Edessä ois sellanen savotta yhden koodausprojektin kanssa koulussa että en millään sitä tule läpäisemään. Onko kukaan ostanut jostain ulkopuolista tekemään projektia? Mistä voisi löytää tekijän?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Minä voin tehdä sen, kerrohan tarkemmin mitä tulee tehdä.
- Anonyymi
C-kielellä toteutettava lyhyehkö ohjelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C-kielellä toteutettava lyhyehkö ohjelma
Joo, kuulostaa hyvältä, ja tarkemmin se pitää sisällään mitä?
- Anonyymi
Ai jaa, no olkoon sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kuulostaa hyvältä, ja tarkemmin se pitää sisällään mitä?
Voiko sinuun ottaa jotenkin yhteyttä, jotta voisin kertoa lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sinuun ottaa jotenkin yhteyttä, jotta voisin kertoa lisää?
Kyllä voisi, kun ensin saat minut vakuuttuneeksi yhteystietojeni jakamisen tarpeellisuudesta.
- Anonyymi
Just. Ja sillä tavallako kuvittelet oppivasi ohjelmoiman, että ulkoistat projektin tekemisen jollekin muulle? Kuules itse ohjelmoijataustasena sanon sulle, että tuolla tavalla susta ei ikinä tule ohjelmoijaa ainakaan.
Ohjelmoimaan oppii vain tekemällä ja josluistaa jo koulun ohjelmointiharkkatöistäkin, niin sillon on ihan turha kuvitella, että susta tulisi ikinä ohjelmoijaa. Äläkä nyt selitä mitään siitä, että opettelet sitten siitä miten joku toinen on projektisi tehnyt. Pelkällä valmiin koodin kopioinnilla ei ohjelmoijaksi tulla vaan kyllä se vaatii sitä, että ihan itse koodaat, itse pyrit ratkasemaan annetut ohjelmointitehtävät ja ihan itse yrität ymmärtää miksi asiat toimii niin kuin toimii ja miksi jonkin asian ratkasemiseen vaaditaan tiettynlaista ohjelmakoodia. Ohjelmoimaan oppii vain ohjelmoimalla. Myös ne vaikealta tuntuvat asiat on tärkeitä. Sekin on tärkeää ohjelmoimaan oppimisen kannalta, että tekee virheitä ja joutuu sitten yrittämään selvittää miksi homma ei toimikaan niin kuin piti.
Ohjelmoimaan oppimista jaohjelmoijaksi tulemista ei taatusti millään tavalla edistä se, että ulkoistetaan vaikealta tuntuvat tehtävät muille sen sijaan, että yrittäs itse ratkasta ne.
Tämä on siis ohjelmoijan mielipide. Itse olen ohjelmoijataustainen, mutta valitettavasti sokeuduin joten omalta osaltani koodaamiset on ainakin toistaiseksi koodattu.
T. miksuh- Anonyymi
Itsekin aikanaan opiskelin ohjelmointia, vain löytääkseni itseni järjestelmien pääkäyttäjän ja -suunnittelijan tehtävistä, enkä kyllä katunut...
- Anonyymi
Jos halvalla haluat päästä, niin laita ilmoitus jonkun koulun ilmoitustaululle, niin varmasti saat jonkun tekemään...
- Anonyymi
Itsekin aikaan tuskailin koulussa ohjelmointiprojektien kanssa, niin yksi kurssikaveri lupautui auttamaan jos maksan hänelle rahaa, Kieltäydyin, ja päätin vain yritellä, enkä välittänyt vaikka alkuun tuli huonoja arvosanoja; kyllä se sitten siitä lähti...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361444Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2491000Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan91742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31461
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381