Olisi kova halu kokeilla tyydyttää mies suulla ja niellä lasti. Ukm 40v
Siilinjärvi-Kuopio m+m
16
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten enää hyviä paikkoja tuolla välillä missä vois pyörähtää aamuisin-iltaisin jos hakee m m Säpinää??
- Anonyymi
haluaisin kunnon imuttajaa tervettä siisti kaveria olen 63v siisti terve mies asun kuopion keskustassa vaikka autossa.
- Anonyymi
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
aamuvirkku siis mihin aikaan aamuisin olen liikenteessä klo 08 jälk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et millonkaan kaappihomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ite jo töissä klo 7. Monesti jo 6.30 Nerkoon rampilla jokunen auto saattaa olla kun Siilinjärvi - Kuopio väliä viikot sahaa
- Anonyymi
täällä olis kunnon imuri imee kyrpää palleja suudella hyväily pvc lakanaa hieronta öljyä viikonlopuklsi mirestä vois juoda jotain tulotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190 tylsää olla yksin tuu mun luo
- Anonyymi
0k.oon 64v bi ukm ,kullia tekis mieli imee?
- Anonyymi
laita txt 040 5891239
Täällä olis 47v mies kova imee kyrpää palleja kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
joo täällä on 47v gay kiuruvesi 0449840190
joo mua kiinnostaa
0449840190 tukeva mies kiuruvesi- Anonyymi
joo täällä olis 47v gay oon kova imee kyrpää palleja suudella voity¨tulla mun luo viikonlopuksi imen koko lastin hyväily pvc lakana hieronta öljyä tuotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
Olis kyllä tosi mukavaa olla mukana touhuissa. 28v Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082941Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171842644Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2001280Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3772