Judon säännöissä ei ole mitään järkeä

Anonyymi

Karinkanta oli tuomarina matolla, kun ranskalainen hävisi hansokulla kosovolaiselle. Syy oli ranteesta kiinni ottaminen!?! Kysymyksessä on painilaji, vai onko? Saako vastustajaa kohta koskea mihinkään muualle kuin oikealla kädellä vasempaan kaulukseen ja vasemmalla kädellä oikeaan hihaan? Olen seurannut judoa 10 vuotta enkä ymmärrä siitä enää mitään. Asioita jotka on kielletty on paljon enemmän kuin niitä mitä on sallittu. Karinkanta ja kumppanit ovat matolla tärkeämpiä kuin ottelijat. Pelleilyksi on mennyt.

8

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi olla selostaja vaan pihalla. En tiedä mistä ovat herran kaivaneet, mutta jufosta ei ymmärrä. Selvä sukellus.

• Anonyymi

Varmaan se oli pääe dellä mattoon syöksyminen joka on kielletty siksi kun -80 luvulla tuli joitain neliraajahalvauksia. kovalla vauhdilla kun kyntää otsa edellä maata vaarantaa oman niskan. Mikä tuli naisten 57 finaalissa aika selväksi kun ranskalainen ottelija selkeästi kipeytti niskansa omalla tekniikallansa

Eli ei ole uusi sääntö. vaan on tullut vuoden -83 säännöissä

• Anonyymi

Karinkanta on tällä hetkellä Suomen kovin judoka kun ei Gambiankaan poika voittanut...

• Anonyymi

Ei selostusta ei pakko ole kuunnella. Minulla oli tämän päivän ottelut äänettömällä ja tämä hansoku make tilannekin oli aivan päivän selvä. En tarvinnut siihen selostajaa sekoittamaan asioita.

• Anonyymi

Kannattaa alkaa harrastamaan judoa ja käydä kisoissa, niin säåännöt tulevat nopeasti tutuiksi. Ei judoa katsomosta käsin opi.

• Anonyymi

Selvä hansokumake sukelluksesta.

• Anonyymi

Mukava kuulla kuinka tämä judoiskä kerrankin kommentoi otteluita, eikä vain huuda pää punaisena tuomareille

• Anonyymi

Judoiskän asiantuntemus on nyt lopullisesti paljastunut, kun koettaa selostaa tatamin tapahtumia. Ymmärrän kyllä että joskus isillä menee tunteisiin eikä aina tatamin tapahtumia pysty täysin puolueettomasti katsomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3155
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2882
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1906
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1741
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1595
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe