Ohjelmaprojektin ostaminen

Anonyymi

Edessä ois sellanen savotta yhden koodausprojektin kanssa koulussa että en millään sitä tule läpäisemään. Onko kukaan ostanut jostain ulkopuolista tekemään projektia? Mistä voisi löytää tekijän?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin tehdä sen, kerrohan tarkemmin mitä tulee tehdä.

      • Anonyymi

        C-kielellä toteutettava lyhyehkö ohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C-kielellä toteutettava lyhyehkö ohjelma

        Joo, kuulostaa hyvältä, ja tarkemmin se pitää sisällään mitä?


      • Anonyymi

        Ai jaa, no olkoon sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kuulostaa hyvältä, ja tarkemmin se pitää sisällään mitä?

        Voiko sinuun ottaa jotenkin yhteyttä, jotta voisin kertoa lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sinuun ottaa jotenkin yhteyttä, jotta voisin kertoa lisää?

        Kyllä voisi, kun ensin saat minut vakuuttuneeksi yhteystietojeni jakamisen tarpeellisuudesta.


    • Anonyymi

      Just. Ja sillä tavallako kuvittelet oppivasi ohjelmoiman, että ulkoistat projektin tekemisen jollekin muulle? Kuules itse ohjelmoijataustasena sanon sulle, että tuolla tavalla susta ei ikinä tule ohjelmoijaa ainakaan.

      Ohjelmoimaan oppii vain tekemällä ja josluistaa jo koulun ohjelmointiharkkatöistäkin, niin sillon on ihan turha kuvitella, että susta tulisi ikinä ohjelmoijaa. Äläkä nyt selitä mitään siitä, että opettelet sitten siitä miten joku toinen on projektisi tehnyt. Pelkällä valmiin koodin kopioinnilla ei ohjelmoijaksi tulla vaan kyllä se vaatii sitä, että ihan itse koodaat, itse pyrit ratkasemaan annetut ohjelmointitehtävät ja ihan itse yrität ymmärtää miksi asiat toimii niin kuin toimii ja miksi jonkin asian ratkasemiseen vaaditaan tiettynlaista ohjelmakoodia. Ohjelmoimaan oppii vain ohjelmoimalla. Myös ne vaikealta tuntuvat asiat on tärkeitä. Sekin on tärkeää ohjelmoimaan oppimisen kannalta, että tekee virheitä ja joutuu sitten yrittämään selvittää miksi homma ei toimikaan niin kuin piti.

      Ohjelmoimaan oppimista jaohjelmoijaksi tulemista ei taatusti millään tavalla edistä se, että ulkoistetaan vaikealta tuntuvat tehtävät muille sen sijaan, että yrittäs itse ratkasta ne.


      Tämä on siis ohjelmoijan mielipide. Itse olen ohjelmoijataustainen, mutta valitettavasti sokeuduin joten omalta osaltani koodaamiset on ainakin toistaiseksi koodattu.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Itsekin aikanaan opiskelin ohjelmointia, vain löytääkseni itseni järjestelmien pääkäyttäjän ja -suunnittelijan tehtävistä, enkä kyllä katunut...


    • Anonyymi

      Jos halvalla haluat päästä, niin laita ilmoitus jonkun koulun ilmoitustaululle, niin varmasti saat jonkun tekemään...

    • Anonyymi

      Itsekin aikaan tuskailin koulussa ohjelmointiprojektien kanssa, niin yksi kurssikaveri lupautui auttamaan jos maksan hänelle rahaa, Kieltäydyin, ja päätin vain yritellä, enkä välittänyt vaikka alkuun tuli huonoja arvosanoja; kyllä se sitten siitä lähti...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe