Siis mä en kestä enää!!?? siis nyt on NOUSTAVA KAPINAAN!!!!!!! saatana tekee tämän kaiken!!!!! tämän hässäkän varjolla se haluaa sulkea seurakunat ajaa uskovaiset erilleen nettiin elämään KAKSOIS-ELÄMÄÄ ja riitelemään keskenään!!! siis emme mene nettiin!!!!! älkää suostuko siihen VASTUSTAKAA hallitusta!!!!! se on TÄYSIN saatanan vallassa!!!!!
eikai TAAS se ala???????=(=( että seurakunta menee TAAS nettiin???=(=(
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
älä koohota järjen käyttö on sallittua ei siihen stanoita tarvita.
- Anonyymi
Sananl.27:14 Joka siunaa ystäväänsä isoäänisesti aamulla varhain, sille se luetaan kiroukseksi. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. Job.27:8. Ps.18:42
Siis nämä rajoitukset ei ole mihinkään lakiin kirjoitettu.
Tuossa raamatun paikassa tarkoitetaan Jumalan lakia.
Kehoittaisin olla noudattamatta näitä typeriä rajoituksia. Ei tietenkään yltiöpäisesti, vaan tervettä järkeä käyttäen.
Tutkikaa ja koetelkaa, mikä on oikeasti järkevää näissä rajoituksissa.
- Anonyymi
1Kor.1:10-13 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Heramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus. Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne. Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: Minä olen Paavalin puolta, toinen: Minä Apolloksen, joku taas: Minä Keefaan, joku vielä: Minä Kristuksen. Onko Kristus jaettu? Ei kaiketi Paavali ole ristiinnaulittu teidän edestänne? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen? 1Kor.11:18-22 Sillä ensiksikin ole kuulut, että kun kokoonnutte seurakunnankokoukseen, teillä on riitaisuuksia keskellänne, ja osittain sen uskonkin. Täytyyhän teidän keskuudessanne olla puolueikakin, että kävisi ilmi, ketkä teistä kestävät koetuksen. Kun te näin kokoonnutte yhteen, niin ei se ole Herran aterian nautimista, sillä syömään ruvettaessa kukin rientää ottamaan eteensä omat ruokansa, ja niin toinen on nälissään ja toinnen juovuksissa. Eikö teillä sitten ole muita huoneita, niissä syödäksenne ja juodaksenne? Vain halveksitteko Jumalan seurakuntaa ja tahdotteko häväistä niitä, jolla ei ole mitään ole? Mitä minun on teille sanominen? Onko minun teitä kiittäminen? Tässä kohden en kiitä. Jaak.2:5-6 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jotka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat? Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimen eteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519