158 /48 kokoinen nainen olisi kohteena. Etsinnässä max. 175 / 75 kokoinen kundi. Ei makseta mitään, mutta panna saa. Normiseksiä ok. Saa esiintyä naamioitunakin.
Mistä kotiseksivideoon 18-20 v. mies vaimolle vastanäyttelijäksi ?
18
2240
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä Heinolan Setää. Setä on hieman vanhempi, mutta henkinen lapsenmielisyys kompensoinee fyysisen yli-ikäisyyden.
- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse Heinolan setä
No kyllä Rauno hommat hoitaisi. 😁
- Anonyymi
Mä sopisin noihin mittoihin, ja voisin kyllä tulla kuvattavaksi. Olen Turusta.
- Anonyymi
Onko sulla edes varaakaan siihen?
- Anonyymi
Minä voisin tulla, pukeudun hämähäkkimiehen asuun. Olen 22v 173cm ja 69kg.
- Anonyymi
Käytän seitinohutta kondomia.
- Anonyymi
Onko sulla ees varaakaan siihen?
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Yhteystiedot
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
Laita jotkin yhteystiedot. 177 / 68 18v. nuorimies tarjolla.
- Anonyymi
Onko sulla ees varaakaan siihen?
- Anonyymi
Onko nainen vaalea 33v blondi hki, jolla kielikoru:)?
- Anonyymi
osoitteeni on osmankaami@gmail.com. laita viestiä.
- Anonyymi
Ja sä oot?
- Anonyymi
Paljonko maksat siitä ilosta?
- Anonyymi
Eikö irstas vanhempi mies voisi tulla mukaan vaikka vaan runkkaamaan siinä sivussa
Bengt65
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4813720Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan252329Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402029- 1151701
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan181514Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491510Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361294Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661256En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841255Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631186