Puhelinliittymän avaaminen velkajärjestelyssä

Anonyymi

Oon siis velkajärjestelyssä ja haluaisin vaihtaa puhelinliittymän halvempaan. Kilpailijalla olisi edullinen tarjous, mutta myydäänkö sitä mulle, kun olen velkajärjestelyssä? Kokemuksia? Tietoa kenelläkään ?

11

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joudut maksaa vakuusmaksun etukäteen, esim. Elisalla 150e jne.

• Anonyymi

Multa vaadittiin aikoinaan 300 e pantti Elisalla, kun halusin avata puhelinliittymän.

• Anonyymi

"Oon siis velkajärjestelyssä ja haluaisin vaihtaa puhelinliittymän halvempaan. Kilpailijalla olisi edullinen tarjous, mutta myydäänkö sitä mulle, kun olen velkajärjestelyssä? Kokemuksia? Tietoa kenelläkään ?"

Tämä selviää vain kokeilemalla. Kaikilla opereettoreilla on luottotietojen tarkastusjärjestelmä & riskienhallinta. Jos vaatii avausmaksua joko maksat tai otat prepaid liittymän, Saunalahti Prepaid / DNA Rajaton tai Super prepaid kumpi soveltuu paremmin käyttöösi.

• Anonyymi

Siis onko DNA rajaton saatavana prepaidina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko DNA rajaton saatavana prepaidina?

Rajattomat on törkeän kalliita.

• Anonyymi

Twitteristä voi kysyä.

• Anonyymi

Hei olen saanut Elisalta ilman pantteja uuden liittymän sekä puhelimenkin kk-rahoituksella, velkajärjestelyn aikana :)

• Anonyymi

Ja olet onnellinen!

• Anonyymi

Mutta mikä on 2021 syy operaattorin vaihtoon? Kolmen operaattorin perusliittymä yli 18v kuluttajalle on jotakuin sama! rajaton puhe kotimaassa, rajaton tekstiviesti/MMS korimaassa ja rajaton tiedonsiirto kotimaassa.

Kaikki ottaa 3€ (?) paperilaskusta. Avaus maksaa vajaat 5€.

Telialla on maksuton mobiilivarmenne, Elisa ja DNA ottaa varmenteesta 3€ kk maksun

perusliittymän hinta 20€-25€

• Anonyymi

Periaatteessa noin hinnastoa lukien, mutta ainakin itse olen vaihtanut kakarani puhelinliittymän sopimuskauden päätteeksi selvästi parempaan tarjoukseen kuin mitä operaattorin nettisivut lupaavat. Tosin taas ollaan 12 kk liittymässä kiinni, mutta vaikuttaa toimivan kustannustehokkaasti tällainen 12 kk liittymiin sitoutuminen.
        Mutta sinällään rahojen tehdessä tiukkaa kannattaa panostaa suuri osa energiasta tulojen kasvattamiseen, eikä muutaman euron säästöön liittymässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa noin hinnastoa lukien, mutta ainakin itse olen vaihtanut kakarani puhelinliittymän sopimuskauden päätteeksi selvästi parempaan tarjoukseen kuin mitä operaattorin nettisivut lupaavat. Tosin taas ollaan 12 kk liittymässä kiinni, mutta vaikuttaa toimivan kustannustehokkaasti tällainen 12 kk liittymiin sitoutuminen.
        Mutta sinällään rahojen tehdessä tiukkaa kannattaa panostaa suuri osa energiasta tulojen kasvattamiseen, eikä muutaman euron säästöön liittymässä.

Kommentoin kommenttia jossa kommentoitiin minun aiemmin kommenttia

Ap on järjestelyssä mikä ei suoraan kerro tiukkuudesta. Muistan kun joskus 2000 luvun alkupuolella jeesasin ulosotossa olevaa kaveria liittymäasiassa niin häneltä oli pyydetty parinsadan ennakkoa.

Parhaiten tiedon saa kysymällä. Tuossa tilanteessa tuskin uusi operaattori alkaa kilpailemaan tarjouksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe