Paljonko maksat suuhun panemisesta minä otan paljaalla koko suun mitalla kyrvän nielua myöten. Saat panna panemalla kunnes saat orgasmin. Pilluun myös paljaalla kunnes saat orgasmin. Persreikään myös kunnes saat orgasmin.
Sähköposti: [email protected]
Suuhun ottaminen....
20
1991
Vastaukset
Onko ketään juttukaveria tälle palstalle?
- Anonyymi
5euroo
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?- Anonyymi
503519159 kirjoitti:
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?7 euroo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
🤣jep halvalla menee
- Anonyymi
Jos meitä tulis n 10 miestä niin olisko yht 50e koko setti?
- Anonyymi
40€ ok
- Anonyymi
Tarjouksessa olis 49euroa koko paletti.
- Anonyymi
Minä voin maksaa 200 ekeä. Sitä voidaan lopuksi vielä mennä istumaan iltaa jonnekin kivaan paikkaan ja ottaa parit👍
- Anonyymi
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
Kyllä aika moni on kysynyt että haluanko nussii kavereiden kanssa mutta olen sanonut että olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa
- Anonyymi
We have a deal. Ilmianna itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
We have a deal. Ilmianna itsesi.
Siis tälle 200 tarjoajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tälle 200 tarjoajalle.
Halvalla lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla lähtee.
Ja hyvää vieläpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvää vieläpä
Juupa juu
- Anonyymi
40€
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779