Kyllä luuloovat ulokomaila ku kahtoot näitä Tuusniemen tubettajia että se Teletapit-sarja on näistä tehty. On ne nii samannäkösiä kömmänöitä.
Suuri yleisökilpalilu miljoonille faneille:
Kuka on TiiviTaavi, Laa-Laa , Hipsu ja kuka Pai???
Tuusniemen Teletapit
21
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Lepokiveltä löytyy kaikki tapit. Ei tarvii muualta ettiä.
Perseilee Otto-isällellekkin jotta sietäisi hävetä.
Ja haalii romua, romun jälkeen. Seuraajat pistää postiin kaukkea sontaa, mitä en huolisi ikipäivänä.- Anonyymi
Niinpä muistaako syödä mieliala lääkkeensä kun psykiatri on ne määrännyt
- Anonyymi
Aah, tuleekohan tänään huippusuosittu POSTIOSUUS?
- Anonyymi
Makaronia posti lootaan
- Anonyymi
Just joo, päkitsiä pukkaa. Voi helevetti, kuka kattelee? Ihanaa jos se mun kortti luetaan.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kortti
- Anonyymi
Saiko Saikku lissee sairaslomaa. Nyt pitäs entinen olla loppu.
- Anonyymi
Ei saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut
Eli tapahtui ihmeparantuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut
Eiks joku sanonut,että sai lissee joulukuulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tapahtui ihmeparantuminen?
Jep niin tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks joku sanonut,että sai lissee joulukuulle.
Niin hän se taisi olla
- Anonyymi
Ei tuo Kone tapin selkä kyllä kovin kipeältä vaikuta kun tansii navetan katolla!
- Anonyymi
Turhia verkokkeeta jootuuvat vuan tekemään ja leekkaassalissa käet ristissä oottelemaan konetappia, joka helehuvvaa omiaan kun heekkopäenen eekä joova keskittymmään asiaan.
Jootasivat laettoo ison laskun perrään kun ihan turhaan juoksuttaa hoetoväkkee ja veronmaksajia. - Anonyymi
Liikunta tekee hyvää
- Anonyymi
Keksi varmasti konetappiman syyvvä uamula ettei tarvihe mennä puukotettavaks.
Käyttäävät yhteiskunna kaikkia etuja viärin teletapit. Pirretappikii hirmu lihava ku syöp kaikkia herrkuja ku ei kelpoo saikkutapille. Simotappi ainut suht rehti tappi.- Anonyymi
Tappi tappaa
- Anonyymi
Karjalapaestii ja taenan tekemii piiroita ahmii taas keskiviikkona ja napa pinkeenä männöö ja röyhtäettellöö torstakki aamuna kyssillä,ka eevät leikkoo tuaskaan.
- Anonyymi
Kyllä leikkaa
- Anonyymi
Ei ne edelleenkään syönyttä leikkoo,turhaan kirurgi sapeliaan terottaa,kun konetappi röyhtäyttellöö tultuaan.
- Anonyymi
Kyllä ne huomenna leikkaa selän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275