Miten luoja voi luoda jollekin näin tyhmän pään?

Anonyymi

⚽Kadun_joka

Kadun joka hetkeä mikä vietin narsisti-psykopaatin seurassa. Nyt kun siitä kauheasta selkkauksesta on jo yli 10 vuotta aikaa, en voi muuta kuin syyttää itseäni. Että on luoja luonut minullekin tyhmän pään.

6

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jos poiju aikoo kommentoida tähän monologisoimalla, niin ystävyydellä sallin max 3 kommenttia, joten mieti tarkkaan mitä kirjoitat.
      Aion nimittäin jatkaa tätä monologina itse.
      Nyt vain riennettävä muihin hommiin.

Kiitos kun huomoioit.

• Anonyymi

Samansuuntainen kokemus täälläkin. Nythän pitäisi olla kiitollinen, ettei suhdetta enää ole käytännössä, mutta jotain se tuhosi sisältä. Mikä oli sen paholaisen tarkoituskin.
      Mielessä yritän korjata mennyttä, mitä olisi pitänyt sanoa tai tehdä tai jättää tekemättä. Mutta kun sitä ei voi korjata enää.
      Silloin oli silloin. Eri aika. Ei osannut sanoittaa niinkuin nyt osaisi. Oli niin yksin muuten, ja hän osasi kyllä ajoittaa. Kun suutuin, hän piti taukoa, mutta jonkun ajan kuluttua oli taas ovellani. Se kuuma-kylmä on äärimmäisen kuluttava tila ja jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei ollut kukaan pitänyt puoliani koskaan. Helvetillistä kun aikaa ei voi kelata taaksepäin ja korjata tilannetta. Kyllä nyt osaisin. Pahinta kun muuton jälkeen olisin voinut jättää hänet, mutta kuin pimeät voimat tukenaan tiesi milloin olin yksin ja erehdyin vastaamaan ja uuteen kotiin päästämään. On käsittämätöntä helvettiä, että niin mitättömällä on niin suuri paino. Kotiini tunki kutsumatta. Voi kun en olisi ikinä päästänyt. Siinä oikein läpipasko mätäliero.

• Anonyymi

Minun_nars

Minun narsisti-psykopaatti niin kova tunkemaan että ei mitään. Yhtään en ole liioitellut kun olen käyttänyt reilusti aikaa päivittäin vuosia ja taas vuosia sen hirveän shown jälkeen narsismin pohdiskeluun. Asiaan kannattaa tutustua niin ettei jätä kiveäkään kääntämättä, yhtään ei voi liioitella. Sitten vielä itselle kovat säännöt. Niin että sisäinen portsarisi on hereillä kaikkina kellonaikoina niin syntymäpäivinä kun hautajaisissakin.
        Kyllä se narsisti tulee pelipaikalle niin kauvan kuin sillä on pelipaikalle ovi auki. Vielä uhrinsa tai omien hautajaistensakin aattona. Jos uhri kuolee ennen narsistia niin narsistille uhrin hauta on nähtävyys jonka kautta kierrätetään uuden uhrikandidaatit. Suhteestaan edesmenneeseen uhriin narsisti voi luoda minkälaisen legendan mielii ilman että uhrilla on edes teoreettista mahdollisuutta enää kuvaan mitään vaikuttaa.
        Kannattaa viheltää peli poikki ennenkuin päätyy narsistin kulkueen vetonaulaksi.

Olin lapsellinen vielä sangen korkeassa iässä mitä narsistiin tuli, mutta minulla on mahdollisuus olla olematta lapsellinen hänen suhteensa nyt ja tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Miksi katua? Mikä on taaksejäänyttä, on vain osa elämänhistoriaa.

• Anonyymi

Mitä_tarkoitat

Mitä tarkoitat? Ettäkö kauheaa kokemusta "rikkaampana" olisi siihen jotenkin tyytyväinen?
        Niin että periaatteessa olisi mahdollista kompastua vielä uudelleenkin?
        Jos tuota mieltä olet että kauheaan narsistikokemukseen olisi oltava jotenkin tyytyväinen, sanon vain että sinulla ei sitten ole narsistikokemusta ollut edes.

• Anonyymi

Mitä_tarkoitat

Mitä tarkoitat? Ettäkö kauheaa kokemusta "rikkaampana" olisi siihen jotenkin tyytyväinen?
        Niin että periaatteessa olisi mahdollista kompastua vielä uudelleenkin?
        Jos tuota mieltä olet että kauheaan narsistikokemukseen olisi oltava jotenkin tyytyväinen, sanon vain että sinulla ei sitten ole narsistikokemusta ollut edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe