Olisi kova halu kokeilla tyydyttää mies suulla ja niellä lasti. Ukm 40v
Siilinjärvi-Kuopio m+m
16
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten enää hyviä paikkoja tuolla välillä missä vois pyörähtää aamuisin-iltaisin jos hakee m m Säpinää??
- Anonyymi
haluaisin kunnon imuttajaa tervettä siisti kaveria olen 63v siisti terve mies asun kuopion keskustassa vaikka autossa.
- Anonyymi
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miten aamuvirkku jos ennen duuniin menoa helpottaisin oloasi?
aamuvirkku siis mihin aikaan aamuisin olen liikenteessä klo 08 jälk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et millonkaan kaappihomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ite jo töissä klo 7. Monesti jo 6.30 Nerkoon rampilla jokunen auto saattaa olla kun Siilinjärvi - Kuopio väliä viikot sahaa
- Anonyymi
täällä olis kunnon imuri imee kyrpää palleja suudella hyväily pvc lakanaa hieronta öljyä viikonlopuklsi mirestä vois juoda jotain tulotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190 tylsää olla yksin tuu mun luo
- Anonyymi
0k.oon 64v bi ukm ,kullia tekis mieli imee?
- Anonyymi
laita txt 040 5891239
Täällä olis 47v mies kova imee kyrpää palleja kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
joo täällä on 47v gay kiuruvesi 0449840190
joo mua kiinnostaa
0449840190 tukeva mies kiuruvesi- Anonyymi
joo täällä olis 47v gay oon kova imee kyrpää palleja suudella voity¨tulla mun luo viikonlopuksi imen koko lastin hyväily pvc lakana hieronta öljyä tuotie 5c11 74700 kiuruvesi 0449840190
- Anonyymi
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään imettää myös muutama kokemus vuosien varrelta. Spermaa tulee runsaasti jos tykkäät niellä. M 53
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau toi kuulostaa niin hyvälle!t 45v Siilinjärvi . Ps vaikka heti.
Olis kyllä tosi mukavaa olla mukana touhuissa. 28v Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1832570Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki372430Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582129- 1082083
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631384- 1251205
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241117- 55968