Mitä tehdä, kun lähisukulainen keski-ikäinen mies kieltäytyy koronarokotuksesta. Epäilee tosiaan, että rokotteessa laitetaan mikrosiru ihmiseen? Me lähiomaiset ollaan saatu jo kaksi rokotetta. Mitä ihmettä tuon rokotusvastaisen jukuripään suhteen olisi tehtävä?
Koronarokotusvastaisuus
122
2026
Vastaukset
- Anonyymi
En ota minäkään. Katotaan parin vuoden päästä ootteko terveitä.pitäaikaisista sivuvaikutuksista ei tiedä kukaan.
- Anonyymi
Aika fasisti ajattelua jos sukulaisen ei saa enää päättää ottaako rokotetta vai ei, kun te määräätte. Pikkuhitlereiltä kuulostatte. Onneksi ette ole minun sukulaisia.
- Anonyymi
Taitaa olla pipi päästään jos kuvittelee mikrosiruja rokotteen sisältävän, tai muuten vain tyhmä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa seurata tavan tolliaista, miksi laittaa kallis siru? Meille tyhmimmälle kansanosalle ei kannata laittaa kuin tavallinen lasinsiru ja sen voi ihan itekin tökätä vaikka peukaloonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa seurata tavan tolliaista, miksi laittaa kallis siru? Meille tyhmimmälle kansanosalle ei kannata laittaa kuin tavallinen lasinsiru ja sen voi ihan itekin tökätä vaikka peukaloonsa.
Ne ketkä ei halua rokuotusta ja jos sairastuu koronaan. niin antaa olla kotonaan eikä ollenkaan ottaa sairaalaan, koska heidän mielestä korona ei ole vakava sairaus.
Voisivat kutsua sitten kotiinsa Ano Turtiaisen puhumaan ilman maskia koronan vaarattomuudesta. Ihme kusipäitä nuo ovat ja jos itse sairastuvat niin sitten vielä tartuttavat muitakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ketkä ei halua rokuotusta ja jos sairastuu koronaan. niin antaa olla kotonaan eikä ollenkaan ottaa sairaalaan, koska heidän mielestä korona ei ole vakava sairaus.
Voisivat kutsua sitten kotiinsa Ano Turtiaisen puhumaan ilman maskia koronan vaarattomuudesta. Ihme kusipäitä nuo ovat ja jos itse sairastuvat niin sitten vielä tartuttavat muitakin.Tommonen fasismi se vasta vaarallista onkin. Olemme demokraattisessa maassa. Ottaisit varmaan syanidia ja lehmän paskaa sekasin suoneesi jos joku lääkäri sanoisi, että turvallista on. Ei tietoa haittavaikutuksista. Otan rokotteen parin vuoden päästä jos ei ala porukka lakoamaan tai sairastumaan syöpään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen fasismi se vasta vaarallista onkin. Olemme demokraattisessa maassa. Ottaisit varmaan syanidia ja lehmän paskaa sekasin suoneesi jos joku lääkäri sanoisi, että turvallista on. Ei tietoa haittavaikutuksista. Otan rokotteen parin vuoden päästä jos ei ala porukka lakoamaan tai sairastumaan syöpään.
Olet kuollut sitä ennen jos viivyttelet parivuotta rokotuksen ottamista, mutta omapahan on valiinatsi jos olet sitä mieltä. Minä otin jo kaksi rokotusta ja käytän silti vielä maskia missä on muitakin ihmisiä, sinä kaita et käytä kun korona on vaaraton. Joten jätän sinulle lehmänpaskan ja syanidin kuolivuoteellesi viimeiseksi hoitokeinoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuollut sitä ennen jos viivyttelet parivuotta rokotuksen ottamista, mutta omapahan on valiinatsi jos olet sitä mieltä. Minä otin jo kaksi rokotusta ja käytän silti vielä maskia missä on muitakin ihmisiä, sinä kaita et käytä kun korona on vaaraton. Joten jätän sinulle lehmänpaskan ja syanidin kuolivuoteellesi viimeiseksi hoitokeinoksi.
Itse en tiedä ketään koronaan sairastunutta, olen 150 henkilön työpaikassa, eivätkä hekään tunne ketään vakavasti sairastunutta, mutta kaikki tuntevat jonkun, joka on saanut vakavia haittoja "rokotteesta"! Ja sen toisen piikin jälkeen. Katsotaan rauhassa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset ihan itse sinne lehmänpaskan ja matojen kanssa maatumaan kun menit tappamaan itsesi MRNA kokeellisella lääkkeellä.
Pysy nyt edes kaukana muista kun tartutat heihinkin ottamaasi BIO-ASETTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset ihan itse sinne lehmänpaskan ja matojen kanssa maatumaan kun menit tappamaan itsesi MRNA kokeellisella lääkkeellä.
Pysy nyt edes kaukana muista kun tartutat heihinkin ottamaasi BIO-ASETTA.Höppöstö höppöstä. Olet syyllinen tartuntoihin.
- Anonyymi
Aloittajana halusit antaa sen kuvan, että koronarokotevastaiset kaikki uskovat niin. Perustason propagandaa jolla halutaan antaa negatiivinen kuva siitä henkilöstä, joka ei usko kaikkea mitä media syöttää, eikä mene massan mukana. Tällä tavalla saadaan mahdollismman moni ottamaan rokote leimautumisen pelossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen fasismi se vasta vaarallista onkin. Olemme demokraattisessa maassa. Ottaisit varmaan syanidia ja lehmän paskaa sekasin suoneesi jos joku lääkäri sanoisi, että turvallista on. Ei tietoa haittavaikutuksista. Otan rokotteen parin vuoden päästä jos ei ala porukka lakoamaan tai sairastumaan syöpään.
Tuskin elät enää silloin. Uudet koronavariantit ovat yhä tappavampia. Venäjällä yli puolet on jo saanut koronan. Suomessa on todettu, että puolet sairastuneista kärsii pitkästä koronasta, eikä ole kokonaan parantunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat kutsua sitten kotiinsa Ano Turtiaisen puhumaan ilman maskia koronan vaarattomuudesta. Ihme kusipäitä nuo ovat ja jos itse sairastuvat niin sitten vielä tartuttavat muitakin.” Ne ketkä ei halua rokuotusta ja jos sairastuu koronaan. niin antaa olla kotonaan eikä ollenkaan ottaa sairaalaan, koska heidän mielestä korona ei ole vakava sairaus.
Voisivat kutsua sitten kotiinsa Ano Turtiaisen puhumaan ilman maskia koronan vaarattomuudesta. Ihme kusipäitä nuo ovat ja jos itse sairastuvat niin sitten vielä tartuttavat muitakin.”
Millä tavalla tämä on nyt sitten näyttäytynyt ”vakavana tautina”? Oliko viime vuonna paljonkin ylikuolleisuutta? Täyttyikö teho-hoitopaikat tai sairaalapaikat, vaikka niin kovasti peloteltiin?
Jos osaat lukea tilastoja, niistä ei löydy mitään poikkeavaa normaalista influenssakaudesta.
Kuljitko maski päällä esim. 5 vuotta sitten,? Jos et, miksi olit niin vastuuton? Uskotko edelleen maskeista olevan jotain hyötyä, vaikka koko tänä aikana ei ole pystytty osoittamaan niiden hyötyjä tavallisten ihmisten käytössä julkisella paikalla? Suomessa annettiin maskisuositus perustuen poliittiseen päätökseen, ei mihinkään tutkimusnäyttöön vedoten. Kertoo jo hyvin paljon, kuinka helposti teitä pystyy vedättämään ja maskibisnes kiittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat kutsua sitten kotiinsa Ano Turtiaisen puhumaan ilman maskia koronan vaarattomuudesta. Ihme kusipäitä nuo ovat ja jos itse sairastuvat niin sitten vielä tartuttavat muitakin.Jahas .. Itellä oli tuo paljon pelätty nuha ja mun tykönä kävi kavereitakin kyläsä ku olin saanut tartunnan ja te jaksatte uskoa että olis joku tarttuva ja vaarallinen tauti. Lopettakaa se yle,iltalehti,is,hs yms lukeminen nii aivot vois rueta käyttää omaakin järkeä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana halusit antaa sen kuvan, että koronarokotevastaiset kaikki uskovat niin. Perustason propagandaa jolla halutaan antaa negatiivinen kuva siitä henkilöstä, joka ei usko kaikkea mitä media syöttää, eikä mene massan mukana. Tällä tavalla saadaan mahdollismman moni ottamaan rokote leimautumisen pelossa.
Joku ees samaa mieltä! Hyvä!
- Anonyymi
Varmaan suvakki, kun tuollaista kuvittelee. Suvakit kiimassaan kuvittelee kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aloittajana halusit antaa sen kuvan, että koronarokotevastaiset kaikki uskovat niin. Perustason propagandaa jolla halutaan antaa negatiivinen kuva siitä henkilöstä, joka ei usko kaikkea mitä media syöttää, eikä mene massan mukana. Tällä tavalla saadaan mahdollismman moni ottamaan rokote leimautumisen pelossa."
Oikein sanottu. Stigman levittäminen on vahva ase. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas .. Itellä oli tuo paljon pelätty nuha ja mun tykönä kävi kavereitakin kyläsä ku olin saanut tartunnan ja te jaksatte uskoa että olis joku tarttuva ja vaarallinen tauti. Lopettakaa se yle,iltalehti,is,hs yms lukeminen nii aivot vois rueta käyttää omaakin järkeä..
Tunnen kaksi koronan sairastanutta, kummallakin diagnoosi siitä. Toinen oli iäkäs riskiryhmäläinen: muutaman viikon kestävä flunssa, hieman eri oireet kuin tavallisessa, meni ohi, ei jälkitauteja´. Toinen oli teini-ikäinen: long covid-diagnoosi, kuumeilua flunssaa reilun viikon. Meni ohi.
Nou hätä.
Tunnen useita koronapiikin ottaneita, joilla oli pahoja haittavaikuksia siitä. Viikon - pari kuumeilua, nivelkipuja, pääkipuja. Kuvailivat, että olivat tosi kipeitä. Ja nämä ovat vanhoja ihmisiä, jotka eivät valita esim. normaalista flunssasta, vanhan kansan ihmisiä. Yksi kovakuntoinen vanhus oli ottanut piikin ja saanut lievempiä oireita, muutaman päivän kestävää kuumeilua.
En itse ottaisi sitä piikkiä mistään hinnasta. - Anonyymi
Höpötinhöpö. Aloitushan on selkeä trolli. Joku umpitollo haluaa päteä. Siinäpähän pätee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tämä hullu ei oikeasti olekkaan hullu mutta idioottien keskellä esiintyy sellaisena kun hänet on rajoitettu. Muiden ei silloin tarvitse kärsiä samalla tavalla omasta tyhmyydestä. Joku leski valitti että hänen miehensä kuoli turhaan kotonaan. Itse väitän että haluavatkin lähteä mutta eivät viitsi kertoa miten tyhmiä nämä lesket juorulehtineen ovat joissa sitten tilittävät.
- Anonyymi
Pilluralli
- Anonyymi
Ihan oikeassahan hän on. Minä olen saanut myös 2 rokotetta. Nyt ei enää puhelin toimi kädessäni ollenkaan ja öisin kuulen ihme piippauksia ja Kiinan paikallisradiota.
Viime päivinä, kun olen jääkaapista ottanut kahvimaitoa, niin olen jäänyt tunneiksi jääkapin kylkeen jumiin, koska olen niin magneettinen. Ärsyttävää, mutta näillä mennään.- Anonyymi
Minullakin on outoja oireita? Kuulen vieläkin korvissani lupauksia vappusatasesta ja Ano Turtiaisen eduskuntapuheista ja etenkin siitä että koronarokotteet ovat kaikki tehottomia ja sitten kuulen MV lehden julistuksia miten Venäjällä on kaikki paremmin kun Suomessa ja miten mukava mies Putin on, ei vilpistä tietoakaan.
- Anonyymi
Kulla pitta otta koronatia rokkote.
- Anonyymi
😬🤯🤯🤯🤯😷😷😷😷🤢🤮🤮🤮🤮😷😷😷😷😷☠️💀💀💀💀💀👻👻👻👻👻
- Anonyymi
Rokote sisältää pieniä robotteja, nano-robotteja.
- Anonyymi
Minun mielerstäni oli ainakin hauskaa käydä rokottimella, koska on nättejä sairaanhoitajia :)
- Anonyymi
Eihän se hyvä ihminen ole mikään rokote, vaan kokeellinen geenihoito. Sitä ei ole koskaan kokeiltu ihmisiin. Eikö teille ole kerrottu sitä rokotettaessa? Kannattaa lukea tutkijoiden, virologien, immunologien lausunnot niista"rokotteista". Koronarealistit.fi.Se piikkiproteiini ei pysykään siellä käsivarressa, mikä oli tarkoitus, vaan kulkeutuu joka ikiseen soluun sinussa, eikä sitä saa pois. Ja se saa ihmisen oman immuunipuolustuksen hyökkäämään itseä vastaan ja se aiheuttaa niitä hyytymiä.
- Anonyymi
Odotelkaa kun naama alkaa sinertämään ja henki ei kulje.
Sairastuttuaan rokotevastaiset maksamaan sitten itse sairaanhoidon kulut. Tehohoito ei ole halpaa. Alkakaahan säästämään. - Anonyymi
Karhunkansalaiset tosin ei ymmärrä uskomuksia.
- Anonyymi
Ei rokotevastasia oteta hoitoon ollenkaan kun ne sairastuu, niin että ottakaa lapio käteen ja haudankaivuuseen itsellenne.
- Anonyymi
Rokotteen ottaneita ei pidä ottaa hoitoon, kokeellisesta piikistä on varoiteltu jo aikoja, mutta silti olette noin kykenemättömiä ymmärtämään edes lukemaanne.
On tämä outo pandemia, kun koronavirukseen liittyviin kuolemiin on laitettu tilastoihin kymmeniä liikenneonnettomuuksissa kuolleita. Vähän näyttää siltä, että tätä sakkia, jotka eivät kykene itse tutkimaan asioita, on vedätetty pahemman kerran tällä lobbauskampanjalla. - Anonyymi
Olemme kaikki sairastaneet elämämme aikana erilaisia koronavirus flunssia JA MEILÄ KAIKILLA ON IMMUNITEETTI KORONAAN, EIKÄ SIIHEN TARVITSE "ROKOTETTA".
- Anonyymi
Ei siellä mitään mikrosiruja ole, ne jutut on täyttä höpöä. Sen sijaan jopa WHO yms järjestöt ovat todenneet, että piikkiproteiini saattaa aiheuttaa verihyytymiä yms erikoisia oireita. Aivoveritulpat, sydänlihastulehdukset, sydänkohtaukset, yms verenkiertoon liittyvät asiat, saattavat tulla sivuvaikutuksena. Tiedän lähipiiristäni jo 3 tapausta, jotka on viety pian toisen piikin jälkeen sairaalaan, erinäisten komplikaatioiden takia. Kaikki alle 60 vuotiaita.
WHO ei myöskään suosita alle 16-vuotiaiden rokotuksia lainkaan, koska rokotuksiin liittyy normaalia isompi riski, koska rokotteita ei ole ehditty tutkia kunnolla.- Anonyymi
"Tiedän lähipiiristäni jo 3 tapausta, jotka on viety pian toisen piikin jälkeen sairaalaan, erinäisten komplikaatioiden takia."
Voitko tarkentaa minkälaisia komplikaatioita?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tiedän lähipiiristäni jo 3 tapausta, jotka on viety pian toisen piikin jälkeen sairaalaan, erinäisten komplikaatioiden takia."
Voitko tarkentaa minkälaisia komplikaatioita??Sydänlihastulehdus, aivoveritulppa, eteisvärinä. Tähän saakka kaikki olleet täysin terveitä, ei ikinä mitään tämmöisiä. Kaikki kolme melko lyhyen ajan sisään, rokotepiikeistä aikaa joitain viikkoja. Voihan tämä olla sattumaakin, mutta jotenkin aika erikoista. Perusterveitä ihmisiä, viidenkympin ikäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydänlihastulehdus, aivoveritulppa, eteisvärinä. Tähän saakka kaikki olleet täysin terveitä, ei ikinä mitään tämmöisiä. Kaikki kolme melko lyhyen ajan sisään, rokotepiikeistä aikaa joitain viikkoja. Voihan tämä olla sattumaakin, mutta jotenkin aika erikoista. Perusterveitä ihmisiä, viidenkympin ikäisiä.
"Sydänlihastulehdus,
aivoveritulppa,
eteisvärinä."
Ei vaikuta että rokotteesta tullut.
Mutta nämä pystyy ainoastaan lääkäri tutkimusten jälkeen vahvistamaan. Kyllä olisivat kertoneet jos näin olisi ollut.
Lieksassa kuuluu moniakin huhuja rokotteesta jotka on pystytty todistamaan luulotteluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydänlihastulehdus, aivoveritulppa, eteisvärinä. Tähän saakka kaikki olleet täysin terveitä, ei ikinä mitään tämmöisiä. Kaikki kolme melko lyhyen ajan sisään, rokotepiikeistä aikaa joitain viikkoja. Voihan tämä olla sattumaakin, mutta jotenkin aika erikoista. Perusterveitä ihmisiä, viidenkympin ikäisiä.
Onpa sulla sairas lähipiiri. Kannattaa huolestua ja pysyä neljän seinän sisällä ja mieluummin vuorata koti sisäpuolelta foliolla ja teipata saumat kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä perusterve50v, on saanut 2 rokotetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä perusterve50v, on saanut 2 rokotetta?
Hoitajat esim. Itse 26v perusterve ja tällä viikolla toinen rokote. En ole hoitaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sulla sairas lähipiiri. Kannattaa huolestua ja pysyä neljän seinän sisällä ja mieluummin vuorata koti sisäpuolelta foliolla ja teipata saumat kiinni.
Ei todellakaan ole perusterveitä jos joku veritulppa tullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole perusterveitä jos joku veritulppa tullut
Ns. 'perusterveenkin' voi veritulppa yllättää jonka jälkeen tutkimuksissa voi ilmetä joku uusi sairaus. Ei koko elämänkaari ole kenelläkään sairauksetonta.
- Anonyymi
Tyypit jotka eivät uskalla ottaa rokotusta ovat pelkureita. Ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi
Minä pelkään rokotettuja ihmisiä, mutta tautia en.
Olen saanut kamalia iho-oireita rokotetun seurassa, ekalla kerralla en uskonut todeksi, nyt jo neljännen kerran oireita ja pakko uskoa.
- Anonyymi
Tuleeko cittarin takapihan junasta mikrosiru?
- Anonyymi
Sieltä sen voi saada mutta rokotteesta ei.
- Anonyymi
Ei tule, kuin oksenteleva bulimamma💋💌💝💘
- Anonyymi
Toivottavasti nämä rokotuksesta kieltäytyvät eivät käytä muitakaan lääketieteen kehittämiä lääkkeitä. Syöpään esim hoitokeinona nokkostee, tms.
- Anonyymi
Itse kyllä katson noin 2-3 vuotta mitä tää rokote saa aikaan. Eli en ota rokotetta. Mitään rokotetta ei ole onnistuttu näin nopeasti keksii ilman sivuvaikutuksia. Tästä koronasta ei pitkään aikaa päästä eroon vähän sama kui flunssa tai keuhkokuume. Toivon kuitenkin ettei rokotetuille kovin vakavia sivuvaikutuksia tule vuosien kulttua. Katsotaan tosiaan muutaman vuoden päästä jos sitten ottaisi rokotteen mut epäilen kyllä kun viimeksi yli 26v sitten oon rokotteen ottanu ja ihan suht terveenä pysyny
- Anonyymi
Koronarokotus vastustajille on kehitteillä rokote luulotautia vastaan ja siinä on mikrosiruja lähes puolet rokoteaineesta, ja loppuosa on kusta jota niiden päähän on lisättävä.
- Anonyymi
Sinusta vain tuntuu terveellä, katsos kun hullu ei huomaa hulluuttansa.
- Anonyymi
Täysin vajakki olet jos et ylläpidä jäykkäkouristusrokotetta. Olet ilmeisesti 24/7 neljän seinän sisällä?
- Anonyymi
Verihyytymiä kuulemma tulee nyt jatkuvasti maailmalla, ja väkeä kuolee jo vuoden sisällä sen takia todella paljon. Muutaman vuoden kuluttua 62% piikitetyistä on kuollut. Nyt on kiva nauraa niille jotka ei ole piikille uskaltaneet, mutta ensi vuonna voi tilanne olla toinen. Ei mulla muuta...
- Anonyymi
aivan euroopassa 17 500 kuollut korona rokotteeseen, väestön vähennysprosessi on alkanut.
- Anonyymi
Kuulemma ja kuulemma. Tuo kuule tieteelliset faktat esiin, ei mitään umpihullujen valeuutisia.
- Anonyymi
Rokotevastaisille pelleille tiedoksi, että rokotepakko on tulossa. Joten alkakaa suunnittelemaan muuttoa vinkuintiaan jos pääkoppa on noin huonossa kunnossa
- Anonyymi
Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen. Ville mehiläisen viisauksia youp tuubest.
- Anonyymi
Hyvä kun kieltäytyy, tuollaiselle kokeelliselle rokotteellee ei sitä paitsi ole minkäänlaista tarvetta.
Onneksi omassa suvussani ollaan sen verran hereillä, että ei lähdetä tähän rokotestaukseen mukaan.
Jännä tämä niin sanottu pandemia, kun se tarvitsee taakseen ison määrän lobbausta valtamedialta, poliitikoilta ja monilta niin sanotuilta asiantuntijoilta.
Tätä niin sanottua pandemiaa on väkisin ylläpidetty lietsomalla pelkoa ja hysteriaa kansan keskuuteen, täytyy olla hyvin sinisilmäinen ihminen, jos kaikki tuo pelonlietsonta edelleen menee läpi.- Anonyymi
Hienoa, että sinä ja sukusi ette käytä muitakaan terveydenhuollon apua ja palveluita. Näin tämä heikompi aines karsiutuu luonnollisesti väestöstä.
Ps. Mitä sitten kun hengittäminen on vaikeaa ja olet sininen? Kelpaako lääkärin apu vai pelkäätkö saavasi sirun kun olet taju kankaalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että sinä ja sukusi ette käytä muitakaan terveydenhuollon apua ja palveluita. Näin tämä heikompi aines karsiutuu luonnollisesti väestöstä.
Ps. Mitä sitten kun hengittäminen on vaikeaa ja olet sininen? Kelpaako lääkärin apu vai pelkäätkö saavasi sirun kun olet taju kankaalla?Kun ihminen joutuu katsomaan kuolemaa silmästä silmään, silloin lääkärin apu kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ihminen joutuu katsomaan kuolemaa silmästä silmään, silloin lääkärin apu kyllä kelpaa.
Olen saanut ns. riskiryhmäläisenä molemmat rokotteet. Ei ole ollut mitään jälkioireita. Kuitenkin arveluttaa, kun tämä rokote on kehitetty nopeasti ja kiireellä, niin mitä tuleman pitää ajan kanssa. Siis jälkitauteja ja muita oireita vuosienkin päästä. Pitänee elää päivä kerrallaan eikä miettiä tulevia murheita.
- Anonyymi
Nyt puhuu todellinen tutkija ja tiedemies, joka tietää ja tuntee asiat paremmin kuin koko muun maailman tutkijayhteisö yhteensä, todennäköisesti olet seuraava Epätieteellisen yhdistyksen Huuhaa-palkinnon saaja. Onnittelut jo etukäteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Mitä sitten kun hengittäminen on vaikeaa ja olet sininen? Kelpaako lääkärin apu vai pelkäätkö saavasi sirun kun olet taju kankaalla?Vau 😂
Herää jo unestasi. Hyvin on pelottelu onnistunut, valtamedian propaganda uutisointi on onnistunut hyvin sinun kohdalla🙈😂😂😂😂😂😂😂😂🎉🍾💐
- Anonyymi
en ole ottanut rokotteita enkä ota nytkään varsinkaan kun tämä k-"rokote "on tutkimaton ja paatoksella tyrkytetty myrkky ,olen silti terve 85v ja kun olen aikani veroja maksanut täysillä ja maksan vieläkin eläkkeestäni,niin minut hoidetaan kun tarvetta on että se siitä uhoamiseta! jäädä ilman hoitoa ,sen vuoksi kun haluan elää edelleenkin terveenä.
- Anonyymi
Ei kai sinua tarvitse sitten tehohoitoon laittaa jos saat rokottamattomana koronan. Annatko edes korona testiä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sinua tarvitse sitten tehohoitoon laittaa jos saat rokottamattomana koronan. Annatko edes korona testiä tehdä.
Tuollaiseen kannata testejä tuhlata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiseen kannata testejä tuhlata.
Nuoria kannattaa hoitaa eikä vanhoja seniileitä jotka jo muutenkin on kuolemassa yhteiskunnan riesana olemasta. Ihan sama vaikka tuollekkin ukolle laittaisi bensaa suoneen ja heittäisi krematorioon.
- Anonyymi
Sama lienee, kuoleeko rokotteeseen vai rokottamattomuuteen.
Luonto on alkanut harventaa ihmiskuntaa.
Nyt on kuulemma hirviä liikaa. Vasta oli itikoita liikaa. Toisinaan on jäniksiä liikaa ja aina on susia ja karhuja liikaa.
Miten ihminen voi tietää ja sanoa, mitä on milloinkin liikaa, kun ei ymmärrä, että sanojia itseään on yli puolet liikaa.
Kaikilla eläimillä on tarkoituksensa, kaikkia on aina sopivasti, luonto järjestää kaiken tarkoituksenmukaisesti.
Ihminen suuressa viisaudessaan kuvittelee voivansa hallita kaikkea ja kaikkia, ei kuitenkaan omia lajitovereitaan. Ihmiset ovat saastuttaneet suuren osan maapallosta ja saastutus vain jatkuu ja lisääntyy. Tällä menolla ihmiskunta hukkuu omaan paskaansa. Ei auta muutaman pienen maan pyristely, oikeat likaajat eivät lotkauta korvaansakaan. Toisaalla ihmiset lisääntyvät epätoivon vimmalla, kuin sukupuutto uhkaisi.
Maapallolla on ihmisiä yli puolet liikaa ja ihminen on se suurin saastuttaja. Suomessakin valitellaan, kun jälkikasvua ei synny tarpeeksi. Paremminkin pitäisi onnitella, kun ei synny.
Ruotsi alkaa tästä päivästä lukien kiristää maahansa pyrkivien pääsyehtoja. Annetaan vain väliaikaisia ololupia, niitäkään ei kaikille. Uskon muiden maiden seuraavan perässä. On oltava jokin tapa pitää nämä turvautujat poissa kerjuulta. Ei haluta pilata omia yhteiskuntiaan ottamalla vapaamatkailijoita varauksetta elätettäväkseen. Pohjoismaat ovat vielä suhteellisen puhtaita luonnoltaan ja ihmisiä ei ole vierivieressä.
Ihminen yrittää vähentää liikoja eläimiä tappamalla, mutta ei nähtävästi voi mitään omalle lajilleen, siellä missä syntyvyys on suurinta, on myös eniten köyhyyttä, osattomuutta ja turvattomuutta. Niiden poistamiseksi ei riitä se, että osa pyrkii sivistyneempiin piireihin eläteiksi. Heidän on itse tajuttava se, että parempi elämä on heidän omissa käsissään. Ei voi iän kaiken turvautua toisten apuun ja armopaloihin.
Korona voi olla vain alkusoittoa ihmiskunnan harventamiseksi, kukaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. - Anonyymi
Hyvä se on välillä geeniallasta hieman puhdistaa
- Anonyymi
Rokotteessa on microciru!
- Anonyymi
Mitä olen kuunnellut niin ne on persuja jotka vöyhkää mikrosiruista ym.😂
- Anonyymi
Aika monta miljoonaa sun "persuja" sitten ympäri maailman, ihan lääkäreitä,mikrobiologeja, professoreja jne jne. nimenomaan KOULUTETUT eivät ota piikkiäsi.
HITACHI, on suunnitellut mikrosirun/smart dust jota "rokotteessa" JA testipuikossa on.
- Anonyymi
Voihan sitä rännittää itseään vaikka anaalirauhasnesteellä jos on pää tarpeeksi pehmyt ja muutenkin hysteriaan taipuvainen.....
- Anonyymi
Iltalehdessä oli. Nuorilla rokotteesta sydänlihas ja sydänpussitulehduksia. Pari suomessakin.
- Anonyymi
Flunssaisena tai heti flunssan jälkeen ei pitäisi urheilla tai rehkiä. Vielä on selvittämättä todelliset syyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flunssaisena tai heti flunssan jälkeen ei pitäisi urheilla tai rehkiä. Vielä on selvittämättä todelliset syyt.
Pakko päästä bilettään vaikka korona veisi hengen. Alkuaan syytettiin vanhuksia että ne on pahimpia koronan levittäjiä, mutta nyt taitaa olla nuoriso pahimpia levittäjiä jotka ei rajoituksista piittaa. Jotkut ovat oireilleet koronaa puolitoista vuotta, joten eikö kannattaisi kokeilla rokotetta jos tuo on estettävissä? Jos kuolee rokotteeseen pääsee vähemmällä kärsimyksellä, mutta korona kiduttaa ptkään.
- Anonyymi
Amerikassa rokotuksesta kieltäytyneitä kuolee kun kärpäsiä. Lääkäri sanoo vaan, että sori, nyt on liian myöhäistä kun et ottanut rokotusta.
- Anonyymi
Faktantarkistus
Tuo kyseinen sivusto levittää väärää tietoa. On rokote vastaisten kehittelemä sivusto. Ottakaa selvää. Tuosta sivustosta on kerrottu uutisissa. - Anonyymi
Humpuukisivut, näiden jotka hopeavettä markkinoimalla sairastuttaa lapsensakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronavastaisten kusipäiden neuvonantaja MV lehti! Toivottavasti saa nuo toimittajat koronan että loppuu tuo paskan levitys.
https://mvlehti.net/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronavastaisten kusipäiden neuvonantaja MV lehti! Toivottavasti saa nuo toimittajat koronan että loppuu tuo paskan levitys.
https://mvlehti.net/Tämäkin oire vielä leviää, eikä MV propaganda voi sitä estää koronaa vähättelemällä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008149359.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että nämä asiantuntijat ovat niin huonoja että he todella tarvitsevat nämä hopeavesi expertti nostamaan arvoaan.
- Anonyymi
Heikkopäiset uskoo kaikki salaliittoteoriat sirusta, lapsettomuudesta, väestön vähentämisestä jne.
- Anonyymi
Duoda duoda,,koronahan ei leviä ainakaan rokottamattomien keskuudessa, ja rokotetta ei kannata ottaa missään nimessä ohjeistaa venäjältä operoiva MV lehti. Vai mitä nämä tämänpäivan koronauutiset on?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/926d1aad-663b-45a1-a6c4-0f1d7c09b742 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duoda duoda,,koronahan ei leviä ainakaan rokottamattomien keskuudessa, ja rokotetta ei kannata ottaa missään nimessä ohjeistaa venäjältä operoiva MV lehti. Vai mitä nämä tämänpäivan koronauutiset on?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/926d1aad-663b-45a1-a6c4-0f1d7c09b742Paskansuoltaminen vain jatkuu,,mutta toivottavasti nuo paskanlevittäjät saisi henkilökohtaisesti kokea koronan huumaa kun se tuntuu olevan niin terveellistä.
https://mvlehti.net/2021/08/14/kooste-tiedemiesten-varoituksia-koronarokotteista-taman-jalkeen-kieltaydyt-mrna-piikityksesta-paakirjoitus-videot/ - Anonyymi
Mitä sanoo Anuksen porukka venäjältä tähän hommaan?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008195161.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo Anuksen porukka venäjältä tähän hommaan?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008195161.htmlAnuksen propaganda jatkuu,,, https://mvlehti.net/2021/08/17/suomalainen-terveydenhuollon-ammattilainen-umv-lehdelle-rokotteisiin-kuolee-3-4-kertaa-enemman-kuin-koronavirukseen/
Kaikki rokotetut on vissiin sairaalassa tai kuolleet anustietotoimiston mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anuksen propaganda jatkuu,,, https://mvlehti.net/2021/08/17/suomalainen-terveydenhuollon-ammattilainen-umv-lehdelle-rokotteisiin-kuolee-3-4-kertaa-enemman-kuin-koronavirukseen/
Kaikki rokotetut on vissiin sairaalassa tai kuolleet anustietotoimiston mukaan.Tääkin on paha kun kielletään propagandan levittäminen.
https://mvlehti.net/2021/08/17/poliisi-estaa-covid-rokotusten-vaaroista-tiedottamisen-turun-koulujen-edustalla/
- Anonyymi
En usko että koronapiikissä on sirua, mutta vaarallinen se kyllä muulla tavoin on. Ihan siksi, että aineen pitkäaikaisvaikutuksia ei ole tutkittu lainkaan. Normaalisti rokotteita testataan 5-10 vuotta.
Koronapiikkiä ei pitäisi edes sanoa rokotteeksi, nimitys on harhaanjohtava. Kyse on geeniteknologisesta injektiosta, ja sen vaikutusmekanismit poikkeavat kaikista aikaisemmista rokotteista.
Olen ottanut itselleni tuhkarokko-ym, normaalit perusrokotteet ja otan jatkossakin mielelläni jos on aihetta, ja jos on turvalliseksi todettu aine. Tämä koronapiikki ei sitä ole.
Mielestäni meitä on johdettu harhaan. Olemme ylikansallisten suuryhtiöiden hyväksikäytettävinä, oman terveytemme uhalla. Etenkin lasten tilanne huolestuttaa.
Kansalaisadressi, jo yli 10500 nimeä!
Vetoomus lasten ja nuorten koronarokotusten estämiseksi
https://www.adressit.com/vetoomus_lasten_ja_nuorten_koronarokotusten_estamiseksi
Suomalaisten lääkäreiden perustama Pelastetaan Lapset -kampanja tarjoaa mahdollisuuden suojella lapsia ja nuoria kokeellisilta geeniteknologisilta injektioilta.
Lisätietoja www.PelastetaanLapset.fi
Nyt voit vaikuttaa allekirjoittamalla tämä vetoomus!
Sars-Cov-2-virukseen ja Covid-19-tautiin liittyvää tiedeaineistoa tutkittuamme olemme erityisen huolissamme siitä, että julkisuudessa puhutaan nyt myös lasten rokottamisesta. Lasten riski sairastua vakavaan koronatautiin tai kuolla siihen on erittäin vähäinen, joten rokotteella ei ole heille saavutettavissa hyötyä – ainoastaan haittoja.- Anonyymi
Rokotteen ottaminenhan on vapaaehtoista, ketään ei väkisin rokoteta jos siltä tuntuu ettei sitä tarvtse. Mutta pitäisi olla myös niin että ketkä rokottamattomat sairastuu koronaan vasten tahtoaan kun ei rokote ole kelvannut, niin ei pitäisi vaatia sairaalahoitoakaan kun se korona on mielestänne vaaraton. Voisitte olla kotona ihan omillanne ja juoda vaikka venäläistä teetä samovaarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteen ottaminenhan on vapaaehtoista, ketään ei väkisin rokoteta jos siltä tuntuu ettei sitä tarvtse. Mutta pitäisi olla myös niin että ketkä rokottamattomat sairastuu koronaan vasten tahtoaan kun ei rokote ole kelvannut, niin ei pitäisi vaatia sairaalahoitoakaan kun se korona on mielestänne vaaraton. Voisitte olla kotona ihan omillanne ja juoda vaikka venäläistä teetä samovaarista.
Pelastetaan lapset -kampanja on huijausta. Se imitoi tahallaan oikeaa järjestöä nimeltään Pelastakaa lapset. Ootteko niin jumalattoman hölmöjä, että uskotte kaikkea paskaa, mitä teille syötetään? Ensin mainitun huijauskampanjaan osallistuneita lääkäreitä on erotettu viroistaan virheellisen tiedon levittämisen takia.
- Anonyymi
Geeniteknologialla ei ole mitään tekemistä korona-rokotteen kanssa, pöljät.
- Anonyymi
Kannattaa tutustua asiaan . Täältä löytyy paljon asiantuntijoiden antamaa tietoa!
https://koronarealistit.com/ - Anonyymi
Mitä teidän suhteen olisi tehtävä?
- Anonyymi
Se on ihmisen oma päätös ottaako rokotteen vai ei, ketään ei pakoteta. Eikä meihin tarvihe laittaa mikrosirua, kun kaikilla melekein on jo jäljitin, nimittäin puhelin.
- Anonyymi
Väärää tietoa liikkeelle:Tampereen kaupunki joutui oikomaan somevideolla leviäviä vääriä tietoja koulujen rokotuksista
Vakavia reaktioita ei ole havaittu rokottamisen jälkeen, vaan joidenkin heikotus on voinut ylilääkärin mukaan johtua rokotustilanteen jännityksestä.
Älkää leikkikö koronan kanssa. Tulee Deltan variantti, se löytää uhrinsa. Silloin on hyvä olla rokotus olemassa!
Mikään ei romahda, muuta kuin salaliittolaisten terveys. Delta tulee ja iskee rokottamattomiin. Näin vahvisti HUS-lääkäri hetki sitten MTV3-uutisissa.
Lapset on suojattava!- Anonyymi
Sairaalatarvikkeissa on mikrosiruja! Jo ovenkahvoista saa mikrosiruja ja näytteenottoneuloista. Sairaalasänkyjen petivaatteet ovat täynnä mikrosiruja ja laboratorion näytteenottoneulat joilla tuikataan rokotevastaisiin änkyröihin mikrosiruja
Ei kannata mennä norkoilemaan sairaalapaikkaa jos änkyrät sairastutte koronaan, vaan kuolkaa urheasti kotona niin ette saa viimevoimillanne enää mikrosiruja.
Ilman sirutusta on mukavampi hiipua näistä maisemista. - Anonyymi
Nuo rokotusvatasiet joutaakin sairastua, mutta niille ei pitäisi antaa sairaalapaikkaa.
- Anonyymi
Naurakaa seuraavat yhdeksän kuukautta https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/onko-kovimmat-tuloshyppäykset-jo-nähty-nyt-kiinnostavat-”seuraavat-yhdeksän-kuukautta”/ar-AANz0Dc?li=BBr5KbI#image=1
- Anonyymi
Enpä olisi uskonut, että Suomessa on noin paljon luulotautisia. Vai mikrosiru rokotteessa! :D Voi taivahan talikynntilät sentään!
- Anonyymi
Koronarokotteella on hyötyjä, haitat ovat ohimeneviä ja ne ovat samoja mitä on muillakin rokotteilla, en ymmärrä miksi koronarokotevastaisia on, koska se on turvallinen rokote, suosittelen kaikille koronarokotetta
- Anonyymi
Kieltäytyy? Ei kai sentään kyseessä ole mitkään armeijaan astujaiset. Sota se vasta vaarallista onkin.
- Anonyymi
Oliko nämä armeijan astujaiset, missä mennään tappituntumalla jonossa perässä mars?
- Anonyymi
Mitä tehdä, kun matuparasiitit kieltäytyy koronarokotuksesta?
- Anonyymi
Jos ei halua rokotetta ja 5g yhteydellä varustettua mikrosirua voi sairastua. MV lehti varmaan kiistää asian että koronaan voi sairastua rokottamattomat. MV lehdellä olisi jutun paikka miksi Putin on karanteenissa? Eikö Sputnik rokote toimikkaan puhutaan venäjällä, eli alinperinkin epäilin sen rokotteen olevat tislattua vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei halua rokotetta ja 5g yhteydellä varustettua mikrosirua voi sairastua. MV lehti varmaan kiistää asian että koronaan voi sairastua rokottamattomat. MV lehdellä olisi jutun paikka miksi Putin on karanteenissa? Eikö Sputnik rokote toimikkaan puhutaan venäjällä, eli alinperinkin epäilin sen rokotteen olevat tislattua vettä.
Kanadassa paha tilanne kun ei ole ihmisiä rokotettu! Mitä sanoo rokotusvastaiset änkyrät ja MV lehti?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008268480.html
- Anonyymi
Nyt on toinenkin koronaan kuollut paikallisia. Omasta mielestään kai flunssaan, mihin ei halunnut turhaa piikkiä.
- Anonyymi
Sehän on normaalia jos ei rokotetta ota että henki voi olla plöysässä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1501518Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele861018- 421017
Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla131003- 63839
- 107796
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45778Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113774Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183748Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68731