Millainen paikka olla töissä, olen kuullut että työkaverit on mukavia mutta työn johdossa on sosiopaatti. Olen menossa syksyllä töihin.
Hämeenkyrön vanha hautausmaa.
19
3890
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele karmee paikka.
- Anonyymi
Kaks viikkoo riitti sen pikku pomon kans. Yhteys työsuojelu piiriin..
- Anonyymi
Etkö hoitanut töitäsi?? Venkoilitko?? puhuitko pahaa pomosta selän takana??? valehtelitko?? Yrititkö saavuttaa toisten kustanuksella etuuksia varastitko??
- Anonyymi
Asukkaat eivät ole valittaneet.
- Anonyymi
osuvasti sanottu
- Anonyymi
Työsuojelua kyllä kaivataan riehuvien työntekijöiden taltuttamiseen myös keittiöllä. Kannattaako tässä enempiä visertää?
- Anonyymi
Pappi tekee puhdistuksen.
- Anonyymi
Pystyykö pappi taltuttaan pikku amatzonin.
- Anonyymi
Erikoista on se ettei pappi kerkiä ottaan omaisen suruun osaa kun kaikki työaika menee puisto osaston työntekijöiden vahtimiseen.
- Anonyymi
Hmm kannattaisikohan hakea ensi vuonna töihin???
- Anonyymi
No ilman muuta
- Anonyymi
Ota boxing hanskat mukaan.
- Anonyymi
Mä käyn siellä kädet taskussa tallustelemassa ja kattelemassa ahkeraa työtekoa se on huvittavaa seurattavaa.. Usein olen makeasti hekotellu ihan koko päivän
- Anonyymi
Ville keskinen Selma keskinen
- Anonyymi
Vaihdetaan aihetta.Mitä teet kun tapaat suden metsässä.Menet ostamaan halvinta lihaa superista.Heität sen maahan.Pian tulee kiltti koira nappaan sen ja juoksee pois paikalta.Sama pätee myös karhuun.
- Anonyymi
Onko Pohjolan muistokivi Pirkanmaan paras hautakivifirma?.
- Anonyymi
On monta parempaakin kiviliikettä
- Anonyymi
Paska työmaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852368
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,891703Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1831494Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141385Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2431213Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 451027
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855