Aiotko seurata Tokion olympialaisia

Anonyymi

Pidän TV:ä auki aamusta iltaan viihdykkeenä olkoot ohjema mikä tahansa, samoin radio.
Avajaiset oli ilman yleisöä, niin myös itse kisat, seuraan sen minkä huvittaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei juuri kiinnosta. Joskus olen innolla seurannut eri lajeja, mutta on mennyt touhusta monesta syystä maku.
      Jotain ehkä vilkasen, katsotaan.

    • Anonyymi

      Kyllä aion. Mielenkiitoista seurata erilaisia lajeja aina purjehduksesta lähtien.

    • Anonyymi

      Upeat avajaiset. Loistavasti ideoitu ja toteutettu. Kauniit asut suomalaisilla urheilijoilla. En digannut yhden tyypin kiiltäväksi rasvattua kroppaa.
      Pianonsoittaja oli villi. Musiikkikappaleen antia en ymmärtänyt. Yhtä sekavaa pimputusta. Soittaja eli mukana täysillä koko olemuksellaan niin ettei penkissä pysynyt. Nauratti se meno.
      Meinaan seurata jonkin verran vaikka aika vieraita. Siinäpähän opin tuntemaan. Ainakin sen verran että tiedän mistä porukoissa puhutaan, tai mitä porukoita ne on kun taas ollaan kahden metrin etäisyydellä, sanottiin uutisissa.

    • Anonyymi

      Nevala sai kultaa keihäässä ajalla 3.33.33 ja sillä putosi vauhdinotossa tekohampaat mutta se löysi ne lumesta, haki ja jatkoi vauhtia vimmalla ja kyllä heitto lähti

    • Anonyymi

      Parhaillaan lentopalloa,avajaiset on tylsää katsottavaa ruudusta.

    • Anonyymi

      Areenasta pystyy seuraa useampia kanavia.

    • Anonyymi

      Lopetin olympialaisten seuraamisen Sydneyn kisoihin 2000.
      Siperian karhu Aleksandr Karelin junailtiin törkeästi hopealle.
      Joku jossain oli päättänyt että yksi ja sama mies on voittanut tarpeeksi.
      Minä päätin että minulle riitti;)

      • Anonyymi

        Karelin painoi syntyessään 15kg äitiä käy sääliksi 😆


    • Anonyymi

      50km kävely pitää katsoa, se on viihdyttävää urheilua.

      • Anonyymi

        Kilpakävelystä joku totesi ''sama kuin kilpailisi siitä kuka kuiskaa koviten''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpakävelystä joku totesi ''sama kuin kilpailisi siitä kuka kuiskaa koviten''

        Taito sekin on.


    • Tietnkin,
      varsinkin yleisurheilu kiinnostaa.
      Se alkaa vasta viikon päästä.
      Mutta muitakin tulee taatusti seurattua
      ihan riippumatta siitä osallistuuko lajiin suomalaisia.
      Avajaisissa Suomen lipun kantajina olisivatoivat mitalitoivot.

    • Anonyymi

      Uusia asioita tulee esille,ilmakiväärikin on erilainen,kuin ennen.

    • Seuraan, tämän vuorokauden aikana ehkä 8 tuntia syrjäsilmällä kun tv muutenkin päällä koko pivän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      207
      2734
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      451
      2438
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1537
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1468
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1281
    6. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      86
      1048
    7. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      140
      1003
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      7
      984
    9. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      950
    10. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      77
      923
    Aihe