Lattialiike Widgren 2021 - epäammattimainen tekijä

Anonyymi

Päätimme uusia pienen kaksiomme lattian ja ostimme työn lattialiike Widgreniltä, sillä usea vaikuttaja oli heiltä saanut upean lattian. Lyhyestä virsi kaunis: meille laitettiin väärä öljy eli lattia on nyt väärän värinen. Lisäksi lattiasta puuttuu paloja, öljy on epätasaisesti levitetty jne. Asiakaspalvelu ja projektinhallinta (mukaan lukien toimitusjohtajan asenne) oli ala-arvoista koko projektin ajana ja lopulta pitkien keskustelujen jälkeen korjasivat osan virheistä (eivät kuitenkaan kaikkia) ja sanoivat suoraan, että heitä ei pienet projektit kiinnosta ja meidän pitäisi olla tyytyväisiä virheelliseen ja epäammattimaisesti asennettuun lattiaan. Saimme lopulta -20% loppulaskusta, mutta meille jäi virheellinen lattia. Ihmettelen, miksi ovat sitten ylipäätään ottaneet työn vastaan, jos pienemmät projektit eivät kiinnosta. Lattiaremontti oli meille todella iso investointi ja harmittaa todella paljon, että luotimme vaikuttajien suositteluihin.

Aivan järkyttävää toimintaa parkettiliime Widgreniltä ja toivon, että kukaan ns. tavallinen ihminen ei heiltä palvelua osta, sillä heitä ei kiinnosta hoitaa töitä kunnolla, jos kyseessä ei ole vaikuttaja tai ison luokan projekti.

1

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa kuraa. Työn laatu kamala ja laskut ei sovittuja. Ei jatkoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe