Pidän TV:ä auki aamusta iltaan viihdykkeenä olkoot ohjema mikä tahansa, samoin radio.
Avajaiset oli ilman yleisöä, niin myös itse kisat, seuraan sen minkä huvittaa.
Aiotko seurata Tokion olympialaisia
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei juuri kiinnosta. Joskus olen innolla seurannut eri lajeja, mutta on mennyt touhusta monesta syystä maku.
Jotain ehkä vilkasen, katsotaan. - Anonyymi
Kyllä aion. Mielenkiitoista seurata erilaisia lajeja aina purjehduksesta lähtien.
- Anonyymi
Upeat avajaiset. Loistavasti ideoitu ja toteutettu. Kauniit asut suomalaisilla urheilijoilla. En digannut yhden tyypin kiiltäväksi rasvattua kroppaa.
Pianonsoittaja oli villi. Musiikkikappaleen antia en ymmärtänyt. Yhtä sekavaa pimputusta. Soittaja eli mukana täysillä koko olemuksellaan niin ettei penkissä pysynyt. Nauratti se meno.
Meinaan seurata jonkin verran vaikka aika vieraita. Siinäpähän opin tuntemaan. Ainakin sen verran että tiedän mistä porukoissa puhutaan, tai mitä porukoita ne on kun taas ollaan kahden metrin etäisyydellä, sanottiin uutisissa. - Anonyymi
Nevala sai kultaa keihäässä ajalla 3.33.33 ja sillä putosi vauhdinotossa tekohampaat mutta se löysi ne lumesta, haki ja jatkoi vauhtia vimmalla ja kyllä heitto lähti
- Anonyymi
Parhaillaan lentopalloa,avajaiset on tylsää katsottavaa ruudusta.
- Anonyymi
Areenasta pystyy seuraa useampia kanavia.
- Anonyymi
Lopetin olympialaisten seuraamisen Sydneyn kisoihin 2000.
Siperian karhu Aleksandr Karelin junailtiin törkeästi hopealle.
Joku jossain oli päättänyt että yksi ja sama mies on voittanut tarpeeksi.
Minä päätin että minulle riitti;)- Anonyymi
Karelin painoi syntyessään 15kg äitiä käy sääliksi 😆
- Anonyymi
50km kävely pitää katsoa, se on viihdyttävää urheilua.
- Anonyymi
Kilpakävelystä joku totesi ''sama kuin kilpailisi siitä kuka kuiskaa koviten''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpakävelystä joku totesi ''sama kuin kilpailisi siitä kuka kuiskaa koviten''
Taito sekin on.
Tietnkin,
varsinkin yleisurheilu kiinnostaa.
Se alkaa vasta viikon päästä.
Mutta muitakin tulee taatusti seurattua
ihan riippumatta siitä osallistuuko lajiin suomalaisia.
Avajaisissa Suomen lipun kantajina olisivatoivat mitalitoivot.- Anonyymi
Uusia asioita tulee esille,ilmakiväärikin on erilainen,kuin ennen.
Seuraan, tämän vuorokauden aikana ehkä 8 tuntia syrjäsilmällä kun tv muutenkin päällä koko pivän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689