Joskus 60- luvulla siellä asfaltoitiin meijerin piha, ja kaupungilla joitain katuja, ja silta.
Tehtäväni oli valvoa, että tekijäfirma teki kunnon työtä.
Otin näytteitä asfaltista.
Sillalla jäi yksi aivan ainoalaatuinen tapaus mieleen.
Eräs auto yritti ihan väkisin ajaa päälleni, kun otin näytettä.
Paikassa oli vain yksi kaista käytössä ja tietyömerkinnät, ja miehelle näytettiin pysähtymismerkkiä, mutta ajoi puolen metrin päähän minusta ja yritti hiljaa ajaen työntää minua pois.
Sitten vasta pysähtyi kun kopautin järeällä kairalla konepeltiin, ja uhkasin lyödä ikkunaan.
Ukko peruutti äkkiä autonsa.
Oli joskus Varkaudessa töissä.
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä ole mitään siltaa eikä 60 luvulla täällä ole teitä asvaltoitu. Eikä ole ollut meijeriä.
- Anonyymi
Meijeri oli Savontien varressa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651783- 1451266
- 78903
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35846Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39815Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44811- 102806
- 50688
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664