Upseereille pakollinen rokotus?

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11942036

Kainuun prikaatissa laaja korona-altistuminen

Kahdella Kainuun prikaatin varusmiehellä todettiin lauantaina 24. heinäkuuta koronavirustartunta, Maavoimat tiedottaa.

Maavoimat kertoo kartoittaneensa kaikki mahdolliset altistumisketjut. Altistuneita on yhteensä peräti 125. Kaikki sairastuneet ja altistuneet ovat tällä hetkellä varuskunnassa.

Sairastuneet saavat hoitoa varuskunnan terveysasemalla muista erillään. Varotoimenpiteenä altistuneet henkilöt on asetettu erilleen muista ja heidän vointiaan tarkkaillaan.

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuitenkaan suomen valtio ei tule koskaan korvaamaan yhtään mitään rokotteiden aiheuttamasta vauriosta/vammautumisen aiheutumisesta jos näin käy? Täytyy kuitenkin nyt muistaa että Asevelvollisuus on pakollinen tai sitten pakollinen Siviilipalvelus, näitä yhdistää sana:Pakko.Ei voi todellakaan kehua enää suomen toimintaa millään muotoa hyvinvointivaltion toiminnaksi.Senhän osoittaa myöskin 65-69 vuotiaiden pakkorokotukset Astra-Zenecan haittarokotteella jonka osalta jo jopa rikottiin perustuslakia!

      • Anonyymi

        Astra Zeneca on hyvä rokote

        - Astra Zenecan ei ole todettu aiheuttaneen yhtäkään rokotekuolemaa tai terveyshaittaa
        - Kyseinen rokote on edelleen Fimean käyttöön hyväksymä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-12041397

      Karjalan prikaatissa yli 100 koronatartuntaa heinäkuussa – pääasiassa tartunnan saaneet varusmiehet ovat olleet hyväkuntoisia

      Koronavirustartunnat lisääntyvät varuskunnissa. Karjalan prikaatissa on todettu heinäkuussa 101 tartuntaa.

    • Anonyymi

      Minä tilasin itse kirjeellä rokotteen ja otin ykkösen, kakkosen aika tulee kohta.

      Itse siis pyysin ja tuli kirje ja rokoteaika phizerillä :D

    • Anonyymi

      Kun iternet on niin epäluotettavaa, valheita täynnä, lähetin kirjeen, tuli sitten kirje takaisin ja rokoteaika jossa kävin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe