Moikka!
Kuuluuko asiaan hoitaa eka yhdyntä paljaalla kullilla?
Tai siis vaan ettei mene käyttämätön reikä hukkaan sen kumin kanssa, tiiätte mitä meinaan.
Neitsyyden menetys tai vieminen
11
1567
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti paljaalla ja mällit pillun perukoille noin minuutin rajun rynkytyksen jälkeen. Sitten on aika pieraista ja lähteä!
- Anonyymi
harmittaa todella paljon, ettei tule kunnon vastauksia.
- Anonyymi
Koko ketju on rikos ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Kyllä kumin kanssa olis hyvä aloittaa niin minä ainakin tekisin ettei tuu jälkeläisiä yllättäen😊
- Anonyymi
Poikuus lähti ilman kumia 3-40 vuotiaan naisen opeilla, itse olin 13 ja tet harjoituksissa ja nainen puysi illalla kylään, ihanaa...
Kaksi tervettä ihmistä voi naida paljaalla kunhan on e- pillerit käytössä.
Pitää ymmärtää, että 85% populaa kantaa useampaakin sp-tautia..Esim. Herpes ja hpv- viruksia.
Itse kelpuutan partnereikseni vain neitseellisiä naisia..Tämä " koodini" on pitänyt minut terveenä.
Minun kanssa voi turvallisesti naida paljaalla.
Vakkarin paikka on muuten avoin.
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa..Voimme tutustua.- Anonyymi
😂😂😂👍
- Anonyymi
Ei tietenkään paljaalla
- Anonyymi
Kyllä voi panna ilman kondomia, mutta täytyy muistaa vetää ulos ennen laukeamista. Kun vein ex-tyttöystävältäni neitsyyden, halusin ehdottomasti hoitaa homman paljaalla ja takaapäin. Hän siis makasi vatsallaan ja lopuksi laukesin hänen pakaroille ja selälle.
- Anonyymi
Toki kumia pitäisi käyttää mutta mielestäni lopullinen neitsyys ja poikuus menetetaan vasta kun on siemenet pillussa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429