Paljonko maksat suuhun panemisesta minä otan paljaalla koko suun mitalla kyrvän nielua myöten. Saat panna panemalla kunnes saat orgasmin. Pilluun myös paljaalla kunnes saat orgasmin. Persreikään myös kunnes saat orgasmin.
Sähköposti: [email protected]
Suuhun ottaminen....
20
2296
Vastaukset
Onko ketään juttukaveria tälle palstalle?
- Anonyymi
5euroo
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?- Anonyymi
503519159 kirjoitti:
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?7 euroo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
🤣jep halvalla menee
- Anonyymi
Jos meitä tulis n 10 miestä niin olisko yht 50e koko setti?
- Anonyymi
40€ ok
- Anonyymi
Tarjouksessa olis 49euroa koko paletti.
- Anonyymi
Minä voin maksaa 200 ekeä. Sitä voidaan lopuksi vielä mennä istumaan iltaa jonnekin kivaan paikkaan ja ottaa parit👍
- Anonyymi
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
Kyllä aika moni on kysynyt että haluanko nussii kavereiden kanssa mutta olen sanonut että olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa
- Anonyymi
We have a deal. Ilmianna itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
We have a deal. Ilmianna itsesi.
Siis tälle 200 tarjoajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tälle 200 tarjoajalle.
Halvalla lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla lähtee.
Ja hyvää vieläpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvää vieläpä
Juupa juu
- Anonyymi
40€
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1784163"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?882717Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1292205Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p722169- 192021
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.211931Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251763- 821747
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201743Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko121557