Olisi kova halu kokeilla tyydyttää mies suulla ja niellä lasti. Ukm 40v
Siilinjärvi-Kuopio m+m
16
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten enää hyviä paikkoja tuolla välillä missä vois pyörähtää aamuisin-iltaisin jos hakee m m Säpinää??
- Anonyymi
haluaisin kunnon imuttajaa tervettä siisti kaveria olen 63v siisti terve mies asun kuopion keskustassa vaikka autossa.
- Anonyymi
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
aamuvirkku siis mihin aikaan aamuisin olen liikenteessä klo 08 jälk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et millonkaan kaappihomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ite jo töissä klo 7. Monesti jo 6.30 Nerkoon rampilla jokunen auto saattaa olla kun Siilinjärvi - Kuopio väliä viikot sahaa
- Anonyymi
täällä olis kunnon imuri imee kyrpää palleja suudella hyväily pvc lakanaa hieronta öljyä viikonlopuklsi mirestä vois juoda jotain tulotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190 tylsää olla yksin tuu mun luo
- Anonyymi
0k.oon 64v bi ukm ,kullia tekis mieli imee?
- Anonyymi
laita txt 040 5891239
Täällä olis 47v mies kova imee kyrpää palleja kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
joo täällä on 47v gay kiuruvesi 0449840190
joo mua kiinnostaa
0449840190 tukeva mies kiuruvesi- Anonyymi
joo täällä olis 47v gay oon kova imee kyrpää palleja suudella voity¨tulla mun luo viikonlopuksi imen koko lastin hyväily pvc lakana hieronta öljyä tuotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
Olis kyllä tosi mukavaa olla mukana touhuissa. 28v Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702