Uskomattoman kiimasta on saada jalkaan toisen kundin käyttämät ja vähän spermaset boxerit.
Toisen kundin boxerit kiihottaa
9
1308
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi jalkaan, miksi ei naamalle 😧?
- Anonyymi
Toki naamallekin, tuoksut kiihottaa, mutta tuntuu myös kiimaselta kun oma muna on samoissa boxuissa joita toisen terska on hangannut
- Anonyymi
Mulla on tosi kiihottavat. Lycraa. Haluaisin hieroa sua kun ne on sun jalassa. Jos kiinnostaa niin g mailiin collicesa10 viesti
- Anonyymi
Minkälaiset bokserit on kyseessä.. olisin kiinnostunut
- Anonyymi
Kyllä, samaa mieltä. Toisen kundin spermaiset bokserit/alkkarit on niin kiimaiset jalassa ja nuuhkittaviksi. Heti jäykistyy...
- Anonyymi
Kyllä! Parhaillaan nuuhkin kaverin alushousuja, hyvä kyrvän, kusen ja spermatahran tuoksu. Ei muuta kun runkkaamaan oli pakko käydä.
- Anonyymi
Torissa oli myynnissä joku aika sitten käytettyjä sukkahousuja. Ostajalla oli mahdollisuus valita, onko miehen vai naisen käyttämät. En ole ennen nähnyt kenenkään kaupittelevan miesten käyttämiä sukkahousuja.
- Anonyymi00030
Tykkään laittaa likaiset bokserit naamalle ja haistella etumuksen kohtaa sisältäpäin
- Anonyymi00033
Kik?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632