Millainen kalu kiihottaa?

Anonyymi

Vanhemmiten on bi-puoli päässyt minussa yhä vahvemmin esiin ja miehen kalu kiinnostaa yhä enemmän. Olen nuoresta asti pääässyt silloin tällöin imemään ja runkkaamaan toisten miesten kyrpiä kuin myös imettänyt munaani muilla.

Kiihottavin on terska paljaana ja kovana seisova kyrpä. Ei tarvitse olla erityisen pitkäkään, kunhan on sellainen sopusuhtainen oikea aikuisen miehen mulkku, jonka alta kivekset erottuvat selvästi. Miehellä saa mielellään olla reisissä, .vatsalla ja rinnassa hyvä karvoitus, mutta kivekset ja kullin juuri karvattomina. Täysin posliini on tylsä.

Paras imemäni kyrpä oli noin viisikymppisellä aika normaalivartaloisella miehellä, joka loikoili erään epävirallisen nakurannan kalliolla. Turpea mulkku lepäsi miehen karvaista reittä vasten kun satuin kulkemaan kohdalle. Oli pakko pysähtyä katsomaan ja mies nyökkäsi rohkaisevasti. Menin polvilleni hänen eteensä ja punnitsin tuota paksua mulkkua kourassani. Kalu kovettui mutta pituutta ei siihen vajaaseen viiteentoista senttiin tullut paljoakaan lisää.

Mies pyysi runkkaamaan ja vetelin esinahkaa terskan yli ja takaisin. Kalu seisoi paksuna. Imin hieman miehen nännejä, käytin kieltä hänen suusssaan ja hivelin toisen käden sormella hänen persettään. Mies tuoksui puhtaalle ja käännyin alas ottamaan tuon kovan mulkun suuhuni. Ime kyrpää,, ime kov aa kyrpää, mies huohotti ja työntelia kaluaan kitalakeani vasten. Sitten hänen perseensä ja lantionsa alkoivat täristä ja sain suuhuni monta ruiskausta paksua siementä.

Olen myös päässyt maistamaan mustaa kyrpää. Tämä tapahtui videomestan kopissa Tukholmassa. Istuin tuijottamassa shemale-klippiä ja runkkasin hiljalleen kyrpääni, kun ovesta kurkisti hyvin nuoren näköinen musta mies. Hän pyysi lupaa tulla sisään ja sehän sopi.

Tuskin parikymppinen kaveri heitti urheilusortsit jalastaan ja työnsi pienehkön velton kalunsa suuni eteen. Otin varresta kiinni ja vetelin liikkuvia taakse. Kalu kovettui mutta oli kovanakin aika pieni eli ei mikään aikamiehen mulkku. Musta poika tarttui itse kyrpänsä varteen alkaen runkata ja työnnellä kaluaan suuhuni. Puristin hänen pyöreitä pieniä pakaroitaan ja sormetin persereikää. Yhtäkkiä poika veti mulkun suustani ja ruiski pitkät spermat rinnuksilleni. Sitten hän otti tahmaa sormiinsa ja voiteli sillä anuksensa suuta kumartuen nojaamaan seinää vasten. Knulla mig, hän sanoi.

Ehdotus oli yllättävä, sillä olin nainut miehen persettä vain kerran aikaisemmin ja silloinkin kyseessä oli shemaleksi pukeutunut tuttu runkkauskaveri.. Nyt tartuin nuorta miestä lantiosta ja painoin hulluna seisovan kyrpäni hitaasti hänen perseeseensä. Kaveri ei selvästikään ollut ensi kertaa asialla, sillä mulkkuni meni sisään aika helposti. Musta kaveri työnteli innokkaasti persettään kyrpääni vasten ja ei kauan kestänyt, kun ammuin siemenet hänen sisäänsä.

Kaveri veti shortsit jalkaansa ja poistui mitään sanomatta. Silloin huomasin vanhemman harmaapartaisen herran vetelevän videokopin ovella paksua makkaraansa pystyyn - hän oli nähnyt oven raosta koko näytöksen ja halusi jatkoille. Vedin vanhan herran mulkusta sisään ja päätin, että tuosta mulkusta otan kunnon lastin. Näin kävikin, sillä vanha oksa ja isot roikkuvat kivekset sen alla antoivat suun täyteen spermaa.

Kyllä vanha mulkku on poikaa ja niiden käyttäjät yleensä tietävät, mikä on parasta miesten välisissä.

58

4221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä kiihottavaa luettavaa. Itse vielä alle 30 iältään ja päässyt vasta muutamia munia imemään. Halu on jäätävän iso ja yritän etsiä nykyään miehiä joita kiinnostaisi antaa lisää munaa suuhun ja saada mällit syvälle kurkkuun. Ja minulle se muna on kun muna ei haittaa jos on vähän pienempi tai isompi. Kunhan saan vaan sen.

    • Anonyymi

      Pitkä, suoninen pitkä esari tuppikulli roikkuva ei seisova. Sellainen hetki sitten lauennu joka jo roikkuu, on kiihottavan näköinen

      • Anonyymi

        Ethän sä kyylis muuhun pysty.


    • Anonyymi

      Isot on kiihottavia. Paras on ollut 20 senttinen, paksu ja isot kivekset. Sellaista herkkua on kiihottava imeä.Sellainen iso tykki on ihanaa laukaista suuhun tai naamalle.

      • Anonyymi

        Juu näin on. Jos vielä nuori uros kiimassa niin kyrpä räkäsee oikein voimalla nieluun pari ekaa ryöppyä sit loput pitkin naamaa, ja vaikka suoraan silmään, nii tietää saaneensa työstään palkan.
        Tapaan huuhkia kalua ennen kuin otan suihin, ja tykkään jos tuoksuu vähän kuselle, tuun aivan mielettömään kiimaan siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin on. Jos vielä nuori uros kiimassa niin kyrpä räkäsee oikein voimalla nieluun pari ekaa ryöppyä sit loput pitkin naamaa, ja vaikka suoraan silmään, nii tietää saaneensa työstään palkan.
        Tapaan huuhkia kalua ennen kuin otan suihin, ja tykkään jos tuoksuu vähän kuselle, tuun aivan mielettömään kiimaan siitä.

        Kun saa lämpimät spermat naamalle ni tulee jotenhin halvan huoran olo ja tästä tykkään.

        Ei sen puoleen nuorempana 15-20v poikasena sain vanhemmilta miehiltä myös maksua kun otin heiltä suihin. Näin tienasin helposti ryyppy rööki rahat....easy money, kuten sanotaan...nykyään melkein itse joutuu olee maksupuolella, tosin onneksi on pari vakipanoa keiden kanssa käyn touhuamassa aina kun tulee miehen puutetta.


      • Anonyymi
        Kullipylly kirjoitti:

        Kun saa lämpimät spermat naamalle ni tulee jotenhin halvan huoran olo ja tästä tykkään.

        Ei sen puoleen nuorempana 15-20v poikasena sain vanhemmilta miehiltä myös maksua kun otin heiltä suihin. Näin tienasin helposti ryyppy rööki rahat....easy money, kuten sanotaan...nykyään melkein itse joutuu olee maksupuolella, tosin onneksi on pari vakipanoa keiden kanssa käyn touhuamassa aina kun tulee miehen puutetta.

        Oon kans rahaa vastaan antanut teinipoikana vanhojen homojen rantapusikossa lääppiä itseäni. Imivät mieluusti pippeliäni ja nuolivat pyllynreikääni hartaasti. 10 minsaa ja 10 markkaa, hyvin tuli hilloa silloin. Runkkasivat nähteni velttoja isoja kyrpiänsä , en silloin toisin kuin nyt ottanut keltään suihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kans rahaa vastaan antanut teinipoikana vanhojen homojen rantapusikossa lääppiä itseäni. Imivät mieluusti pippeliäni ja nuolivat pyllynreikääni hartaasti. 10 minsaa ja 10 markkaa, hyvin tuli hilloa silloin. Runkkasivat nähteni velttoja isoja kyrpiänsä , en silloin toisin kuin nyt ottanut keltään suihin.

        Juu se oli helppoa rahaa sillon. Hyvä kun muutkin tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin on. Jos vielä nuori uros kiimassa niin kyrpä räkäsee oikein voimalla nieluun pari ekaa ryöppyä sit loput pitkin naamaa, ja vaikka suoraan silmään, nii tietää saaneensa työstään palkan.
        Tapaan huuhkia kalua ennen kuin otan suihin, ja tykkään jos tuoksuu vähän kuselle, tuun aivan mielettömään kiimaan siitä.

        On kiihottavaa puristella kullia ensin jonkin aikaa farkkujen päältä ja katsoa, kun pullotus kasvaa. Sitten hitaasti avata farkkujen napit ja laskea farkut. Se on upea näky, kun iso kyrpä on sivulle päin kääntyneenä alushousuissa kivikovana. Sitten alushousut pois ja vapauttaa pitkä ja paksu miehekäs kyrpä housuista ja liikutella esinahkaa hitaasti ennen kuin ottaa herkun poskihoitoon ja imee loppuun asti. Vielä kun mies on ollut runkkaamatta viikon, että lähtee oikein kunnon satsi, niin huh.


      • Anonyymi
        Kullipylly kirjoitti:

        Juu se oli helppoa rahaa sillon. Hyvä kun muutkin tehnyt.

        Jos kiinnostaa voi laittaa pyyntöä [email protected] saa panna anaalia ja laittaa kuvat myös nettii


      • Anonyymi
        Kullipylly kirjoitti:

        Kun saa lämpimät spermat naamalle ni tulee jotenhin halvan huoran olo ja tästä tykkään.

        Ei sen puoleen nuorempana 15-20v poikasena sain vanhemmilta miehiltä myös maksua kun otin heiltä suihin. Näin tienasin helposti ryyppy rööki rahat....easy money, kuten sanotaan...nykyään melkein itse joutuu olee maksupuolella, tosin onneksi on pari vakipanoa keiden kanssa käyn touhuamassa aina kun tulee miehen puutetta.

        Oih kun pääsisi heittämään spermat naamallesi🤤


    • Kuten nimimerkistäni voi arvata niin viihdyn itse parhaiten paksu ja terhakka kulli pyllyssä. Laukean tähän aktiin paljon nopeammin kuin naisen kanssa touhutessa, mikä on loppupelissä aikalailla puuduttavaa ja teinien hommaa.

      Kyllä paksua kullia on myös mahtava imeä. Eniten pidän siinä kullien mauista. Vanhempien miesten kullissa maistuu jotenkin kokemus ja monet panot, näitä suosittelen varsinkin nuorten miesten kokeilemaan vaikka ihan ensi seksikokemukseksi.

    • Anonyymi

      Onko jo kädes

    • Anonyymi

      kirkastako jo

    • Anonyymi

      Tekis mieli tull jo

    • Anonyymi

      Edellisell tiukkaa vartta ja täynnä lämmintä speguu

    • Anonyymi

      ihtelläni on erityisen paksu tattispää joten sen reunojen hyväily ja imeskely takaa maxim. nautinnon, kaverilta...

    • Anonyymi

      kielikylpy saa toisenlaisen merkityksen... aaah.

    • Vanhemman miehen puutteessa oleva kulli on parasta. Semmonen 17 senttinen ok paksuinen on hyvä imeä ja ottaa sisään

      • Anonyymi

        Täälä olis 17cm paksuhko tuppikulli valmiina imemiseen. Kiinteät kassit pitää hyväilystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täälä olis 17cm paksuhko tuppikulli valmiina imemiseen. Kiinteät kassit pitää hyväilystä.

        Nam se o herkkua


    • Anonyymi

      Olen 65v mies, naapurini mies on 75v ja hänellä onkin taito imuttelussa. Käyn viikossa kolmekertaa hoidossa ja aina hyvä tyhjennys. Kokeilimme myöskin trio,na.

      Näin Kuopiossa

      • Anonyymi

        Olis kiva päästä mukaan imutteluihin.


      • Anonyymi

        mahtava kommentti, voin vain kuvitella, miten yleistä tämäkin on.... lisää näitä kokemuksia!


    • Anonyymi

      Täälä turun saaristossa tullu tänäkesänä jonkun kerran vastaan viisissäkymmenissä oleva mies jolla on tosi ulkonevat nännipihat ja pitkät ja paksut nänninipukat, ainakin 1,5 cm.Onkohan luonnostaan vaiko venytetyt, mutta olis mukava niitä miehenä imuttaa, panee aina itellä seisokkiin.

    • Anonyymi

      Kullin pitää olla iso. Mieluisin kokonaisuus olisi noin 2 metrinen 120-140 kiloinen iso karvainen mies, jolla yli 20 cm ja paksu kulli ja joka nussii kauan ja rajusti takaapäin ja laukeaa voimakkaasti sisään ison satsin. Sellainen mies, joka pitäisi mua narttunaan.

      • Anonyymi

        Täältä löytyy 195/120/ 20 ja karvarinta. Satsi riippuu kiimasta, mut joo poikapillu, nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy 195/120/ 20 ja karvarinta. Satsi riippuu kiimasta, mut joo poikapillu, nam.

        Mistä tällaista herkkua saisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tällaista herkkua saisi?

        E-pohjanmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-pohjanmaa

        Laita yhteystietoja, jos kiinnostaisi 45v hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita yhteystietoja, jos kiinnostaisi 45v hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies.

        Uskon että saan sut roiskimaan isot satsit ku otan sulta poskeen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Collicesa10 googlen mailiin niin sovitta lisää

    • Anonyymi

      Itseäni kiihottaa pitkä ja paksu vartinen kalu jossa pieni ohut terska. Varsi huomattavasti terskaa paksumpi.

    • Anonyymi

      kirkasta mites siellä

    • Anonyymi

      m65 v. miten tutustuit naapuriin... ? kyselee eräs 17senttinen ilokalikan kantaja...

    • Anonyymi

      Tekis mieli imeä vanhempaa kalua. Saada spermat suuhun. Ja saada itse kokea sama. M51

    • Anonyymi

      Paras kulli on tuppikulli. Eikä tarvii olla just pesty. Kiva kaivaa sellainen housuista, nuuhkia Miehekästä tuoksua ja sit suuhun. Muhkeat pallit vielä plussaa.

      • Anonyymi

        Hyi! Paras on posliini tai lyhyeksi sheivattu.
        Öyköttää sellaiset hoitamattomana karvapuskat josta vähän pilkistää terskanpäätä.


    • Anonyymi

      Haluisin päästä imemään kyrpiä! Ei siis yhtä vaan montaa kerralla. Oispa kiva tyydyttää esim 10kpl sykkiviä ja kovia kaluja. T: b mies jolla kokemusta vasta yhdestä suikkarista. Ois jotenki super pervoa jo toisella kertaa imeä kymmentä kyrpää. Niellä tutemattomien miehien siemennesteen ja olla objekti johon he tekevät tarpeet.

      • Anonyymi

        Haluaisit olla siis lutka, no lutkapojat on ihania, ilmottaudun yhdeksi kyrväksi niistä kymmenestä. Bi 20/6.


      • Anonyymi

        Se olisi kyllä aivan pirun loistavaa. Itsekkin haluaisin samaa. Oltas vierekkäin polvillaan ja otetaan monia kyrpiä suihin että lopussa oltaisiin aivan spermoissa ja nielly monia shotteja.


    • Anonyymi

      ukkomiehetkö parhaita lypsäjiä!? terkut Kannukseen...

    • Anonyymi

      Sovittiin tapaaminen parikymppisen kundin kanssa. Hoikka todella hyvävartaloinen nuori mies saapui paikalle ja varmoin ottein avasi vyönsä ja sepaluksensa. Kalu näkyi jäykistyneenä alkkarien läpi. Jo tuosta tiesin, että jotain mahtavaa oli odotettavissa. Poika laski alkkarinsa ja todella kookas varmuudella yli 20cm pitkä, paksu kalu ja muhkean iso terska ponnahti täydessä mitassaan silmieni eteen. Olin täysin yllättynyt ja järkyttynyt(!) tästä upeasta kalusta, joka nuoren hoikan miehen housuihin kätkeytyi.

    • Anonyymi

      ukkomiehet myös innokkaimpia, taitavimpia ja kiihkeimpiä, toki... koin elämäni parhaan peppupanon hiljattain... terkut sinne
      naapurikaupunkiin...

    • Anonyymi

      Sileä 20senttinen täysin posliini on kiihottavin,kiinteillä kasseilla varustettuna.
      Sellaisen kun saisi suuhun imettäväksi kivikovaksi,sitten sen voikin ottaa rasvattuun reikään ja saisi oikein kunnolla spermaan suoleen.
      Runkkaan nyt samalla omaa posliinia,kun ajatus sai niin kovaksi.
      Ehkä joskus.

    • Anonyymi

      Olen 31 enkä ole vielä koskaan munaa saanut, itse kiihotun isomunaisista itseäni vanhemmista miehistä. Olen täysin bottomi, haluan vain imeä munaa ja vielä enemmän saada munaa pyllyyn. Valtavan mällin saaminen sisälle olisi upeeta. Itselläni on pieni muna mutta isot pakarat. Tykkään runkata dildolla ratsastamalla, laukean aina todella nopeasti, yleensä ilman käsiä, mutta tykkään jatkaa ja melko pian laukeen runkkaamalla vielä toisen kerran. Tietenkin jos isoa munaa saisin voisin laueta kolme tai neljäkin kertaa. Olisi upeeta ensin imeä munaa ja saada mällit suuhun ja itse runkata mällit nopeesti. Sitten kun munat meillä taas seisoo ottaisin munaa pyllyyn sisälle ja runkkaisin itse mällit mahdollisimman nopeesti ja sen jälkeen saisin munaa pitkään ja eri asennoissa, kunnes mällit lentää sisälle ja sen jälkeen heti itse runkkaisin nopeeta kolmannet mällit kun muna on vielä sisällä. Tykkään myös pukeutua tiukkoihin spandex housuihin joissa minun iso pylly näyttää upeelta. Kiihotun todella paljon kun saan miesten munat sesomaan. Tekisi aina mieli esim kuntosalin suihkussa esitellä pyllyä isomunaisille miehille ja saada niillä seisomaan ja sitten ottaa niiltä suihin tai saada munaa pyllyyn, mutta kun ei uskalla!

    • Anonyymi

      Iso on parhautta, mutta keskikokoinenkin käy. Pieni ei innosta, mutta en torju.
      Tärkeintä olisi kuitenkin että se on musta. Ja sykkivän kova.
      Ensin suuhun ja sitten takavittuun, hitaasti sisään ja sitten vauhtia.
      Voimakas nussinta, siemennys, ja sitten se voi lähteä.

      Sääli että hesassa on huono valikoima. Tukholmassa on jo paremmin saatavissa.

    • Anonyymi

      Kaikki omalla tavallaan kiihottavia, mut ehdottomasti paras on tuppikulli n 17-18 cm. Ja kun mies on kunnon kiimassa ei siinä muuta tarvitse.

    • Anonyymi

      Sonnin varustus............

    • Anonyymi

      onko varustuksii valmiina pursuu.......

    • Anonyymi

      ooooh

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe