Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten luoja voi luoda jollekin näin tyhmän pään?

Anonyymi

⚽Kadun_joka

Kadun joka hetkeä mikä vietin narsisti-psykopaatin seurassa. Nyt kun siitä kauheasta selkkauksesta on jo yli 10 vuotta aikaa, en voi muuta kuin syyttää itseäni. Että on luoja luonut minullekin tyhmän pään.

6

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja jos poiju aikoo kommentoida tähän monologisoimalla, niin ystävyydellä sallin max 3 kommenttia, joten mieti tarkkaan mitä kirjoitat.
      Aion nimittäin jatkaa tätä monologina itse.
      Nyt vain riennettävä muihin hommiin.

      Kiitos kun huomoioit.

    • Anonyymi

      Samansuuntainen kokemus täälläkin. Nythän pitäisi olla kiitollinen, ettei suhdetta enää ole käytännössä, mutta jotain se tuhosi sisältä. Mikä oli sen paholaisen tarkoituskin.
      Mielessä yritän korjata mennyttä, mitä olisi pitänyt sanoa tai tehdä tai jättää tekemättä. Mutta kun sitä ei voi korjata enää.
      Silloin oli silloin. Eri aika. Ei osannut sanoittaa niinkuin nyt osaisi. Oli niin yksin muuten, ja hän osasi kyllä ajoittaa. Kun suutuin, hän piti taukoa, mutta jonkun ajan kuluttua oli taas ovellani. Se kuuma-kylmä on äärimmäisen kuluttava tila ja jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei ollut kukaan pitänyt puoliani koskaan. Helvetillistä kun aikaa ei voi kelata taaksepäin ja korjata tilannetta. Kyllä nyt osaisin. Pahinta kun muuton jälkeen olisin voinut jättää hänet, mutta kuin pimeät voimat tukenaan tiesi milloin olin yksin ja erehdyin vastaamaan ja uuteen kotiin päästämään. On käsittämätöntä helvettiä, että niin mitättömällä on niin suuri paino. Kotiini tunki kutsumatta. Voi kun en olisi ikinä päästänyt. Siinä oikein läpipasko mätäliero.

      • Anonyymi

        Minun_nars

        Minun narsisti-psykopaatti niin kova tunkemaan että ei mitään. Yhtään en ole liioitellut kun olen käyttänyt reilusti aikaa päivittäin vuosia ja taas vuosia sen hirveän shown jälkeen narsismin pohdiskeluun. Asiaan kannattaa tutustua niin ettei jätä kiveäkään kääntämättä, yhtään ei voi liioitella. Sitten vielä itselle kovat säännöt. Niin että sisäinen portsarisi on hereillä kaikkina kellonaikoina niin syntymäpäivinä kun hautajaisissakin.
        Kyllä se narsisti tulee pelipaikalle niin kauvan kuin sillä on pelipaikalle ovi auki. Vielä uhrinsa tai omien hautajaistensakin aattona. Jos uhri kuolee ennen narsistia niin narsistille uhrin hauta on nähtävyys jonka kautta kierrätetään uuden uhrikandidaatit. Suhteestaan edesmenneeseen uhriin narsisti voi luoda minkälaisen legendan mielii ilman että uhrilla on edes teoreettista mahdollisuutta enää kuvaan mitään vaikuttaa.
        Kannattaa viheltää peli poikki ennenkuin päätyy narsistin kulkueen vetonaulaksi.

        Olin lapsellinen vielä sangen korkeassa iässä mitä narsistiin tuli, mutta minulla on mahdollisuus olla olematta lapsellinen hänen suhteensa nyt ja tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Miksi katua? Mikä on taaksejäänyttä, on vain osa elämänhistoriaa.

      • Anonyymi

        Mitä_tarkoitat

        Mitä tarkoitat? Ettäkö kauheaa kokemusta "rikkaampana" olisi siihen jotenkin tyytyväinen?
        Niin että periaatteessa olisi mahdollista kompastua vielä uudelleenkin?
        Jos tuota mieltä olet että kauheaan narsistikokemukseen olisi oltava jotenkin tyytyväinen, sanon vain että sinulla ei sitten ole narsistikokemusta ollut edes.


      • Anonyymi

        Mitä_tarkoitat

        Mitä tarkoitat? Ettäkö kauheaa kokemusta "rikkaampana" olisi siihen jotenkin tyytyväinen?
        Niin että periaatteessa olisi mahdollista kompastua vielä uudelleenkin?
        Jos tuota mieltä olet että kauheaan narsistikokemukseen olisi oltava jotenkin tyytyväinen, sanon vain että sinulla ei sitten ole narsistikokemusta ollut edes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe