Puhelinliittymän avaaminen velkajärjestelyssä

Anonyymi

Oon siis velkajärjestelyssä ja haluaisin vaihtaa puhelinliittymän halvempaan. Kilpailijalla olisi edullinen tarjous, mutta myydäänkö sitä mulle, kun olen velkajärjestelyssä? Kokemuksia? Tietoa kenelläkään ?

11

1721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joudut maksaa vakuusmaksun etukäteen, esim. Elisalla 150e jne.

• Anonyymi

Multa vaadittiin aikoinaan 300 e pantti Elisalla, kun halusin avata puhelinliittymän.

• Anonyymi

"Oon siis velkajärjestelyssä ja haluaisin vaihtaa puhelinliittymän halvempaan. Kilpailijalla olisi edullinen tarjous, mutta myydäänkö sitä mulle, kun olen velkajärjestelyssä? Kokemuksia? Tietoa kenelläkään ?"

Tämä selviää vain kokeilemalla. Kaikilla opereettoreilla on luottotietojen tarkastusjärjestelmä & riskienhallinta. Jos vaatii avausmaksua joko maksat tai otat prepaid liittymän, Saunalahti Prepaid / DNA Rajaton tai Super prepaid kumpi soveltuu paremmin käyttöösi.

• Anonyymi

Siis onko DNA rajaton saatavana prepaidina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko DNA rajaton saatavana prepaidina?

Rajattomat on törkeän kalliita.

• Anonyymi

Twitteristä voi kysyä.

• Anonyymi

Hei olen saanut Elisalta ilman pantteja uuden liittymän sekä puhelimenkin kk-rahoituksella, velkajärjestelyn aikana :)

• Anonyymi

Ja olet onnellinen!

• Anonyymi

Mutta mikä on 2021 syy operaattorin vaihtoon? Kolmen operaattorin perusliittymä yli 18v kuluttajalle on jotakuin sama! rajaton puhe kotimaassa, rajaton tekstiviesti/MMS korimaassa ja rajaton tiedonsiirto kotimaassa.

Kaikki ottaa 3€ (?) paperilaskusta. Avaus maksaa vajaat 5€.

Telialla on maksuton mobiilivarmenne, Elisa ja DNA ottaa varmenteesta 3€ kk maksun

perusliittymän hinta 20€-25€

• Anonyymi

Periaatteessa noin hinnastoa lukien, mutta ainakin itse olen vaihtanut kakarani puhelinliittymän sopimuskauden päätteeksi selvästi parempaan tarjoukseen kuin mitä operaattorin nettisivut lupaavat. Tosin taas ollaan 12 kk liittymässä kiinni, mutta vaikuttaa toimivan kustannustehokkaasti tällainen 12 kk liittymiin sitoutuminen.
        Mutta sinällään rahojen tehdessä tiukkaa kannattaa panostaa suuri osa energiasta tulojen kasvattamiseen, eikä muutaman euron säästöön liittymässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa noin hinnastoa lukien, mutta ainakin itse olen vaihtanut kakarani puhelinliittymän sopimuskauden päätteeksi selvästi parempaan tarjoukseen kuin mitä operaattorin nettisivut lupaavat. Tosin taas ollaan 12 kk liittymässä kiinni, mutta vaikuttaa toimivan kustannustehokkaasti tällainen 12 kk liittymiin sitoutuminen.
        Mutta sinällään rahojen tehdessä tiukkaa kannattaa panostaa suuri osa energiasta tulojen kasvattamiseen, eikä muutaman euron säästöön liittymässä.

Kommentoin kommenttia jossa kommentoitiin minun aiemmin kommenttia

Ap on järjestelyssä mikä ei suoraan kerro tiukkuudesta. Muistan kun joskus 2000 luvun alkupuolella jeesasin ulosotossa olevaa kaveria liittymäasiassa niin häneltä oli pyydetty parinsadan ennakkoa.

Parhaiten tiedon saa kysymällä. Tuossa tilanteessa tuskin uusi operaattori alkaa kilpailemaan tarjouksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      803
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      550
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe