Minä olen hyvin surullinen kahden Itä-suomessa olevan karhuemon takia, joidenka etukäpälöihin on jäänyt pieneläinten pyydysrauta. Tuollaiset pyydysraudat tulisi kieltää lailla ! Näiden karhuemojen henki tulisi yrittää pelastaa, koska toisella on kaksi poikasta ja toisella on neljä poikasta. Molemmat karhut tulisi ensin nukuttaa nukutuspiikillä ja sitten eläinlääkäri tutkisi karhut huolellisesti onko niillä hengenvaarallisia vammoja vai ei, vai voisiko käpälä vielä parantua tarpeeksi hyvään kuntoon. Vaikka karhuemot pitäisi lopettaa, niin eikö niitä neljää tämänvuotista karhunpoikasta voisi pelastaa viemällä heidät johonkin eläinhoitolaan. Kaikkein paras paikka olisi tietysti Karhu-Sulon paikka, jossa hän hoitaa karhuja asiantuntevasti ja hyvin ja ennekaikkea lempeästi, suurella sydämmellä. Arvostan Karhu-Sulon elämän työtä karhujen parissa niiden pelastamiseksi todella paljon. Kaikki mahdolliset karhut, aikuiset tai pennut täytyy yrittää pelastaa. Karhut kuuluvat Suomen luontoon.
Itä-suomen karhut
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei olla tasa-arvoisia kaikille eläimille . Joku apina pistää pyyntiloukkuja ja karhu menee siihen ja selviää niin lopetus käsky annetaan 🤔
Susi hyökkää metsästäjän koiran kimppuun ja metsästäjä ampuu suden ja koira viedään lääkäriin paikattavaksi . valtio nostaa metsästysrikoksesta syytteen 🤔
vittu tää maa on kehitysvammaisten johtama 😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257