Kellään kokemusta voima-talismaaneista

Anonyymi

Tilasin meinaan ittelleni sellasen voima-talismaanin siltä noitanaiseksikii mainitulta Naomilta, töissä on yhdellä naisella sellanen ollu keväästä asti ja on hehkuttanu miten on tuonnu muutosta ja näyttääkin kyllä ihan toisellaiselta kun ennen. oli ennen sellanen kovin hiljasen olonen ja nyt on tyylikkäästi pukeutunu ja alkanu seurusteleen. Kellään muulla kokemuksia, onko toimineet?

75

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä, mulla ollut peräti 3kpl. Kaksi ensimmäistä "toimivat" kerran ja kolmas ei sitä kertaakaan.

      • Anonyymi

        Mulla on talismaani, hankin tiettyä asiaa varten ja on toiminut! Tein tarkoin sen ohjeen mukaan sen "käyttöön-vihkimisen" minkä sain.
        Sille voi antaa vain yhden tehtävän ja nyt olen ajatellut hankkia toisen, koska olen joutunut erään hankalan ihmisen kiusaamaksi.
        Näihinhän ei saa antaa muitten koskee, olin uimassa ja mun kaveri alko ihastella että onpa kaunis koru ja meinas ottaa käteensä niin ihmetteli vähän kun oikeen kiljasin että ei saa koskee! En ole kertonu kelleekkään että mulla on talismaani.


    • Anonyymi

      Viime kesänä hankin, mulla amuletti. Otin sen et tuomaan onnea kun pelkkää alamäkee jatkunu vaikka kuin pitkään. No enpä kylllä odottanu tään mitää muuttavan mutta joku taika tässä on. asiat alko kui ihmeen kaupalla lykästää. tää amuletti oli ollu mulla jotain viikon kun sain töitä vaikka olin ollu jo 2 vuotta työttömänä.
      Kysyin Naomilta että mihin tää homma oikeen perustuu. Kuulemma jotain ikiaikasta tietoo, sano jotain miten enää muista ja oli huisi kun lausu sellasen joku loitsu kai se oli jotain latinaa ilmeisesti. en ole arvannu jättää tätä pois kun pelkään että taas kaikki alkas mennä pyllillee.

    • Anonyymi

      Vielä ei mutta pian on, äsken tilasin, nyt on tarve:D

      • Anonyymi

        kerro miten toimii, minuu myös kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro miten toimii, minuu myös kiinnostaa.

        Tosiaan toimii, uskomatonta mutta totta! Heti kun sain mun talismaanin ja tein niin kuin sinä ohjeessa neuvottiin, tuli jotenkin varmempi olo. Tälle sai antaa yhden komennon niin mun talismaanille se liittyy mieheen, johon olen ollut ihastunut jo tosi kauan ja musta on alusta asti tuntunut että se on molemminpuolista, mutta mitään ei vaan alkanut tapahtua.

        No, eipä mitä, pari päivää siitä kun aloin käyttää tätä talismaania, menin käymään kaupassa. Kyseinen mies tuli kaupan käytävällä vastaan, en ole häntä koskaan ennen siellä tavannut, ja hymyili mulle ja sanoi moi. Moikkasin ja olin jo menossa ohi kun se sanokin mulle että kerkiäisinkö myöhemmin vaikka kahville. Meinasi polvet notkahtaa mutta sain jotenkin pidettyä pokan ja sanoi että kyllä se sopii. Juteltiin vielä hetki vaikka tuntui etten osannut sanoa oikein mitään järkevää.
        Nyt on sitten ekat treffit käytynä, tuntui että leijailin koko seuraavan päivän ja tänään tavataan uudestaan. Tästä talismaanista en luovu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan toimii, uskomatonta mutta totta! Heti kun sain mun talismaanin ja tein niin kuin sinä ohjeessa neuvottiin, tuli jotenkin varmempi olo. Tälle sai antaa yhden komennon niin mun talismaanille se liittyy mieheen, johon olen ollut ihastunut jo tosi kauan ja musta on alusta asti tuntunut että se on molemminpuolista, mutta mitään ei vaan alkanut tapahtua.

        No, eipä mitä, pari päivää siitä kun aloin käyttää tätä talismaania, menin käymään kaupassa. Kyseinen mies tuli kaupan käytävällä vastaan, en ole häntä koskaan ennen siellä tavannut, ja hymyili mulle ja sanoi moi. Moikkasin ja olin jo menossa ohi kun se sanokin mulle että kerkiäisinkö myöhemmin vaikka kahville. Meinasi polvet notkahtaa mutta sain jotenkin pidettyä pokan ja sanoi että kyllä se sopii. Juteltiin vielä hetki vaikka tuntui etten osannut sanoa oikein mitään järkevää.
        Nyt on sitten ekat treffit käytynä, tuntui että leijailin koko seuraavan päivän ja tänään tavataan uudestaan. Tästä talismaanista en luovu.

        Minulla vähän samanlainen tilanne niin meinaan myös kokeilla jos minullekin toimisi. Laitoin Naomille äsken pitkän sähköpostiviestin menemään, en tiedä jaksaako edes lukea :D tuli meinaan vähän pidempi kun piti kun aloin kirjoittaa taustoja mun miessuhteesta, tai siis paremminkin siitä että se ei ole vielä miessuhde vaikka olen jo tosi kauan hartaasti toivonut. Niin toivon että minullekin olisi talismaanista apua. Nyt voi vaan odottaa jännityksellä :D voi kunpa!


    • Anonyymi

      Do diin kaikki lemmenkipeät tilaamaan ihme talismania-ja onni odottaa.

    • Anonyymi

      Minulle tarttui mukaan viime viikolla kun kävin Naomilla katselmusta ottamassa. On niin kaunis jo koruna, tällainen värikäs ja tulee mieleen jotkin intiaanikorut tai jotain sellaista erikoista tässä on. Toivottavasti vaikuttaa toivomallani tavalla, katselmus oli ainakin tosi vakuuttava.

      • Anonyymi

        Alitajunta alkaa tekemään työtä-uskotaan johonkin juttuun niin alamme tiedostamattamme toimia asian eteen.ONHAN lume lääkkeilläkin psykologinen vaikutus-eri kokeilla on todistettu että vesijauho tabletti on kummasti tehonnut eri oireisiin ,vaikka ei ollut lääke! Samoin hypnoosi toimii kun alitajuntaamme annetaan lauseita-ihmeellistä eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alitajunta alkaa tekemään työtä-uskotaan johonkin juttuun niin alamme tiedostamattamme toimia asian eteen.ONHAN lume lääkkeilläkin psykologinen vaikutus-eri kokeilla on todistettu että vesijauho tabletti on kummasti tehonnut eri oireisiin ,vaikka ei ollut lääke! Samoin hypnoosi toimii kun alitajuntaamme annetaan lauseita-ihmeellistä eikö?

        Mulle on sama onko alitajunta taisitten ei mutta Naomin talismaani toimii! Hankin tään heinäkuulla ja saldoo tähän mennessä; uus työpaikka, plus sain sanottua vihdoin suorat sanat exälle kun läksin vanhasta työpaikasta,, uus miesystävä, ja sain opiskelupaikan.


    • Anonyymi

      Voiko talimanille antaa uusia komentoja? korjaako käyttövirheen,en ensin tehnyt niin tarkastäni ohjeen mukaan ja huomasin myöhemmin että tietty aika odottaa ennekuin laittaa kaulaansa yön jälkeen...olen ainakin saanut tiettyä voimaa vastustaa minua uhmaavai ihmisiä ja jollain tavoin heikentänyt määräilijän vaikutusta minuun-eli olen tietynlailla varmempi jasuorasanaisesmpi uhmaajaa kohtaan ja ei enää tunnut milllän tavoin hankalalta,ts olen saanut tuntea että sanomiset myös jollain tasolla tajutaan enemmän...lisää vaan kokemuksia talismaneista tänne.ITSE EN HAE ROMANTIIKKAA vaan ihan muita suojakeinoja negatiivislta hyökkäyksiltä,lisäksi intuitioni on vahviastunut.Kiitos Naomi-elämässää haastettu nainen'

    • Anonyymi

      Saako näitä mistään muualta?

      • Anonyymi

        Tilata voi muualta,sivustoilla haulla talismanit ym vastaavaa.


      • Anonyymi

        Naomin talismaaneja saa vain Naomilta, niitä ei ole missään muualla myynnissä, kysyin nimittäin. Mulla on kaksikin, ekan hankin jo about 5 vuotta sitten, nyt tän tokan kesällä. Tein tarkoin ohjeen mukaan ja kyllä toimii:D


    • Anonyymi

      kyllä.mutta talismaneja myydään muuallakin-eri asia sitten toimiiko ja miten,,

    • Anonyymi

      Mitkä ne ohjeet on?

      • Anonyymi

        Ne tulee sen talismaanin mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tulee sen talismaanin mukana.

        Ja kannattaa kyllä ne ohjeet lukea. Mulla oli jo aiemmin yksi, mihin en tehnyt kunnolla, se on kyllä semmonen amuletti, eli jos oikein ymmärsin sen ei muutenkaan niin voimakas kun talismaani. Nyt on korurasiassa tallessa. Pitänee kysyä voiko sen jotenkin uudelleen voimistaa.

        Talismaanin hommasin nyt pari kuukautta sitten, mulla töissä yksi todella rasittava työkaveri, ja halusin saada siihen suojausta, Alkoi käydä tosi raskaaksi työilmapiri.

        Tein sen talismaanin käyttöön oton tosi huolella ja jotakin tosiaan alkoi tapahtua. En tiedä mihin perustuu, Naomi sanoi etä on jotain ikivanhaa tietoutta.
        Sain siitä jotain sellaista voimaa ja itseluottamusta, että sen työpaikan muijan sooloilu ei ole sen koommin vaikuttanut. Kun se huomasi etten ole siitä enää tietääkseni, aiemmin menin aina jotenkin täysin lukkoon, se ei ole enää tullut neuvoman ja kuittailemaan.


    • Anonyymi

      Mä en muista et oisin saanu ohjeita:_/

      • Anonyymi

        Ystävä tilas omansa postitse niin siinä mukana tuli paperinen ohje. Itse hankin omani kun kävin selvänäkösessiossa. Naomi teki sillon jonkin rituaalin, sulki sen talismaanin käsiinsä ja mumisi jotain niinku loitsua tai se kuulosti niinku joltain latinalta. Antoi sen siten mulle ja sanoi miten tehdä. Tää on mun aarre josta ei tiedä muut ko mun ystävä.


      • Anonyymi

        Mukana tulee lappusia joissa lukee toimintaohjeet.NAOMILTA SAIN OHJEEN ETTÄ saa yhden kerran antaa uuden toiminnon -samalla komennuksella kun itse en ihan tarkkaan sitä kirjaimellisesti toiminut. KYLLÄ TUNTUU että rohkeutta enemmän-ihan liikaakin.


    • Anonyymi

      ...jos jollain opilla saa ittensä vakuutettua niin mikä ettei...se on tuo ajukoppa niin ihmeellinen että oikialla virikkeellä sitä teköö melkein mitä hyvänsä..ja sen on humpuukimaakarit oivaltaneet..

      • Anonyymi

        Humppukimaakaroi keskenäsi. Vaan minä se juuri äsken tilasin Naomilta talismaanin ja uskallan kyllä sanoa mitä varten. Haluan että mies jota olen jo pidempään tiiraillut, huomaisi viimein minutkin.


    • Anonyymi

      Hei, voisko joku laittaa ne ohjeet tänne?

      • Anonyymi

        Ne saa Naomilta kun sen talismaanin hankkii, meinaan mitä teet ohjeilla jos ei sinulla ole talismaaniakaan, ymmärsin silloin että ne ohjeet on siis juuri näihin Naomin talismaaneihin. Jollain muilla voi olla ihan eri ohjeet jos on laisinkaan. En ollut ainakaan itse ennen moisiin törmännyt enkä ollut kyllä kuvitellutkaan että ne toimisi mutta todettava on, jokin voima näissä on. Minulla on kolmin kappalein. Yksi käsky kullekin. Kehtaan kyllä tunnustaa että yhden hankin romanttista tarkoitusta varten ja olisin hankkinut jo aiemmin, jos olisi näistä tietoa ollut, meinaan romantiikan saralla nyt kaikki todellakin hyvin. Ennen talismaania ei ollut.


    • Anonyymi

      Tilasin voimajuomaa, 24-packin. Vasta neljännen voimajuoman jälkeen alkoi tapahtumaan. Ujosta miehestä kuoriutui lupsakka seuramies ja naisia riitti.

      Voimajuoman teho hiipuu seitsemännen jälkeen, joten varovaisuutta

      • Anonyymi

        Jotkut uskovat pullon henkiin,jotkut universumin lakeihin. Pullon henki on vaan illuusio-selvänä pelkkää mölöä. TAIKAKALUT ERIASIA,


    • Anonyymi

      Minulla siis on naomin talismani mut ei ohjeita ja tästä on jo aikaa joten niitä ei kyl löydy, joten voisko joku laittaa ne tänne?

      • Anonyymi

        On sen verran noitamainen juttu että ei niitä varmaan ole tarkotettu laitettavaksi johkin suomi 24 keskustelupalstoille.


      • Anonyymi

        Hanki uusi. Sinäpä saat ohjeet samalla.


    • Anonyymi

      Eilen tuli omani postissa. Olin Naomilta pyytänyt että olisi aika samanlainen kuin minkä näin hänellä itsellään.
      Ohje oli helppo ja toivottavasti en kuvittele mutta heti kun laitoin kaulalle, tuli todella voimaantunut olo! Aloin heti hoitaa asiaa, jonka vahvistamiseen tämän hankin ja nyt on jo aika voittajafiilis, sain illalla ihanan vastauksen mun viestiin, että nyt jään odottamaan mitä seuraa.
      Tässä talismaanissa on jotakin todella järkyn noitamaista tunnelmaa, sillain hyvällä tavalla, kuin jotain historian havinaa, mikä esine ei olisi edes tästä ajasta.

    • Anonyymi

      Minullavon ollut talismaani viikon verran kaulassa eikä mitään ole tapahtunut🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Älä nyt viitsi, häiritset Naomi-uskovaisten markkinointia.


      • Anonyymi

        Ei mullakaan niin pian mitää tapahtunu mutta käytin sitä ko se tosi kaunis ja erilainen ko muut korut. Hankin oman tiettyy tarkotusta varten ja kyllä se sen toteutti tai ainakii se asia meni niinko toivoin, en tiedä olisko niin voinu tapahtua ilman. Nyt mun talismaani on pöytälaatikossa tauolla mutta otan sen uusiks taas käyttöön jos tuntuu että tarviin.

        Mä näin Naomin fasebookis hänen suunnittelemia koruja ja laitoin mun häihin tilaukseen kaulakorun, ja tiaran. Mulle tulee pitkä huntu. Mun puku on sellanen mihin mä haluun näyttävän kaulakorun, joka olis sellanen vanhanaikasen näkönen, kun mulla on mummulta perintönä saatu rannekoru, missä on helmiä, ja haluan etä niissä olis samaa tyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan niin pian mitää tapahtunu mutta käytin sitä ko se tosi kaunis ja erilainen ko muut korut. Hankin oman tiettyy tarkotusta varten ja kyllä se sen toteutti tai ainakii se asia meni niinko toivoin, en tiedä olisko niin voinu tapahtua ilman. Nyt mun talismaani on pöytälaatikossa tauolla mutta otan sen uusiks taas käyttöön jos tuntuu että tarviin.

        Mä näin Naomin fasebookis hänen suunnittelemia koruja ja laitoin mun häihin tilaukseen kaulakorun, ja tiaran. Mulle tulee pitkä huntu. Mun puku on sellanen mihin mä haluun näyttävän kaulakorun, joka olis sellanen vanhanaikasen näkönen, kun mulla on mummulta perintönä saatu rannekoru, missä on helmiä, ja haluan etä niissä olis samaa tyyliä.

        Tämä ei nyt talismaaniasiaa, mutta laitan kun mainitsit noista Naomin koruista.

        Olen kerran ollut yksissä häissä, ne ei ollut mitkään hirmu suuret, vaikka oli ainakin se morsian julkisuudestakin tuttu, itse päädyin hääjuhlaan avecina. Oli ennen tätä korona-aikaa.

        Hänellä oli ihan uskomattoman kaunis koriste hiuksissaan, ei huntua vaan sellainen kuin pitsiverkko, joka oli siis koru, kun sen lähempää näki.
        Samaa pitsiä oli myös kimpussa joka oli kuulemma myös Naomin käsialaa. Siinä oli valkoista okideaa ja ruusuja ja se oli siis ihan taivaallisen kaunis, sellainen valuva kimppu.

        Ihan mielettömän monipuolinen ja monilahjakas henkilö tuo Naomi tuntuu olevan. Väliin sitä ihmettelee, miten joillekin voi kertyä niin paljon lahjakkuutta, kun tuntuu että itse en osaa kunnolla edes sukkaa kutoa.
        Kaiken lisäksi on vielä todella kaunis, ja kuulemani mukaan erittäin hauska. Itse en ole vielä asiakkaana ollut, mutta jos itse menen joskus naimisiin, tiedän kyllä kenen puoleen käännyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei nyt talismaaniasiaa, mutta laitan kun mainitsit noista Naomin koruista.

        Olen kerran ollut yksissä häissä, ne ei ollut mitkään hirmu suuret, vaikka oli ainakin se morsian julkisuudestakin tuttu, itse päädyin hääjuhlaan avecina. Oli ennen tätä korona-aikaa.

        Hänellä oli ihan uskomattoman kaunis koriste hiuksissaan, ei huntua vaan sellainen kuin pitsiverkko, joka oli siis koru, kun sen lähempää näki.
        Samaa pitsiä oli myös kimpussa joka oli kuulemma myös Naomin käsialaa. Siinä oli valkoista okideaa ja ruusuja ja se oli siis ihan taivaallisen kaunis, sellainen valuva kimppu.

        Ihan mielettömän monipuolinen ja monilahjakas henkilö tuo Naomi tuntuu olevan. Väliin sitä ihmettelee, miten joillekin voi kertyä niin paljon lahjakkuutta, kun tuntuu että itse en osaa kunnolla edes sukkaa kutoa.
        Kaiken lisäksi on vielä todella kaunis, ja kuulemani mukaan erittäin hauska. Itse en ole vielä asiakkaana ollut, mutta jos itse menen joskus naimisiin, tiedän kyllä kenen puoleen käännyn.

        Niin sitä voisi tulla sellasesta kateelliseksi, jos ei tietäisi muusta. Mä olen lukenu sen Naomin kirjan, sitä viimesintä en ole vielä mutta aion senkin lukee.
        Se kertoo hänen elämästä ja siittä pysty kyllä päätteleen, että ton kaiken vastapainona ollu hällä aika rankkaa.
        Ei varmasti ole helpoin tie syntyä näkijäksikään, saati sitten se kaikki muu, mitä siinä kirjassaan kertoo.
        Kaikilla meillä on oma tiemme ja vaikka se ulospäin näyttäisi kuinka kadehdittavalta, niin asiat ei aina ole sitä, mitä ensten luulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä voisi tulla sellasesta kateelliseksi, jos ei tietäisi muusta. Mä olen lukenu sen Naomin kirjan, sitä viimesintä en ole vielä mutta aion senkin lukee.
        Se kertoo hänen elämästä ja siittä pysty kyllä päätteleen, että ton kaiken vastapainona ollu hällä aika rankkaa.
        Ei varmasti ole helpoin tie syntyä näkijäksikään, saati sitten se kaikki muu, mitä siinä kirjassaan kertoo.
        Kaikilla meillä on oma tiemme ja vaikka se ulospäin näyttäisi kuinka kadehdittavalta, niin asiat ei aina ole sitä, mitä ensten luulisi.

        Mutta että on kaunis! Kattelin hänen fasebookkin kuvaa että näyttää kun joltakin filmitähdeltä. Ihan tavattoman kaunis hymykin hänellä. Ihme kunnei ole häntä missään televiissiosa ohjelmassa näkyny tai onko vaan menny minulta ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta että on kaunis! Kattelin hänen fasebookkin kuvaa että näyttää kun joltakin filmitähdeltä. Ihan tavattoman kaunis hymykin hänellä. Ihme kunnei ole häntä missään televiissiosa ohjelmassa näkyny tai onko vaan menny minulta ohi.

        Kaunis on, ja ihan uskomattoman hauska. Mieletön huumori hänellä, olen kerran tavannut jossain naisten tapahtumassa. Erikoinen ja hauska.
        Nyt viimeksi eilen nauroin ihan kippurassa, kun luin mitä oli fasebookkiin kirjottanut.

        Käyn aina lukemassa niitä hänen julkaisuja, ja juuri nuo mitä otsikoi teorioiksi, on aina tosi mielenkiintoisia.


    • Anonyymi

      Juhannus on tulossa, ja haluan tänne laittaa kokemustani Naomilta hankkimastani talismaanista. Laitoin jo tänään hänelle itselleenkin viestiä:) Sanoin, että saa kertoa muillekin, että talismaanit todella toimii :)

      Se oli vuosi sitten, hiukan ennen juhannusta, kun kävin hänen luona. Sanoin, että tarvisin talismaanin, joka toimisi niin, että löytäisin vihdoin miehen, jonka kanssa voisin perustaa perheen, sillä ikää alkoi jo olla niin ettei ollut aikaa liiemmin odotella, Mun edellisestä suhteesta oli aikaa jo yli 3 vuotta.

      Otettuani talismaanin käyttöön, vuoden aikana tapahtunutta:
      Kihloissa, häät suunnitteilla, omakotitalo hankittuna, ja lastenhuone viimeistelyä vaille valmis:)

      Yhden komennon, tai käskyn talismaanille annoin, Naomilta saamani ohjeen mukaan, mutta sen myötä on toteutunut monta muuta unelmaa:)

      • Anonyymi

        Haluan sellasen! Mä en varmaan saa järjestyyn kulkua mutta varmaan sellasen voi tilatakin. Mä niiiiiiin tarviin sellasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sellasen! Mä en varmaan saa järjestyyn kulkua mutta varmaan sellasen voi tilatakin. Mä niiiiiiin tarviin sellasen.

        Minulla on nyt oma talismaani :D Kävin juhannusvalvojaisissa saamassa katselmuksen ja tämän talismaanin otin käyttöön heti kotiin päästyäni. Nyt saan mielenkiinnolla seurata, miten toimii.


    • Anonyymi

      Eilen se sitten tapahtu! Se mitä olin talismaanista toivonut, alkoi toteutua. Mies, josta olen ollut kiinnostunu jo vaikka kuinka pitkään, ajattelin sen olevan yksipuolista, enkä edes tajua mistä oli saanut mun numeron, laittoi mulle viestiä ja kysyi lähtisinkö viikonloppuna kanssaan yhteen tapahtumaan. Luin sen viestin varmaan 20 kertaa ennen kun uskoin että se oli totta.

      Olin Naomille kertonut sähköpostissa, mihin talismaania toivoin, Jotenkin tuli tunne, että halusin sitä kokeilla, vaikka se tuntuikin ensin että eihän sellainen voi mitenkään toimia, ja kirjotin nii hällekin. Naomi totesi mulle vaan että niin, maailmassa on paljon tietoa, mikä ei ole kaikkien saatavilla.

    • Anonyymi

      Mua kohtasi suuri menetys ja olin ihan allapäin, sitten tuli riitaa mun pitkäaikaisen ystävän kanssa, ja meni välit poikki. En jaksanut kun itkee. Sitten näin sattumalta Netissä juttua Naomista ja niistä talismaaneista.
      Laitoin hälle viestiä ja kerroin mun tilanteesta ja kysyin olisko mitään mikä auttais. Hän sanoi että tarvitsen nyt siipien kannatusta, ja lupasi laittaa mulle enkeliamuletin.

      Kun se tuli ja avasin sen pussin, siitä hulmahti ensinnä joku ihana tuoksu, ja kun näin tään amuletin, pillahdin itkuun. Tää ei mitenkään esitä enkeliä, niin kui ensin olin kuvitellut, mutta täs tosiaan on jotain hyvin enkelimäistä, ihanan vaalean sinisiä helmiä , en ole missään tällasia ennen nähnyt.. Laitoin mun kaulaan, ja ollu siitä asti, vaan suihussa ja saunassa otan pois.

      Siitä kun olin alkanu käyttää, meni jotain kaks päivää, olin menny yhteen kahvilaan, kun siihen mun viereen tuli se mun ystävä ja pyys saisko liittyä seuraan. Se pyys multa anteeks ja me sovittiin. Nyt pikkuhiljaa on alkanut tuntua helpommalta, mua on paljon mietityttänyt, että miten se mun ystävä osas tulla sinne kahvilaan juuri sillon, ja oli ihan vilpittömästi pahoillaan vaikka sillon kun tuli riita, ymmärsin sen puheista ettei halunnu enää tavata.

    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset myy netissä kaiken maailman talismaaneja ja siunattua rihkamaa. En jaksa sellaisiin uskoa. Ei ne pysty ketään auttamaan.

      • Anonyymi

        Naomi ei olekaan mikään jotkut ihmiset. " On voimat omaava noitanainen, sanon ihan hyvää tarkoittaen, mutta olen hänen voimansa kokenut.

        Minulla oli kroonistunut päänsärky, olin vaikka mitä kokeillut ja juossut lääkäreissä ja tutkimuksissa. Ystäväni mukana olin sitten v. 2018 Naomin luona selvänäön tulkintaa saamassa, kun hän sanoi minulle, että näkee minulla mustan pannan pääni ympärillä, että särkeekö päätäni?
        En ehtinyt edes myöntää, kun hän kysyi että saako, ja käveli taakseni seisomaan. Hän laittoi ensin kätensä hartioilleni, ja oli kuin sähköisku olisi mennyt läpi tuntui varpaisiin asti. Sen jälkeen asetti toisen kätensä otsalleni ja toisen takaraivon kohdalle ja piti siinä jonkin aikaa. Ne kätensä tuntuvati kuumilta ja hetken aikaa oli sellaista huimauksen tunnetta, mutta päänsärky loppui.

        Olin tietysti aivan ihmeissäni, arvelin että se palaa pian, mutta ei palannut. Meni lähes vuosi, ennen kuin tuli uudestaan, mutta silloin meni ohi ilman mitään särkylääkkeitä. Nykyisin tulee hyvin harvoin, yleensä jos en ole muistanut syödä kunnolla tai olen nukkunut huonosti, mutta on enää sellaista lyhyttä, ohimenevää.

        En tiedä, mitä siinä tapahtui, tai mikä se voima on, mutta sen tiedän, että hän sen sai aikaan. Ehkä ennen olisin itsekin suhtautunut skeptisesti, mutta jokin voima hänessä on että uskon kyllä että on asioita joita ei pysty järjellä selittämään.


      • Anonyymi

        Mua ainaski autto. Tai en tiedä miks muuten olisi asia alkanut edistyä, kun ennen talismaania ei tapahtunu mitään, ja sen jälkeen kun aloin käyttää, oli asuntokauppa tehtynä muutamas viikos.


    • Anonyymi

      Tää jo vanha ketju, mutta löysin kun huomasin että Naomin Fasesivuilla oli niitä talismaaneja esillä, ja kiinnostaa kokemukset---tekisi mieli tilata ittelleni, mutta mietin edelleen että mihin toi voi perustua, että voiko toimia mutta ainakin mun ystävällä ilmeisesti toimi. Koska alkoi seurustella aika pian sen jälkeen kun oli hankkinu sellasen talismaanin itelleen,

      Hiukan ihmettelin, kun oli sellainen kaveri, jonka kanssa liikuttiin samoissa porukoissa, mutta ei ollut ollu lainkaan kiinnostunu mun ystävästäk, tai ei ainakaan näyttänyt sitä mitenkään.
      Mun ystävä kerran vaan totes, että se talismaani tosiaan toimi.

      Nyt oon itte tilanteessa, että mun työpaikalla on mies, josta oon kiinnostunu, ja jotenkin tuntuu, että se ois molemmin puolista, mutta mitään ei vaan tapahdu---

      • Anonyymi

        Kokemusta on :) Toimii!

        Minulla on molemmat, amuletti ja talismaani, hankin ne jo vuosia sitten.


        Nyt ihan viimeksi olen tilannut Naomilta kaulakorun ja siihen sopivan rannekorun. Laitoin sähköpostissa kuvaa mun juhlamekosta, ja hän saa toteuttaa ne oman luovuutensa keinoin :)
        Olen nähnyt joitakin tekemiään, ne on todella omaperäisiä ja haluan jotakin säväyttävää, ja että saan sanoa, että ne on toteuttanut taiteilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on :) Toimii!

        Minulla on molemmat, amuletti ja talismaani, hankin ne jo vuosia sitten.


        Nyt ihan viimeksi olen tilannut Naomilta kaulakorun ja siihen sopivan rannekorun. Laitoin sähköpostissa kuvaa mun juhlamekosta, ja hän saa toteuttaa ne oman luovuutensa keinoin :)
        Olen nähnyt joitakin tekemiään, ne on todella omaperäisiä ja haluan jotakin säväyttävää, ja että saan sanoa, että ne on toteuttanut taiteilija.

        Olen nähnyt yhdellä morsiamella kaulakorun, joka oli kuulemma Naomin käsialaa, siihen samaan kuului kaunis tiara.
        Niin kauniit, ei voi sanoin kuvailla, sellaisia ei ole missään muualla tullut vastaan, olen nimittäin koettanut etsiä jotain vastaavaa..., jos itselleni tulee joskus häät, aion tilata jotain vastaavaa.


    • Anonyymi

      Ja taas mentiin. Tunkekaa ne talismaaninne sanonko minne.

      • Anonyymi

        Voi voi, taasko vievät...


    • Anonyymi

      Nyt voimatalismaaneja alella. Muovihelmet tilattu alibabasta ja koottu punaviinin voimalla ja ikänäöllä. Noiduttu täysikuun aikana alastomana tanssien ja hirvittävästi nytkyen. Näillä saa niitä miehii lähibaarista, löytää ankelikavideoita kirppareilta ja lähtee jumit niskoista.

      • Anonyymi

        Kiitos vaan tarjouksesta mutta öhöm.... tilaan mieluummin Noitanainen Naomilta. Kuten jo yhden aiemmin.
        "Vanhan tiedon" mukaan valmistetun kauniin Talismaanin. Koitin kysyä tarkemmin, mutta sain vain vastauksen:- - "asiaan perehtyneitten" salaista tietoa.
        Niin kaunis koru, että tekisi mieli pitää näkyvillä, mutta koruun ei saa muut koskea-, -

        Onnittelut, että omilla "muovihelmilläsi" miehiä lähibaarista ja harmillista jos ikänäköä...

        Missään olosuhteissa ei monikaan ehkä haluaisi moista tanssia ja nykimistä olla seuraamassa, mutta mukavaa jos se auttaa... "ankelikavideoitten " löytämiseen ja jumien poistoon...

        Naomihan on tunnetusti absolutisti mutta eihän se tokji tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla...mielestäni kuitenkin, ei ehkä enempää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tarjouksesta mutta öhöm.... tilaan mieluummin Noitanainen Naomilta. Kuten jo yhden aiemmin.
        "Vanhan tiedon" mukaan valmistetun kauniin Talismaanin. Koitin kysyä tarkemmin, mutta sain vain vastauksen:- - "asiaan perehtyneitten" salaista tietoa.
        Niin kaunis koru, että tekisi mieli pitää näkyvillä, mutta koruun ei saa muut koskea-, -

        Onnittelut, että omilla "muovihelmilläsi" miehiä lähibaarista ja harmillista jos ikänäköä...

        Missään olosuhteissa ei monikaan ehkä haluaisi moista tanssia ja nykimistä olla seuraamassa, mutta mukavaa jos se auttaa... "ankelikavideoitten " löytämiseen ja jumien poistoon...

        Naomihan on tunnetusti absolutisti mutta eihän se tokji tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla...mielestäni kuitenkin, ei ehkä enempää...

        Tsihihihih... :D jepulis ...:D , ei varmaan monikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tarjouksesta mutta öhöm.... tilaan mieluummin Noitanainen Naomilta. Kuten jo yhden aiemmin.
        "Vanhan tiedon" mukaan valmistetun kauniin Talismaanin. Koitin kysyä tarkemmin, mutta sain vain vastauksen:- - "asiaan perehtyneitten" salaista tietoa.
        Niin kaunis koru, että tekisi mieli pitää näkyvillä, mutta koruun ei saa muut koskea-, -

        Onnittelut, että omilla "muovihelmilläsi" miehiä lähibaarista ja harmillista jos ikänäköä...

        Missään olosuhteissa ei monikaan ehkä haluaisi moista tanssia ja nykimistä olla seuraamassa, mutta mukavaa jos se auttaa... "ankelikavideoitten " löytämiseen ja jumien poistoon...

        Naomihan on tunnetusti absolutisti mutta eihän se tokji tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla...mielestäni kuitenkin, ei ehkä enempää...

        Meitsillä jäis takuuvarmasti kateelline punavii lllitkuttaja välii, viälä jos joku ikääntyvä punkero niinko ainaskin ne mun tuntemat tuppaa olemaa<< meikälleki joskus maistuu, miksei punaviiniki, hyväsää seurasa, jos daami on kaunis ja tunnelma oikee<<

        jos Naomi tollattiis jossai bailais aaah, jo pelkkä ajatus<<< menisin juasten paikalle jos vaikka bongaisin<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan tarjouksesta mutta öhöm.... tilaan mieluummin Noitanainen Naomilta. Kuten jo yhden aiemmin.
        "Vanhan tiedon" mukaan valmistetun kauniin Talismaanin. Koitin kysyä tarkemmin, mutta sain vain vastauksen:- - "asiaan perehtyneitten" salaista tietoa.
        Niin kaunis koru, että tekisi mieli pitää näkyvillä, mutta koruun ei saa muut koskea-, -

        Onnittelut, että omilla "muovihelmilläsi" miehiä lähibaarista ja harmillista jos ikänäköä...

        Missään olosuhteissa ei monikaan ehkä haluaisi moista tanssia ja nykimistä olla seuraamassa, mutta mukavaa jos se auttaa... "ankelikavideoitten " löytämiseen ja jumien poistoon...

        Naomihan on tunnetusti absolutisti mutta eihän se tokji tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla...mielestäni kuitenkin, ei ehkä enempää...

        Hih ja hahaha! :)
        Minulle kanssa aito ja alkuperäinen, Noitanaisen itsensä valmistama, kiitos!
        Piti käydä kattoon mistä ne täällä supisee ja laitoinpa samoin tein tilaukseen..
        On meinaten sellaiset juhannukset tulossa, että nyt kaikki apu kehiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih ja hahaha! :)
        Minulle kanssa aito ja alkuperäinen, Noitanaisen itsensä valmistama, kiitos!
        Piti käydä kattoon mistä ne täällä supisee ja laitoinpa samoin tein tilaukseen..
        On meinaten sellaiset juhannukset tulossa, että nyt kaikki apu kehiin..

        joukko-orgiat tahkolla?


    • Anonyymi

      Sain alkuviikolla omani, tuli postissa ja otin sen heti käyttöön.
      Mukana oli ohje miten sen kanssa pitää menetellä. Ihana koru, joka jo ulkoisesti uhkuu voimaa.

      Mulla on yksi asia, mihin haluan vahvistusta, ja nyt eilen tuntui jo, että tän voimakorun vaikutukset alkoi, tapahtui jotakin, mitä ei vielä kertaakaan aiemmin.

      • Anonyymi

        Ummetus laukesi?


      • Anonyymi

        Kuulostaa lupaavalta, olen menossa jo toista kertaa juhannus-valvojaisiin, saan samalla reissulla mulle oman talismaanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ummetus laukesi?

        Eikö ole asiassa varmuutta? --? --- sen huomaa siitä jos tulee tarve käydä asioilla.
        Moiseen vaivaan kannattaa käyttää kuitupitoista ruokavaliota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole asiassa varmuutta? --? --- sen huomaa siitä jos tulee tarve käydä asioilla.
        Moiseen vaivaan kannattaa käyttää kuitupitoista ruokavaliota.

        Eikö talismaanin pitänyt auttaa vaivaan kuin vaivaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö talismaanin pitänyt auttaa vaivaan kuin vaivaan?

        Kyllä nopeimman avun saat ruokavalio muutoksilla, ja ehkä jotain vaivaasi muuten toimivaa. Talismaanit ovat sen verran laatutuotteita ja omani koen suorastaan ylelliseksi, ja sillä on itselleni tärkeä merkitys.
        En usko että moiseen vaivaan hankkia talismaania. Apteekista löytyy varmasti apu. Ummetukseen ym. alapään vaivoihin. Yläpään vaivoihin en osaisi edes mitään suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nopeimman avun saat ruokavalio muutoksilla, ja ehkä jotain vaivaasi muuten toimivaa. Talismaanit ovat sen verran laatutuotteita ja omani koen suorastaan ylelliseksi, ja sillä on itselleni tärkeä merkitys.
        En usko että moiseen vaivaan hankkia talismaania. Apteekista löytyy varmasti apu. Ummetukseen ym. alapään vaivoihin. Yläpään vaivoihin en osaisi edes mitään suositella.

        Tuskin kukaan ottaisikaan neuvoja vastaan yläpään vaivoihin ihmiseltä, joka uskoo talismaaneihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan ottaisikaan neuvoja vastaan yläpään vaivoihin ihmiseltä, joka uskoo talismaaneihin.

        Herääkin kysymys että miksi täällä sitten pyörit????? Hei haloo!!!! täällä keskustellaan talismaaneista.
        että onko vikaaavikaavikaaa..........vai stalkkaatko muuten vaan taas Naomia.........?????.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herääkin kysymys että miksi täällä sitten pyörit????? Hei haloo!!!! täällä keskustellaan talismaaneista.
        että onko vikaaavikaavikaaa..........vai stalkkaatko muuten vaan taas Naomia.........?????.

        Puhut talismaaneista ja vainoamisesta, joka on ainakin wikin artikkelin mukaan rikos. Tosin siellä on sitten linkkejä vainoharhaan ja sieltä löytyy erilaisia päänvikoja jotka voivat aiheuttaa sitä. Klikkaileppa jos vaikka osuisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut talismaaneista ja vainoamisesta, joka on ainakin wikin artikkelin mukaan rikos. Tosin siellä on sitten linkkejä vainoharhaan ja sieltä löytyy erilaisia päänvikoja jotka voivat aiheuttaa sitä. Klikkaileppa jos vaikka osuisi..

        joku on tainnut klikkailla... ei kannata, eikä selailla lääkärikirjoja, sellaisten vaivojen kanssa kannattaa mennä vain rohkeasti lääkärille...
        varsinkin jos on kommentoimassaan kommentissa lukenut jotain vainoamisesta..??? mielestäni siinä lukee vain talismaaneista....?? eikös vainoharhaan kuulu jotakin sen kaltaista, että kuvittelee jotain olevan, mitä ei ole...no, mene ja tiedä.


    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odotan....huomenna saan mun oman, Perinteisiin valvojaisiin ollaan menossa, tänään lähdetään liikenteeseen...

      • Anonyymi

        Ihanaa,, sähän voit tehdä siitä sellaisen pillerirasian. Pilleri, you know?


      • Anonyymi

        Voi, en pääse tänä vuonna mukaan, olen parina vuona ollut, nyt alkaa loma vasta heinäkuun alussa.

        Minulla on talismaani jo, näyttää tuovan tulosta. Seuraavaksi aion tilata häneltä sellaisen "lemmenparfyymin" ohjeen, mistä Naomi kertoi kun ihastelin hänen erikoista tuoksuaan--;

        Minua on aina kiinnostanut kaikki mystiset asiat, Naomi on IHANA noitanainen, hän on eikä esitä mitään, sen huomasi taas kun katsoin Fasebookissa uutta päivitystään, siis KENELLÄ muulla voisi olla ollut varis kädellään- -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, en pääse tänä vuonna mukaan, olen parina vuona ollut, nyt alkaa loma vasta heinäkuun alussa.

        Minulla on talismaani jo, näyttää tuovan tulosta. Seuraavaksi aion tilata häneltä sellaisen "lemmenparfyymin" ohjeen, mistä Naomi kertoi kun ihastelin hänen erikoista tuoksuaan--;

        Minua on aina kiinnostanut kaikki mystiset asiat, Naomi on IHANA noitanainen, hän on eikä esitä mitään, sen huomasi taas kun katsoin Fasebookissa uutta päivitystään, siis KENELLÄ muulla voisi olla ollut varis kädellään- -

        mikä parfyymi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä parfyymi...?

        Ihan käsittämättömän ihana tuoksu, jota ei pysty määrittään... ei suostunut kertoon mikä, naurahti vaan ja sanoi että naisethan nyt aina tuoksuu hyvältä....

        Pitää kuulemma sellaisia kursseja, missä jokainen voi valmistaa itelleen oman tuoksun, että syksyllä olis sellainen tulossa.
        Sanoin etten jaksa sinne asti oottaa, niin saan sen ohjeen samalla käynnillä.

        Se on kuulemma jotain vanhaa tietoa, jokin noitaresepti, "lemmenparfyymi", koska siinä on sellaisia eroottisesti vaikuttavia ainesosia, ihan luonnon aineita siis.

        Kerto mulle siitä että jokaselle valikoituu oma, intuitiivinen sekotus, ja sen pitää jokaisen itse valmistaa, koska se on vain hänen käyttöön, ketä sen tekee.


    • Anonyymi

      Kovin hiljeni.. Sellaiset taikajuomat :)

    • Anonyymi

      Eikun talismaanin ostoon ja lentämään ite kukin :D Kyllä Noomi taikoo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe