Yhdessä runkkailua tekopilluihin

Anonyymi

Tilattiin hyvän kaverin kanssa molemmille tekopillut ihan kokeillu mielessä, eilen ne sitten tulivat. Kaveri soitti päivällä ja sanoi, nyt ne tekopillut tuli, käyn hakemassa ne kohta, tuu illalla hakee omasi. Menin illalla kaverille, ihmeteltiin siinä sitten tekopilluja :D

Sanoin kaverille että tätä on kyl testattava viel tänään. Kaveri tähän, niin kyl on. Sitten kaveri kysyi, testataanko heti? Sanoin, ei kai nyt, pitäs käyä pesullakin ekaks. Kaveri tähän, no käyää suihkussa ekaks. Totesin, no hitto,käydään. Käytiin suihkussa ja sitten sohvalle, molemmat otettiin tekovehkeet ja liukkarit ja alettiin runkkailemaan. Täytyy sanoo, et tuntupahan hyvälle.

Tovinaikaa oltiin runkattu niin kaveri sanoi, mennääkö välilllä tupakalle. Sanoin mennää vaa, otan tän kyl mukaani. Kaveri tähän, hei nyt mä keksin. Kysyin mitä? Kaveri tokas,venaa hetki. Hän haki molemmille sukkahousut ja sanoi, puetaan nää jalkaan ni voidaan pitää tekopillut munassa ilman et tarvii pitää kiinni. Totesin, okei. Puettiin sukkahousut ja muna takas tekopilluun ja sukkahousut piti värkin paikoillaan. Mentiin ulos istumaan, oli kyllä kiihoittavaa istua kun muna oli tekopillussa ja kun jännitit munaa niin tuntu hyvälle ja tosiaan, ilman käsiä :D

Poltettiin tupakat ja mentiin sisälle, istuttiin sohvalle ja sitten kaveri sanoi, tehääks näin ja otti sukkahousuissa olevasta tekopillustani kiinni ja sanoi, runkataa toisillemme orkut. Sanoin, no hitto, runkataan vaan. Oli kyllä melko kiihoittavaa kaikinpuolin, sukkahousut ja tekopillut molemmilla, kiihoitti lisäksi runkata toisen munaa tekopillulla. Lopputulos oli, mahtavat orgasmit molemmille ;)
Vkl uudestaan yhteisrunkut tekopillujen kanssa koska, vaimot lähtee viikoksi reissuun keskenään.

19

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tilasitte? Saiskohan Kiinasta halpoja pilluja? Mietin vaan jos tekis naapurin kundin kaa tilauksen ja pitäis viikonloppurunkkajaisia. Pelkkä kaljanjuonti on niin nähty.

      • Anonyymi

        Ei kannata pihtaillen mitään terveydelleen kysenalaista Kiinan kemia-myrkky-kamaa itselleen ostaa. Hommaa kerrasta flessu, niin tiedät mitä on tulossa.


    • Anonyymi

      Ihan turhaan tilasitte tekopillut, teillähän on kummallakin peräreijät.

    • Anonyymi

      Runkkailen kaverini kanssa tekopilluun yhtäaikaa. Vauh! Laitettiin kunnolla liukkaria. Työnsi paksun kyrpäni etupuolelta aidontuntuiseen vaginaan. Kaverini työnsi omansa fleshukan taka-aukosta sisään. Pidimme molemmat kiinni tekopillusta ja liikutimme kyrpiämme,, jotka kohtasivat fleshukan sisällä. Nautinto oli huipussaan, kun kyrpämme koskettivat toisiaan ja laukesivat!
      Ikuistin tuon session kuviin. Minulla on myös kuvia, kun nain yksinäni tekopillua. Haluatko nähdä kuviani? Ilmoita osoitteesi.

      • Anonyymi

        Moi, olis kyllä mahtavan kiimasta nähdä noi sun sessio kuvat!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vedettiin yhden kanssa vuoron perään samaan flesuun, spermanen flesu luisti hyvin

      • Anonyymi

        Toi kyllä kiinnostaisi,vuoron perään samaan flesuun.Vois olla vaikka kolmekin kaveria.
        Ehkä vois imaistakin välillä.


    • Anonyymi

      Olispa mahtava päästä katsomaan kun 2 sälliä nai samaa flesuu. Kullit osuu toisiinsa ja kiima nousee. Haluisin nuuhkia ja nuolla flesua, kun siihen olis kahdet spekut lennätetty. Nyt runkututtaa pelkkä ajatuskin, kyrpä ihan kovana.

    • Anonyymi

      Anna vaan vetoi

    • Anonyymi

      Haluaisin kaverin kanssa kokeilla kyrvän imutukseen tehtyä alipaineputkea,kuinka paljon suurenee.Lopuks kalujen laukaisu.

      • Anonyymi

        Mikäs se tuollainen alipaneletku oikein on, olisiko laittaa linkkiä johonkin nettikauppaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se tuollainen alipaneletku oikein on, olisiko laittaa linkkiä johonkin nettikauppaan?

        Imuri gigantista


    • Anonyymi

      Fleuskimppa Kiinnostaa mua myös

    • Anonyymi

      Kaveri selällään ja kyrpä flesussa, itse ratsaille ja kyrpä samasta reiästä sisään, siellä kyrvät jauhavat yhdessä tekotortussa ystävinä. Ihanaaaaaa

    • Anonyymi

      Vaikuttaa tosi kiimaiselta kun kullit hankaa ja hinkkaa toisiaan vasten. Pääsispä kokeilemaan. Nyt kyl pakko runkata, niin kiihottava ajatus.

      • Anonyymi

        Mistähän päin olet ja milanne sälli


    • Anonyymi

      Moi. Mä hommasin kiinakaupasta sellaisen, missä on kulli ja pallit. Takaa katsottuna pillu. Aivan mahtava peli.
      Kun siihen tiukkaan pilluun työntää oman mulkkunsa, niin se menee sen tekokullin sisälle. tiukkuutta voi itse säätää puristamalla. Silikoniterska vain heiluu, kun saa kivasti orkkua.
      Suosittelen. En tiä, onko Suomessa näitä myytävänä.

      Voin kyllä laittaa kuvia omasta kivasta, jos joitain kiinnostaa.



      Kulliinnussija

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe