Kannattaako asiaa jättää tuohon? Asentajakin sanoi että VIKA. KIA

Anonyymi

12

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun autoista ei tiedä mitään, niin tuollaisia pelkoja ja haastoja voi erehtyä tekemään tyhmyyttään.

• Anonyymi

Konelassa saa asentaja nopeasti kenkää jos asettuu työnantajaa vastaan.

• Anonyymi

DSG vika luultavasti?

• Anonyymi

Siis Kia Stinger Idiot vaihteistolla?

• Anonyymi

Asentaja vahingossa lipsauttanut totuuden kun myyntipuoli ei ollut hoksannut informoida, miten asia kuuluu käsitellä?

• Anonyymi

onko kuluttaja-asiamies korruptoitunut? pitäiskö olla tutkimusta asiasta?

näitä tapauksia alkaa tulemaan kokoajan lisää

• Anonyymi

Asentajan puheet vastaavat dosenttien puheita jotka perustuvat oman mielen rakennelmiin . Niillä ei ole yhteyttä todellisuuteen .

• Anonyymi

Mutta onko tässä vika jutussa vai autossa:
      "Summa perustui vian korjauskustannukseen"
      Siis ominaisuus oli korjattavissa ja siitä oli kustannusarvio olemassa? Mutta koska kyseessä on ominaisuus, sen korjaaminen kuuluu auton omistajan tehtäväksi?

Itsellä oli vielä muutama vuosi sitten diesel Kia, jolla esiintyi ominaisuutena nykimistä alkuperäisillä moottorin ohjauksen tehdassäädöillä. Ominaisuus korjattiin ohjelmistopäivityksellä ensimmäisessä vuosihuollossa, en saanut laskua, vaikka kyse oli ominaisuudesta.

• Anonyymi

Saksalaisissahan tuo sama vika ei ole kuulemma vika, vaan ominaisuus. Näin väittää ainakin autotoimittajat.

• Anonyymi

Autotoimittaja, jolla itsellään on sentään varaa ostaa jopa 3000€ läpimätä BMW saksasta tuontiautona, niin sellaiselle en kovin paljon painoarvoa laskisi.....

https://youtu.be/8djru11EWeQ

• Anonyymi

Vika oli ostajassa, joka valitsi autokseen Kian. Olisi kannattanut koeajaa ostos huolellisemmin ja valita joku parempi auto tilalle. Hyvistä autoista ei ole pulaa, niitä on runsaasti tarjolla.

• Anonyymi

Olisiko sitten vastaavilla nykivillä ominaisuuksilla oleva saksalainen ollut se parempi ostos?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe