmaan Sedästä! 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että vallan ”nattia”...
HEINOLAN SETÄ on saanut kovan kilpailijan Pohjanmaan Sedästä! 🤣Laita oma ilmoitus ei tarvise toisten ilmoituksiin vastata
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661988Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401346Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066