Tiedoksi nainen,

Anonyymi

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......

72

1498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkä anna minäkään jos se ihku oot.

• Anonyymi

Eipä tuu pakkeja.

• Anonyymi

Onko sinulla ketään ollutkaan?

• Anonyymi

Kun ei kukaan kelpaa..

• Anonyymi

Se on hyvä se, jatka samaan malliin.

• Anonyymi

En olisi antamassakaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei rikota perinteitä.

• Anonyymi

Haastetta pitää aina olla, kuka haluaisi olla helppo nakki ?

• Anonyymi

Itsevarma olet ainakin ...

• Anonyymi

Tiedoksi sinulle mies, että olen antanut kaikille pakit...

• Anonyymi

Hänelle aloittajallle et antaisi pakkeja, jos on paljon arvoinen? Antaisit ainakin mahdollisuuden ja tarpeiden tyydyttäjä yhdeksi yöksi? Sivusta vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle aloittajallle et antaisi pakkeja, jos on paljon arvoinen? Antaisit ainakin mahdollisuuden ja tarpeiden tyydyttäjä yhdeksi yöksi? Sivusta vain.

Ei kiinnosta yhden yön jutut.
        Miksi turhaan itseäni jakaisin?

• Anonyymi

Tiedoksi mies että mä syön just pandan salmiakki-valkosuklaata. Oon syöny jo puolet ja aijon syödä
      Koko levyn itse! En jaa siitä!

Lisäksi räppiä sulle

https://youtu.be/qmRSnKU6y6c

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

En mä sitä jakanu sen takii et sä siitä tykkäät, vaan siks et mä siitä tykkään. Ja erityisesti sanoituksesta. Siinä on sanoma miehille.

Se mistä sä tykkäät ei mua kiinnosta paskan vertaa. Kato mä oon aika tunteeton nainen tuntemattomia kohtaan. Ei kiinnosta miellyttää tuntemattomia. En nuole kenenkään persettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sitä jakanu sen takii et sä siitä tykkäät, vaan siks et mä siitä tykkään. Ja erityisesti sanoituksesta. Siinä on sanoma miehille.

Se mistä sä tykkäät ei mua kiinnosta paskan vertaa. Kato mä oon aika tunteeton nainen tuntemattomia kohtaan. Ei kiinnosta miellyttää tuntemattomia. En nuole kenenkään persettä

Kuules nyt latvakakkonen laardiperä. Kyse oli ettei tarvii jakaa. Pidä ihan siellä femakkokojussas tykönäs sun räppis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

No kylläpäs pikku leppiskerttu hermostui. En tiedä mistään HRJ jutuista.

sivujorma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kylläpäs pikku leppiskerttu hermostui. En tiedä mistään HRJ jutuista.

sivujorma

Ja sitten kun ei saa sillä känkkäränkäilylläkään pillua minkä haluu nyt jonkun ihme tahtoo tahtoo kohtauksen aikana saada niin sit alkaa se mitä pikkulapsetin tekee. Väkivältä. Lyödään, potkitaan, aletaan riehuun ja haukkuun

”Kun nyt niin kiukuttaa kun joku ei anna sitä mitä
        Minä tahdon”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Onneks ei ole näkökeskustelu, kun melkein aikuinen paasaa suupielet suklaavaahdossa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks ei ole näkökeskustelu, kun melkein aikuinen paasaa suupielet suklaavaahdossa :)

Söin jo sen levyn. Siirryin chilipähkinöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin jo sen levyn. Siirryin chilipähkinöihin.

Oikeastaan olet ihan kiva kun pidät räpit piilossa. Mullakin yks ilta kun kävin kaupassa, otin suklaakuorrutettuja lakuja ja chilipähkinöitä. Hotkin ne varmaan tunnissa ja menin nukkumaan. Aamulla oli paska olo.... vähän kuin sun räppis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan olet ihan kiva kun pidät räpit piilossa. Mullakin yks ilta kun kävin kaupassa, otin suklaakuorrutettuja lakuja ja chilipähkinöitä. Hotkin ne varmaan tunnissa ja menin nukkumaan. Aamulla oli paska olo.... vähän kuin sun räppis

Mulla tuskin on koska oon vetänyt rankan työpäivän ja alla vaan 500 kaloria syötynä, silti energiaa olen kuluttanut pelkästään työtehtävien aikana tänään jo 1227 kcal eli aika paljon pitäis ahmia lisää jotta söisin edes lähelle sen mitä oon kuluttanut tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tuskin on koska oon vetänyt rankan työpäivän ja alla vaan 500 kaloria syötynä, silti energiaa olen kuluttanut pelkästään työtehtävien aikana tänään jo 1227 kcal eli aika paljon pitäis ahmia lisää jotta söisin edes lähelle sen mitä oon kuluttanut tänään.

No onpas kalorit luupin alla. Taitaa se peppu ollakin vähän pyöreä, mutta kyllä se saakin olla.
        Pitäiskö se ravinto olla kuitenkin vähän toisenlaista :D syöt suklaata johonkin rakkaussuruun varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpas kalorit luupin alla. Taitaa se peppu ollakin vähän pyöreä, mutta kyllä se saakin olla.
        Pitäiskö se ravinto olla kuitenkin vähän toisenlaista :D syöt suklaata johonkin rakkaussuruun varmaan

En mä persettäni läskiks saa syömällä suklaata, mut kyllä se treenaamalla on muuta kuin sivuprofiilista lätty.

Kokoo 34 käytän farkuissa ja painoni on 44.05 kg viimesimmän punitukseni mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä persettäni läskiks saa syömällä suklaata, mut kyllä se treenaamalla on muuta kuin sivuprofiilista lätty.

Kokoo 34 käytän farkuissa ja painoni on 44.05 kg viimesimmän punitukseni mukaan

Aika kevyt sitten. Punnitsitko kaupan hedelmävaa'alla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kevyt sitten. Punnitsitko kaupan hedelmävaa'alla

En. Se menee rikki josistun siihen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Se menee rikki josistun siihen

Jaa, no onkos se korjattu jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no onkos se korjattu jo?

Miten mä aina saan röllin hyväksynnän lopulta täällä pelkästään sillä että lataan sille suoraa tekstiä todella suoraan vittuiluun takasin?

Oikeestiii.. Rölli, miks tykkäät kun sulle puhutaan suoraan ja sit alat kirjoittaan että "oikeestaan olet ihan kiva..." joka jo rivienvälistä tuo selväks että röllimäiseen tapaan rölli on taas hyväksynyt jutustelun pointin ja riitely vittuilunsa lopahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun ei saa sillä känkkäränkäilylläkään pillua minkä haluu nyt jonkun ihme tahtoo tahtoo kohtauksen aikana saada niin sit alkaa se mitä pikkulapsetin tekee. Väkivältä. Lyödään, potkitaan, aletaan riehuun ja haukkuun

”Kun nyt niin kiukuttaa kun joku ei anna sitä mitä
        Minä tahdon”

Nyt mies menee tämä yksinpuhelunarratiivi varsin erikoiseksi, niin ettei untuvikot ymmärrä taas lainkaan mistä kyse. Näissä oikolukuhommissa elämänkoululaisuudesta on hyötyä, kun väki sentään tajuaa mitä on trollaus, mutta nämä pullossa kasvaneet on vaan että jee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt mies menee tämä yksinpuhelunarratiivi varsin erikoiseksi, niin ettei untuvikot ymmärrä taas lainkaan mistä kyse. Näissä oikolukuhommissa elämänkoululaisuudesta on hyötyä, kun väki sentään tajuaa mitä on trollaus, mutta nämä pullossa kasvaneet on vaan että jee

Tämä myös joku sivusta tullut aamu-urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Miespano🙈 Tämä on maaninen puutaheinäämussutus on ihan kaikkein huvittavin asia kun yrität loukata ja souvata kuiville vesille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miespano🙈 Tämä on maaninen puutaheinäämussutus on ihan kaikkein huvittavin asia kun yrität loukata ja souvata kuiville vesille

Sekä vastaat itsellesi jotain sata kertaa muka eri tyyppeinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on tuttuja täällä!

Kattoppas oot kunnolla sekasin!
        Missäs lukee nimeni ja naamani vai onko joku ”telepatia” ”jumala”tai horoskooppi kertonu nyt sulle et oon just se keneksi luulet!

Ei vittu sä ooot sekopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko nyt niin että näet sellaisia hallusinaatioita nyt et kirjoittajien nimet ja kasvot näkyy?

Mistä mielisairaalasta oot saatana päässy karkuun?

Nyt äkkiä neuroleptia napaan sillä näet, kuulet ja tulkitset asioita tavalla miten muut ei.

Tollanen et näet jotain mitä muut ei on psykoosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko nyt niin että näet sellaisia hallusinaatioita nyt et kirjoittajien nimet ja kasvot näkyy?

Mistä mielisairaalasta oot saatana päässy karkuun?

Nyt äkkiä neuroleptia napaan sillä näet, kuulet ja tulkitset asioita tavalla miten muut ei.

Tollanen et näet jotain mitä muut ei on psykoosi

Tässä jälleen sivusta tullut idiootti puhunut itsensä kanssa edellä olevissa viesteissä.
        Moukka kun on, niin muuta ei osaa

-se alkuperäinen apn kanssa keskustellut sivujorma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä jälleen sivusta tullut idiootti puhunut itsensä kanssa edellä olevissa viesteissä.
        Moukka kun on, niin muuta ei osaa

-se alkuperäinen apn kanssa keskustellut sivujorma

Mä en ole aloittaja. Olen räppiä linkannut ja vastasin aloittajalle ja sivujorma tuli mulle vinkuun

• Anonyymi

Jos mies on viisas, sydämensivistynyt, empaattinen, oikeamielinen, rehellinen, luotettava, uskollinen, päihteetön, lainkuuliainen, naisia hyvin ja arvokkaasti kohteleva, rakastava, arvostava, kunnioittava, fiksu ja hyväkäytöksinen, seksikäs, komea ja kiihkeä, en minäkään anna pakkeja. Minä kiinnostuisin välittömästi tuollaisesta miehestä.

• Anonyymi

Tässä oli hyvä lista.

• Anonyymi

Niinpä, hirveän hankalaa tuntuu vaan olevan näiden ominaisuuksien mahtua samaan pakettiin, moni toki mainostaa näin itseään ja jos juttu alkaa ”minä olen niin rehellinen ja luotettava”, niin sitä saattaa vaikka yllättyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, hirveän hankalaa tuntuu vaan olevan näiden ominaisuuksien mahtua samaan pakettiin, moni toki mainostaa näin itseään ja jos juttu alkaa ”minä olen niin rehellinen ja luotettava”, niin sitä saattaa vaikka yllättyä.

Hyviä miehiä on olemassa. Sellaisia, joista itse kiinnostun kokonaisvaltaisesti, ei tule vastaan joka päivä. Kun itse mietin parisuhdetta ja siihen liittyvää kumppaninvalintaa, kokonaisvaltainen hyväksyminen, kiinnostus ja intohimo on tärkeää. Rakkaus on pohjimmiltaan hyväksyntää; toinen hyväksytään, toisesta ollaan kiinnostuttu kokonaisuutena ja toinen halutaan elämän tärkeimmäksi henkilöksi.

• Anonyymi

Ai mutta mähän olen just sellainen 60v. Missit herätkää jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mutta mähän olen just sellainen 60v. Missit herätkää jo?

Oukkidoukki, ehkä missejäkin on hereillä ja ne lukee näitä kun kerrankin joku nettiurpo saa ansaitusti henkisesti turpaan, ehkä olet myös niitä, jotka lähettelee hevonpaskaa misseistä meteorologiin

• Anonyymi

Kertakos se on ensimmäinen ?

• Anonyymi

Ok. Mitäs sitten? Pitäisikö kehua ett Wau! Hieno homma👍👍

• Anonyymi

Jaa, oot sää sitte sitä sorttii joka pakittaa ite, antaa vaan ymmärtää ja sitte ei ymmärrä antaa?

• Anonyymi

Niin, no jos tekee aloitteita vain niinkutsutuille varmoille tapauksille, pakkien todennäköisyys toki pienenee. Ongelmaksi voi tosin muodostua, ettei saa sitä mitä todella haluaa. Kiperä kysymys, elämä on.

• Anonyymi

💔💔💔

• Anonyymi

Mihin päädytään tai sinä päädyt?

• Anonyymi

Yhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteen

Sitä odotellessa...

• Anonyymi

Toi on kuultu ennenkin. Eipä ole ennenkään estänyt mua antamasta pakkeja. Kerta se on ensimmäinenkin.

• Anonyymi

Jokaisen pitää kokea pakit, jotta tietää oman paikkansa.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Juuri noin se on!

• Anonyymi

Ilmankos olet vähän prinssi.

• Anonyymi

Jos ei ole tullut vielä pakkeja, eikö
      sitten onnistumisen todennäköisyys ole aika hyvä? 😉

Miten muuten olet säilynyt ilman pakkeja? Hyvin harvoin aina kolahtaa molemmin päin. Oletko suhteellisen varovainen ja teet aloitteen vasta kun olet lähes varma vastauksesta vai onko aloitteiden teko harvinaista herkkua?

• Anonyymi

Se selittääkin paljon tästä kaikesta. Siis PALJON.

• Anonyymi

Mulla on semmoinen military mallinen pakki joutavana. Mihis osoitteeseen laitetaan?

• Anonyymi

Etkö ymmärrä, että sait jo.

• Anonyymi

No johan se olis sitten korkea aika saada ne pakit tai lakata ylpeilemästä helpoilla naisilla.😉

• Anonyymi

Luuletko että tämä asia imartelisi minua/häntä?

• Anonyymi

Erotomaanin tuikituntemattomat kohteet luultavasti antaisivat ne pakit, jos saisivat siihen mahdollisuuden, mutta kun puhuttelet niitä täällä, niin ihmekös tuo jos ajatusharhasi säilyy

• Anonyymi

Älä valehtele.

• Anonyymi

Jokainen, joka väittää ettei ole koskaan saanut pakkej, valehtelee. Samoin jokainen, joka väittää aina saaneensa kaiken haluamansa. Vähintään jokainen on saanut niitä pakkeja mielessään ja jättänyt tavoittelematta sellaista, jolta ne pakit mitä todennäköisimmin tulisivat.

• Anonyymi

Kerro tuo livenä, jos on pokkaa

• Anonyymi

Aika hyvä, kyllä herättäisi mielenkiinnon jos tulisi juuri minulle vaikka puhelimeen.

• Anonyymi

Mies, miksi luulet, että olet saanut minulta pakit?

• Anonyymi

No ainakin paljastit juuri todellisen luonteesi…….

• Anonyymi

Aika on sitten saada pakit.

• Anonyymi

Sullahan tuntuu olevan ihan oikeenlainen ote tossa hommassa. Jatka just samaan malliin. Minä ainakin tuen sua 100%

• Anonyymi

Eikö tämä viestiketju lopu ikinä ? Kyllästyttää !

• Anonyymi

Sinä kun et voi päättää yksin mitään, joten kannattaa lopetta tuollaiset jutut heti alkuunsa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      5650
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      3567
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      216
      2515
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      58
      1616
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      87
      1350
    6. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1127
    7. Steffu köyhtyi 25 000e

Sentään puolet vähemmän kuin Niko.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1001
    8. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      946
    9. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      65
      912
    10. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      67
      876
    Aihe