Paljonko maksat suuhun panemisesta minä otan paljaalla koko suun mitalla kyrvän nielua myöten. Saat panna panemalla kunnes saat orgasmin. Pilluun myös paljaalla kunnes saat orgasmin. Persreikään myös kunnes saat orgasmin.
Sähköposti: [email protected]
Suuhun ottaminen....
20
2351
Vastaukset
Onko ketään juttukaveria tälle palstalle?
- Anonyymi
5euroo
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?- Anonyymi
503519159 kirjoitti:
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?7 euroo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
🤣jep halvalla menee
- Anonyymi
Jos meitä tulis n 10 miestä niin olisko yht 50e koko setti?
- Anonyymi
40€ ok
- Anonyymi
Tarjouksessa olis 49euroa koko paletti.
- Anonyymi
Minä voin maksaa 200 ekeä. Sitä voidaan lopuksi vielä mennä istumaan iltaa jonnekin kivaan paikkaan ja ottaa parit👍
- Anonyymi
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
Kyllä aika moni on kysynyt että haluanko nussii kavereiden kanssa mutta olen sanonut että olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa
- Anonyymi
We have a deal. Ilmianna itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
We have a deal. Ilmianna itsesi.
Siis tälle 200 tarjoajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tälle 200 tarjoajalle.
Halvalla lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla lähtee.
Ja hyvää vieläpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvää vieläpä
Juupa juu
- Anonyymi
40€
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742984Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282290
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061