Banksy? Kiinnostaako?

Anonyymi

Joko olette käyneet katsomassa ja mitä piditte?

22

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin ja tykkäsin ihan satasella oli kyl loistava. ihanan viehättävä paikka tämä mänttä

• Anonyymi

Älä nyt viitti vinoilla meille...mänttiläläiset ottaa tosissaan vielä! Kun Sassi meni pieleen ja Kulttuuripääkaupungin tittelikin meni ohi,niin meidän itsetunto on niin huono tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitti vinoilla meille...mänttiläläiset ottaa tosissaan vielä! Kun Sassi meni pieleen ja Kulttuuripääkaupungin tittelikin meni ohi,niin meidän itsetunto on niin huono tällä hetkellä.

Eipä oo, ei ole ollut ennenkään. Olen sattumalta Mänttässä syntynyt ja itsetunto on ihan kohdillaan.

• Anonyymi

Siellähän on ollut korona-altistumista. Ei kannata riskeerata. Löytyy Pirkanmaan 50 kohdan listalta.

• Anonyymi

Käsienpesu,maski ja turvavälit auttaa edelleenkin:-)

• Anonyymi

Tuli käytyä

• Anonyymi

Ei oo saanut aikaiseksi liian lähelläkin pitäs olla ainakin 300km päässä ni sit.

• Anonyymi

Ja pointti oli?

• Anonyymi

Olen käynyt kahdesti sukulaisten kanssa. Mielenkiintoinen. Vaikea uskoa, että kaikki olisivat saman tekijän. Sanomat ovat vallanpitäjien vastaisa osin, jotkut toivoa luovia erilaisille ympäristöille.

Tää on Mänttä-Vilppulalle todellinen valtti.
      Kaupunki on kaunis ja matkailijoita riittää. Ehkä tähän kannattaa panostaa ja muuttaa asennetta turisteihin.

• Anonyymi

Istuin kirkkopuistossa ja katselin Serlachius-pyörillä ajavia turisteja. Neljä n. 40 v naista tulivat vierailemaan jirkkoon ja miettivät, mistähän saisi kahvia.

• Anonyymi

mänttä on söötti kaupunki ja hyvä yhteys mm tampereelle

• Anonyymi

En ole käynyt, enkä mene.

Kalenterissa liian pitkä varausikkuna eikä huvita mokoman takia lähteä sinne jonottelemaankaan.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Joo mänttilä söötti mitä kamaa tukee vedettyy... Vamos..

• Anonyymi

Loistava

• Anonyymi

Mihin saakka

• Anonyymi

Oliko lokakuun 1o.päivään asti?

• Anonyymi

Loistava näyttely

• Anonyymi

Oli joo. Erikoinen. Ilmainen. Kauhea jono oli museolle käyntipäivänä. Noinkohan sanoma ketä tavoitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli joo. Erikoinen. Ilmainen. Kauhea jono oli museolle käyntipäivänä. Noinkohan sanoma ketä tavoitti?

En ole ehtinyt, matkailin muualla suomessa. Siis missä oli koko perheelle jotain...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ehtinyt, matkailin muualla suomessa. Siis missä oli koko perheelle jotain...

Siis niin ihqu näyttely, ihan parhautta! Rakastan banksyä ja ihanaa taidetta yli kaiken, jeeees 👌👌👌Ihana Mänttä, i love you everybody💋💋💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis niin ihqu näyttely, ihan parhautta! Rakastan banksyä ja ihanaa taidetta yli kaiken, jeeees 👌👌👌Ihana Mänttä, i love you everybody💋💋💋

Juu, edellisen kerran olin 90-luvulla, hienot museot hyvä näyttely. Tampereen likka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22