Mies, mikä on takuuvarma pokauskeinosi?

Utelias nainen

Kertokaahan nyt miehet, mikä tehoaa parhaiten naisiin kun yritätte iskeä? Itse olen huomannut että kaikenlaiset luritukset sisäisestä lapsesta ja kuinka jokin asia on niiiiin sydäntä lähellä ja ym. huippuimelät repliikit tuntuvat olevan vakijuttuja kun mies yrittää päästä liiveihin. Onko näin? Ajattelevatko miehet että naisiin tehoaa kaikenlainen imeltely? Tehoaako se? Onko nainen valmis sänkyyn kun mies vain puhuu koko ajan käsi sydän kohdalla ja yrittää antaa niiiin empaattisen kuvan itsestään. Vai onko se jokin muu? Mikä?

10

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias nainen

Iskinkö arkaan paikkaa? Vastatkaa naiset sitten onko kyseisillä kliseillä yritetty päästä vällyjen alle?

• liberaattori

kokemukseni on osoittanut, että rehellisyys taitaa olla se suuri osatekijä kahden kaupassa.
      Doping ja suuret puheet auttavat toki yhden illan suhteissa.

• plunger

Minä odotin innolla, mitä keinoja on käytetty kun itsellä ei ole tiedossa yhtään ja pokattavalle olisi tilaus. Tai oli yksi keino, mikä toimi kerran, mutta se oli hyvin spesifi tilaisuus. Ensi treffit taidenäyttelyyn, kumpikin valitsi 3 mieleisintä ja 3 sellaista, joita ei huolisi vaikka maksettaisiin. Lopputulos oli että oli YHTEISIÄ VALINTOJA 4 (lue neljä) kun tauluja oli enemmän kuin 200 ja varmasti kumpikaan ei luntannut. Piti aluksi viettää aikaa niiden erilaisten valintojen parissa ja se nyt meni aivan alta, siinä vain ihmetteli kaksi ihmistä miten oli mahdollista tehdä niin sama lista!

• Nainen

Emmeköhän me naiset tiedä parhaiten miten mies "iskee" meidät. Minuun tehoaa raikas ja puhdas olemus, MIES joka ei ole kännissä, eikä haise tupakalle,osaa tanssia, harrastaa kaikenlaista liikuntaa, ei heti ehdota meille tai "teille" menoa. Mies, joka rehellisesti katsoo silmiin ja jolla on huumorintajua.

• plunger

Jokainen luettelo toivomuksia/vaatimuksia on sisältänyt jotain mitä en täytä. Ja nämä ensin kerrotut ovat vasta jäävuoren huipun päällä istuneen linnun höyhen.
        Tässä "osaa tanssia" on sellainen mihin minä en ylety, "huumorintajua" toinen. Mitä ihme humoristeja naiset ovat kun aina pitää korostaa että miehellä pitää olla siihen taju.

• Jermu

juttuihin ja paljon naurua. Imellykset ja sen sellaiset "eikö totta.."-jutut on luuserointia.
      Mutta toisaalta ajat on kyllä muuttuneet paljonkin siitä, kun viimeksi olen kuppilassa soidinmenoja esitellyt. Ei taida olla minun juttu.
      Tai no toisaalta, sellaista on tapahtunut, että porukalla ollaan oltu liikenteessä, niin toisista pöydistä on huomioitu, että mikäs se noin hauskaa on ja sitten ovat tulleet sieltä meikäläistäkin jututtamaan. Mutta ei se ole sama juttu, kuin aktiivisesti ettiä seuraa.

• No silloin kun noita soidinmenoja harrastit, haastoitko ensin tappeluksia?

*pinkoo pakoon*

• n52

mutta kerron mikä minuun uppoaa.
      Aito!
      Yks hailee juttu mulle onko puku vai farkut.
      Selvä tai känni.
      Ruma tai komee.

Suomalaisen Miehen Silmät!!!!

• T.R.maalari.N

on se jos nainen tahtoo...
      L. mies voi tehdä itseään tykö, mutta nainen on lopulta se ..joka päättää sen, mitä tehdään ja tapahtuu.

Parhaita pokaajia ovat siis ne miehet...jotka osaavat olla oikeassa paikassa ...oikeaan aikaan ja 'lukea' naisen olemuksesta sen, mitä nainen on paitsi.

Pokaaja harvemmin harppunoi yhtä kalaa kerrallaan. Hän verkkokalastaa ja tarpeidensa mukaan valitsee sitten sen jossa vaivannäön ja ilon hyötysuhde on optimaalinen.

Vasta rakastuessaan ponnistelee mies, saavuttaakseen sen mitä tavoittelee, tosissaan.

• yopollo

ole tainnut koskaan iskeä naista. Erilaisten ihmisten kanssa, naistenkin, tulee juteltua. Joskus siitä sitten seuraa kaikenlaista, mutta yleensä vasta sen jälkeen kun puolin ja toisin on varmistuttu ettei tässä toinen ole toista kusettamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5020
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2762
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2569
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      29
      2296
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      122
      1605
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      19
      1458
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      9
      1327
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      89
      1102
    10. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      22
      1035
    Aihe