Ja taas mennään, nyt Marbellaan.
Milloin alkaa lasten kanssa normielämä kotona,edes muutama viikko molemmat tytöt kotiin ja aikaa myös heille.
Kasvavat hirmukyytiä,kerran ovat vaan pieniä ...
Elämä on yhtä suorittamista ihan kokoajan 😱
Milloin kerkiää olla tytärten kanssa
79
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Ryhdistäydy ja hae pentusi pois kasvatuslaitoksesta, päivät pitkät sekoilet piripäissäsi,etkä ota vastuuta pennuistas.☠️
- Anonyymi
Taas tämä " ollenkaan " Martinan kiihkofani puolustaa omaansa raivon vallassa ???
- Anonyymi
Lapset ovat etääntyneet MArtinasta. Esko hoitaa molemmat mennen tullen.
- Anonyymi
Kyllä,juurikin nuin 😨🥺
- Anonyymi
Nuoremmalla hyvät oltavat Hangossa.
- Anonyymi
Esko on ihana mies ja niin kaunis hymy on hänellä ja silmät seksikkään houkuttavat.😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,juurikin nuin 😨🥺
NUIN 👏🤣👏
- Anonyymi
Sanoo köökkipsykologi Impi Ikäneito🙈
- Anonyymi
Juuripa näin 👍
- Anonyymi
Tuossa se päivittäin menee ja on lastensa kanssa joten ole huoleti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko on ihana mies ja niin kaunis hymy on hänellä ja silmät seksikkään houkuttavat.😍
Eskon kaunis hymy päättyy sivuhampaiden kohdalla yläleuassa, siellä saatte ihailla ammottavaa aukkoa ja alaleuan sivuilla ruskeat tikut, kuvissa näkyy selvästi kun on " turpa auki " !!!!!
- Anonyymi
Ketjusta tehty ilmoitus Eskolle
- Anonyymi
Ketju ilmoitettu myös tulikuumalle palomiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju ilmoitettu myös tulikuumalle palomiehelle.
Niin sille, joka esiteltiin parin seukkauspäivän jälkeen Anne-äidille ja tyttärille Martinan uusimpana suurena rakkautena vuosi sitten... Hyvä senkin on tietää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sille, joka esiteltiin parin seukkauspäivän jälkeen Anne-äidille ja tyttärille Martinan uusimpana suurena rakkautena vuosi sitten... Hyvä senkin on tietää. :D
Sillepä juuri, sille joka pinkaisi karkuun.
- Anonyymi
Onko myös Thermanille ilmoitettu ??? Entä Bahalle tai palomiehelle ???
- Anonyymi
Tuleeko huomenna kuvia uuden allaspojan kainalossa.
- Anonyymi
Ei halauskuvia tule, mutta ehkä karvaisia miesjalkoja ja miehen varjokuvaa voi ilmaantua, kuten aiemmiltakin matkoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halauskuvia tule, mutta ehkä karvaisia miesjalkoja ja miehen varjokuvaa voi ilmaantua, kuten aiemmiltakin matkoilta.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookkona ollut kauan ilman sexyä? Ps. älä vain sano, että sulla on kumppani🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
Loppulomasta joku tauluvaras Turkista 🙈🙈🙈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän Espanjan Marbellassa on ihan riittämiin, kyllä sieltä nyt joku Jose löytyy pahimpaan hätään !
- Anonyymi
Tähän väliin tarvitaan luksusdinneriä ja uusi laukku, sen verran ankeaa oli Saariselällä!
- Anonyymi
Kyllä laukut ja dinneriä kuuluu Sofian elämään, Martinalle ei niillä brassaile. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä laukut ja dinneriä kuuluu Sofian elämään, Martinalle ei niillä brassaile. 😄
No et ole vissiin Maraa seurannut instassa.
Kyllä sen elämä oli vielä pari vuotta sitten pelkkää dinneriä ja laukkujen esittelyä.
Joka helvetin aamu kuva pöydästä, jossa kahvikuppi, laukku ja mersun avaimet.
Martina on pahin mahdollinen brassailija, Sofia on ihan aloittelija Maran rinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole vissiin Maraa seurannut instassa.
Kyllä sen elämä oli vielä pari vuotta sitten pelkkää dinneriä ja laukkujen esittelyä.
Joka helvetin aamu kuva pöydästä, jossa kahvikuppi, laukku ja mersun avaimet.
Martina on pahin mahdollinen brassailija, Sofia on ihan aloittelija Maran rinnalla.No en ole seurannut instassa Maraa ja sanoinkin tämän hetken mielikuvan hänestä. Ei kahden vuoden takaisia asioita kannata kaivella, Sofiakin eli silloin elämäänsä Lontoon humussa, siitä enempää kaivelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kovin kauan, kun kuuluivat osana Martinan "portofolioon ", mitä on Martina jonkun
" nagikeiton " tai Pikkaraisen kanssa, ei mitään ! Eihän siltä saa kuin p***sessioita ja niitä nyt saa muualtakin.
- Anonyymi
Ei kauan mene, jos Hanski ei palaa, kun taas uusi kainalossa. Lovee riittää aina! Siinä sivussa tytöt ihan sivuseikka. Esko pelastunut toisen jo ajat sitten. Martina pinkoo eteenpäin raivo hulluna. Hullu nainen ja säälittävä valehtelija. Ei muutama päivä Vikken kanssa vuodessa tee siitä vuoden äitiä. Ja toinen likka hengailee Hangossa.
- Anonyymi
Minusta on hämmentävää ja todella noloa kun kirjoitatte täällä Vikestä ja Isbestä... Luulen, että ette tunne edes lasten vanhempia, mutta kutsutte solvaamianne vanhempien lapsia heidän hellittelynimillä. Miettikää omalle kohdallenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on hämmentävää ja todella noloa kun kirjoitatte täällä Vikestä ja Isbestä... Luulen, että ette tunne edes lasten vanhempia, mutta kutsutte solvaamianne vanhempien lapsia heidän hellittelynimillä. Miettikää omalle kohdallenne?
Itse on Mara ja Ensio tuoneet lapset julkisuuteen ja kutsuneet heitä nimillä Vikke (irvistelijä) ja Isbe.. Että näin 😎🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse on Mara ja Ensio tuoneet lapset julkisuuteen ja kutsuneet heitä nimillä Vikke (irvistelijä) ja Isbe.. Että näin 😎🤣
Olet todella mauton ja nolo, mutta pannaan se kommentointi aikasi piikkiin 02.02.
Miksi et maininnut Steppulia, kyllä hänen instassa näkyy myös tytär? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin mulla on mun lapsille "lempinimet" joilla heistä puhun :-) Ihan normi elämää, ja jos jotkut tuo lapsensa julkisuuteen koska ovat itsekkin julkisuuden henkilöitä niin mitä se meille muille kuuluu, annetaan heidän olla vanhempia omalla tavallaan, ja hoidetaan me vaan omat tonttimme. Ja mikäli homma ärsyttää ei ole pakko seurata näitten tekemistä, lehdestä voi kääntää toisen sivun, ja sosiaalisessa mediassa ei ole pakko menne katsomaan ko. julkkisten somea. Valinnanvapaus on seuraajalla :-)
- Anonyymi
Odottakaa vain niin kohta ilmestyy Vikken kirje maailman ihanimmalle äidille, joopa joo, Esko papi saa niitä oikein työkseen väsäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat ovat julkisuuden suuria tyrkkyjä ja ainakin Esko puskee tätä ihmelasta oikein urakalla julkisuuden valokeilaan, nuoremman kohdalla ehkä Hangon sukulaiset ovat järkevämpiä !
- Anonyymi
Koiran haki hoidosta maanantai ja oli niiiiiin ikävä jo sitä. No 2 päivää ja...
- Anonyymi
Haki koiran jostain koirahoitolasta, oli sen kans 2 päivää ja vei sen taas varmaan koirahoitolaan. Odottaa pentuja vielä ja emäntä vaan reissaa. Voi koira parka kun on pitkät tunnit odottaa emäntää kotiin.
- Anonyymi
Loppuu se Marbellankin matka jossain vaiheessa ja pakko vaan on kohdata se mitä nyt karkuun juoksee.
- Anonyymi
Teeppä ilmoitus LASUun, jos ihan yöunet meinaa mennä.
- Anonyymi
On aika harvinainen äiti-tyyppi koko Martina. Ei juurikaan ole lastensa kanssa...Koronasta viis, tämä nainen on reissannut lukuisia ulkomaanmatkoja.
- Anonyymi
Tytöiltä loppuu kohta kesäloma. Olisi varmaan kiva jos äiti kerkeäisi olla heidän kanssaan paria päivää pidempään. Miltä mahtaa lapsista tuntua?
- Anonyymi
Aivan kaikkee ei taida somesta eikä lehdistä nähdä... joten kannattaa varmaankin palkata etsivä seuraamaan tilannetta, taikka jos noin kiinnostaa niin voithan sä ihan itse mennä stalkkaamaan miten paljon on lastensa kanssa ja käykö huvipuistoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaikkee ei taida somesta eikä lehdistä nähdä... joten kannattaa varmaankin palkata etsivä seuraamaan tilannetta, taikka jos noin kiinnostaa niin voithan sä ihan itse mennä stalkkaamaan miten paljon on lastensa kanssa ja käykö huvipuistoissa.
Eihän se ole mikään mittapuu, käydä huvipuistossa, eiköhän näillä lapsilla ole jo ikää sen verran, ettei se huvipuisto ole ihan kesän ykkösjuttu.
- Anonyymi
Onko Martina käynyt lasten kanssa koskaan esim. Lintsillä tai eläintarhassa?
Aika vähän viettää aikaa niiden kanssa...- Anonyymi
Jos huoltajuusasiat eivät edes ole niin mitä Mara väittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos huoltajuusasiat eivät edes ole niin mitä Mara väittää...
Paskaa puhuvat, niin Martina kuin Eskokin, viimeksi mainittu vielä enemmän.
- Anonyymi
Minä olen nähnyt Martinan ja tytöt Lintsillä. Kävelivät ohi, kun olin siellä oman lapseni kanssa.
- Anonyymi
Niin paskaa puhuvat Eskon kanssa monessa julkaisussa et heillä viikko ja viikko systeemi. Eskollahan se Vikke asuu ja käy Maralla vaan kääntymässä. Eihän sillä ole edes huonetta Maran luona, eikä ollu Kalasatamassakaan. Miksi pitää valehdella...
- Anonyymi
Sama havainto, että ei oo Maran luona huonetta eikä edes omaa sänkyä, Maran vieressä nukkunut. Mites jos Ramboboy ois muuttanut Kasarmiin, niin missäs tytär ois jatkossa nukkunut?
- Anonyymi
Pitäisikö molemilla tyttärillä olla oma huone, eiköhän ne sulassa sovussa rakkaat sisarukset mahdu yhteiseen huoneeseesa.🙍🙎♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö molemilla tyttärillä olla oma huone, eiköhän ne sulassa sovussa rakkaat sisarukset mahdu yhteiseen huoneeseesa.🙍🙎♥️♥️
Juurikin näin, aina ei vain ole mahdollista järjestää jokaiselle omaa huonetta. Ja sängyt taitaa molemmilla tytöillä kyllä olla vaikka muuta täällä väitettiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama havainto, että ei oo Maran luona huonetta eikä edes omaa sänkyä, Maran vieressä nukkunut. Mites jos Ramboboy ois muuttanut Kasarmiin, niin missäs tytär ois jatkossa nukkunut?
Ramboboy joutuu sohvalle, kun prinsessa Vikke nukkuu ihanan äitylin vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että näillä tytöillä ei paljon samoja harrastuksia ole, ajatuksista en tiedä, mutta vanhempi ainakin hyvin aivopesty Eskon taholta.
- Anonyymi
Pian ovat tyttäret teinejä. Äitiinsä jos tulevat niin käytös ja kielenkäyttö on rajua, siinä äiti sitten saa tuntea kuinka hyvä on. Asioiden tärkeysjärjestys on kyllä jo tyttärien tiedossa.
- Anonyymi
Rakkatta vaan kaikille ♥️ silloin on sisinpuhdas ja ei kateutta eikä vihaa tunne ollenkaan.👍
- Anonyymi
Vikke asuu luultavasti lähes kokonaan isänsä luona..ei ainakaan viikko viikko systeemiä ole -vikke ei ikinä oo viikkoa putkeen äitinsä luona.
- Anonyymi
Mistä sä sen tiedät? Oletko nurkilla kyttäämässä? Tuon ikäinen lapsi voi jo myös osittain itse päättää kummalla vanhemmalla milloinkin on.
- Anonyymi
Pääasia, että lapset ovat kesälomillaan ja muulloinkin toisen vanhemman luona.
Jos asiat ovat muutoin kunnossa, niin kyllä lapset pärjäävät ja sopeutuvat.
Pahinta lapsille on elää sellaisten vanhempien kanssa, joilla on jotain henkilökohtaisia ongelmia ja joka päiväistä tappelua ja väkivaltaa.- Anonyymi
Viittaat tässä selvästi nuoremman lapsen isään !!!!!!
Kyllä siellä väkivaltaa, tappelua sekä huutoa oli jo Martinan aikanakin ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat tässä selvästi nuoremman lapsen isään !!!!!!
Kyllä siellä väkivaltaa, tappelua sekä huutoa oli jo Martinan aikanakin !Kuulutko mahdollisesti heidän perhepiiriin!
Onko tuossa mitään ihmeellistä? Mun mielestä se on täysin luonnollista. Eikös Martina ole petrannut paljon monellakin osa-aluueella ja etenkin lasten kanssa? Lapset ehtivät ihan kyllästymiseen asti oll akotona sitten, kun koulut taas alkavat.
Ainakin meillä, kun olin pikkukakara, niin kesät vietettiin mummojen, pappojen, enojen, serkkujen ja milloin kenenkin sukulaisen luona. Ei montaakaan päivää kotona oltu, kun jo pakattiin reppuja uuteen lähtöön. Samoin ollaan toimittu omien kersojemme kanssa. Ei niitä kotona paljon näkynyt. Jo kesäleirit saattoivat olla viikosta-10 päivään. Niitäkin oli pari kertaaa kesässä. Hyvä, että ehtivät lomalla edes käymään kaikilla sukulaisilla, saati sitten roikkumaan kotona.
Meillä sitten teidän mielestänne oli varmaankin huonot vanhemmat ja me ollaan oltu huonoja vanhempia lapsillemme.
Lapset nauttikoon kukakin mitenkin kesästä ja vapaa-ajasta.- Anonyymi
Juuri näin. Lapsilla pitää olla muihinkin sukulaisiin läheiset välit kuin vanhempiinsa. Se on rikkaus.
- Anonyymi
Sehän tais Isabella olla koko heinäkuun Hangossa... joten nyt kannattaa mennä kun pääsee. Sitten ei ookkaan helppoa lähteä kun ovat tytöt kotona. Joten antaa palaa vaan, äiditkin tarvii mennä ja elää joskus vapaammin.
- Anonyymi
Joskus.. ? 😂😂😂
- Anonyymi
Lasten on hyvä välillä viettää aikaansa isänkin kanssa. Tai isovanhempien kanssa.
Kaikki hyvät ihmissuhteet käyvät. - Anonyymi
Nyt kun vähän vedätte henkeä, niin näkyi ainakin Victoria olevan mukana reissussa.
- Anonyymi
Eli onko Rampeliini jätetty kotiin?
- Anonyymi
Kaikki asiat ajallaan. Hyvin menee.
- Anonyymi
Onko noi Viken jalat muokattu jotenkin? Kun on Eskolla tyttö niin näyttää paljon paksummalta jalat.
- Anonyymi
Haukut täällä lasta? Olet todella törkeä, häpeä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003