Näin viime yönä erikoista unta. Minulle oli yrittänyt soittaa eräs mies, jonka puhelinnumeroa minulla ei ole. Hän on edesmenneen isäni tuttuja ja asunut Ruotsissa 1970-luvulta lähtien. Hän oli yrittänyt soittaa siksi, koska minuun ei ollut saatu yhteyttä. En nähnyt kuitenkaan miestä unessani, mutta näin hänen tyttärensä, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan. Uni tuntui aluksi epämiellyttävältä mutta kun näin tyttären, se tuntui mukavalta. Onkohan tämä uni enne jostakin?
Onkohan tämä enne jostakin?
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää kuolemaa! Naiset unessa ovat merkki pikaisesta kuolemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203123- 162002
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3571829- 311427
- 301360
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671152- 641019
- 54977
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57951