vituttaa ku sillo kun alkuvuodesta ekan kerran menin klinikal käymää, täytin ne paperit vähä epärehellisesti ja sillo vielä oli menkat. nyt neki on loppunu ja paljo muuki. Se epätyypilline siin laihuushäiriön edessä vaa vaikeuttaa parantumista niiin paljon!
epätyypillinen anoreksia
2
760
Vastaukset
- Anonyymi
Välitä enemmän itsestäsi, kuin joistain sanoista.
Tuli aika suorasti kirjoitettua, mutta niinhän se menee, että sinä olet sinä, sinä et ole sama kuin diagnoosisi.
Vaikka tiedoissa lukee kuinka epätyypillinen, niin sinä et varmaan ole kuitenkaan itse epätyypillinen.
Olet oma itsesi, tyypiltäsi ainutlaatuinen hyvä ihminen, ja pärjäät jos haluat, ja uskot ja luotat itseesi.
Asioilla on tapana järjestyä. Tsemppiä sulle. - Anonyymi
Itelki kaikki vaan paheni kun kuuli diagnoosin.. menkkoja en oo tosin nähny vuosiin..Fiilaan ja en tiiä mikä itteeni tai muit auttaa mut et oo yksin.. tsemiii sulle<333333 viel tää helpottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312