Korona rokotus uutiset ja PIK ryhmä

Anonyymi

Eilen julkaistiin PIK ryhmässä Kouvolan Sanomien positiivinen uutinen jossa kerrottiin että lauantaina saa rokotuksia ilman ajanvarauksen myös Kouvolassa. Julkaisu ehti olla esillä muutaman minuutin jonka jälkeen ryhmän sensuuri poisti sen. Kysyn vaan miksi? Onko ryhmän ylläpito rokotevastaisia vai mikä syynä? Asia on tärkeä ja hyvin positiivinen uutinen eikä mahdu järkeen sen sensurointi.

9

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sieltä vaan poistetaan kaikki turhan päivänen diibadaaba

      • Anonyymi

        Agendan vastaiset viestit häipyy nopeasti.


    • Anonyymi

      Eikös tuo PIK porukka olekin sitä hiukan omalaatuisempaa normaalin yhteiskunnan ulkopuolella olevaa sakkia. Vihreitä sun muita omituisuuksia joille normaali elämä on kaukaista.

    • Anonyymi

      Tuntuu aika oudolta jos joku ei halua koronarokotetta? Toki jos raskaana tai muuta vastaava niin kannatta sillä hetkellä kuulostella.

      Kyseessä kuitenkin asia jonka kaltaista ei nykyiset sukupolvet ole kohdanneet.

      • Anonyymi

        Tuntuu jo tahalliselle sensuroinnille kun tiedote vapaaehtoisesta rokotuksesta sensuroidaan. Mitään haittaa tiedotteesta ei kenellekään ollut. Rokotevastaiset koronadenialistit olisi voineet siihen jonkun kommentin pistää mutta heidät pitäisi muutenkin poistaa PIK ryhmästä ja yleensäkin Facebookista.


    • Anonyymi

      Yleisestihän tuo pik porukka liitetään vihreisiin. Ei siis mitään normaaliin elämään liittyvää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ota rokotusta enkä pidä maskia.

      Lälläsläää

      • Anonyymi

        Oma on ongelmasi. Korona potilaiden määrä sairaalassa noussut 28 kpl eilisestä. Nyt 93 koronapotilasta. Toivottavasti kieltäydyt myös sairaalahoidosta jos satut sairastumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      66
      2862
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2256
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2198
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      142
      1859
    5. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      147
      1474
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      476
      1254
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1224
    9. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      10
      1219
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1039
    Aihe