Monttu No mercy

Anonyymi

Mistäköhän johtuu, että jätkä, joka on epäiltynä taposta ja narkki, joka on muutaman vuoden levittäny tälle kylälle kamaa, saavat otella Montun No mercyssä? Se on hienoo, että tälläsien sankareiden menoa katsotaan läpi sormien ja vielä otetaan näin hurraten mukaan tapahtumiin : )

91

12477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan siksi, että kyseinen tapahtuma ei ole Suomen nyrkkeilyliiton alainen tapahtuma eli onhan rallissakin seurakilpailuja jotka eivät virallisia. Jokainen voi vaikutaa olla menemättä ko.tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin antaa hörhöjen hakata keskenään toisiaan.
        Pysytään me maksajat mökillä. 🙏👍


      • Anonyymi

        Se oliskin hienoo, jos porukka jättäis menemättä koko tapahtumaan, mutta tuntuu ettei ketään kiinnosta tai kaikki ei edes asiasta tiedä.


    • Anonyymi

      Mä en nyt oikeen tiedä onko tämä oikea paikka valittaa tästä, esim tapahtuman järjestäjälle kannattaisi mieltänsä ilmaista asiasta. Kyseisellä herralla on pitkä nyrkkeilyura takana, ja on ilmeisesti aiemminkin osallistunut kyseiseen tapahtumaan, joten ihan ymmärrettävää että osallistuu myös tänäkin vuonna.

      • Anonyymi

        Jos asian oon oikeen ymmärtäny niin nää vekkulit on toisen omistajan kavereita, niin varmaan ei korviakaan hetkautettais yhden ihmisen ininöistä.
        Toivon, että moni ihminen osottais kantansa pitäjille ja jättäis menemättä


      • Anonyymi

        Kyseisellä herralla?

        Ei ole herra tittelin arvoinen tämä ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseisellä herralla?

        Ei ole herra tittelin arvoinen tämä ukko.

        Missähän menee nykyään J.Markki?


    • Anonyymi

      Miettinyt sitä samaa. Mutta enpä oo menossa.

    • Anonyymi

      Tuleekohan Hiivarin saunabussi?!!
      Se oli jotain...

      • Anonyymi

        Mitä se jotain oli?


      • Anonyymi

        Se o myyty


      • Anonyymi

        Ukko on yhtä mätä kun se dösä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko on yhtä mätä kun se dösä

        Eioo viel mätä...
        Ihgu.. 💓💓


    • Anonyymi

      Mistä näkee ottelijat?

    • Anonyymi

      Eiköhän ens viikolla tule kokoontumis kiellot näillekkin alueelle. En mene, niin tehköön mitä lystää.

    • Anonyymi

      Milloinkas tämä rikollisten tapahtuma on? En sillä kysy, että menisin, en todellakaan mene. En ole kyseisessä montussa käynyt koskaan enkä mene nytkään. Pysyn maan pinnalla.

    • Anonyymi

      Otteleekohan ollenkaan?

      • Anonyymi

        Onhan siellä ymmärtääkseni muitakin otteluja, jos edes järjestetään. Turha mainostaa jollain paikallisella narkilla.


    • Anonyymi

      Nythän sielä on corona ottelu menosa.

    • Anonyymi

      hyvä j.k. pidetään isolla alueella ja turvallisesti! kuinkahan on kun vähän väki juopuu et onko turvaväleistä tietoakaan?
      helvetti tämmösiä järjestetään missä jotkut nulikat sohii toisiaan! oisko syytä miettiä onko niin välttämättömät!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Markkinatkin on peruttu ja luultavasti monta muutakin tapahtumaa perutaan. Jos järjestetään, miten menee aikataulut, koska on jälleen rajoitukset päällä.


    • Anonyymi

      Kun ei hanska heilunut omalla "aktiiviuralla" niin nyt on kiva köpöjä hommata kehään. Turha tapahtuma kokonaisuutena. Ei tarvi mennä tänäkään vuonna. Tuli vaan mieleen että millä tuloilla tuo monde pysyy pystyssä jos siitä pitää useamman ihmisen palkat repiä...

      • Anonyymi

        Pimeellä rahallahan tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeellä rahallahan tietenkin.

        Taitaa h ja o romukauppa kukoistaa


    • Anonyymi

      Leikkiähän se mätkiminen on, ei todellista. Onko se niin tarpeellinen? Hienoo sit valitella jälkikäteen, kuinka jämsän koronatilanne räjähti käsiin yhden turhanpäiväisen tapahtuman takia.

    • Anonyymi

      Toivottavasti saa kunnon tuomion ensinnäkin taposta ja lisäksi törkeistä huumausainerikoksista, aseen kanssa heiluminen, oli se jo valmiiksi mukana tai ei on aina tuomion peruste. Ja mitä muuta sieltä paljastuukaan. Kauan juttua tutkitaan. Rikostutkija Saara asmundela laitapa hihat heilumaan

      • Anonyymi

        Ei ole tainnut tutkinta paljoa edetä? Ihme vatvomista ja venkoilua!


    • Anonyymi

      50 saa kokoontua ulos 2m turvavälein

      • Anonyymi

        Ei paljoa mahdu yleisöä työntekijöiden joukkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoa mahdu yleisöä työntekijöiden joukkoon

        Tyhmä kysymys mutta milloin tämä tapahtuma on? Kai siihen on taas "myyty" lippuja Helsinkiä myöten, jotta saadaan tasetta paikattua ensin tutut ostaa lippuja roppakaupalla ja lopuksi ne maksetaan tutuille pimeenä takaisin. Näinhän nämä pyörii. Sama on Akuliinan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kysymys mutta milloin tämä tapahtuma on? Kai siihen on taas "myyty" lippuja Helsinkiä myöten, jotta saadaan tasetta paikattua ensin tutut ostaa lippuja roppakaupalla ja lopuksi ne maksetaan tutuille pimeenä takaisin. Näinhän nämä pyörii. Sama on Akuliinan kanssa.

        Rahanpesu on tätä päivää ja varsin yleistä, sopii miettiä, miten hoillakin systeemeillä on resusseja monenlaisiin ilmiöihin, vaikkei kassa virta sitä mahdollista.
        ravintola, kuljetus. ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahanpesu on tätä päivää ja varsin yleistä, sopii miettiä, miten hoillakin systeemeillä on resusseja monenlaisiin ilmiöihin, vaikkei kassa virta sitä mahdollista.
        ravintola, kuljetus. ym.

        Näinpä, näinpä. Lippuja aina jaellaan melkoisen paljon joissain piireissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, näinpä. Lippuja aina jaellaan melkoisen paljon joissain piireissä...

        Mistähän nämäkin varmat häviäjät jämsäläisnyrkkeilijöille on haalittu? Kehäraakki junioreita ympäri suomea.


    • Anonyymi

      Jos tällä Hosella olisi yhtään realismia (munaa)niin ilmoittaisi ettei halua osallistua tapahtumaan keskeneräisen rikostutkinnan takia.
      Mutta eihän hänellä sitä ole!!

      • Anonyymi

        Kyllä Mira Potkonen on äijä, toisin kuin kaikenmaailman Hoset ja Joset


    • Anonyymi

      Lasten urheilukilpailut perutaan, mutta kalja veikot saa hillua kylillä. On tämä touhua.

    • Anonyymi

      erittäin hyvä asia tarkastajat ovat nyt tietoisia tapahtumasta ja lupasivat tulla tarkastamaan vaaditut asiat! kuinkahan turvälit ym. niiden mielestä on hoidossa.
      älynväläys kyllä montulta järjestää tälläinen. viisaampi ja järkevämpi olis tehnyt toisin!

      • Anonyymi

        Laitoin kanssa AVI:lle viestiä. Siinäpähän hoitavat turvavälit ym. 👍🏻


      • Anonyymi

        Miksei näitä tämmöisiä ritari vastaan lakeija taisteluja voida järjestää jossain saaressa? i Ilman mediaa ja voittajaa etukäteen tietämättä.
        Voittaja seuraavalle kierrokselle, häviäjä kuskataan soutuveneellä lähimpään ruohikkoon, hoitakoon sieltä itsensä pois. Voittaja julistetaan hillityin menoin saarioisten sponsoroiman nakkipaketin kera isukki hymyn jos on jäljellä hampaita mitä esitellä
        Saisi muuten hyvän tv-formaatin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kanssa AVI:lle viestiä. Siinäpähän hoitavat turvavälit ym. 👍🏻

        Laitoithan Himosfestareista kans. Ja Jukolan viestistä. Ja Elokapinasta. Ja siitä pyörätapahtumasta. Ja Truck-showsta. Ja siitä ameriikan autotapahtumasta.... Ja vaikka mistä. Kai oot muistanu kaikki käydä ilmoittamassa...


    • Anonyymi

      Olisipa ollut kiva olla kärpäsenä AVIn katossa, kun kielsivät lasten urheilemisen. Todennäköisesti lasten holtitonta käyttäytymistä voiton jälkeen pelättiin.

    • Anonyymi

      Ei mennä sinne..
      Antaa horhöjen hakata toisiaan
      Keskenään.

      • Anonyymi

        Huomenna sinne! Aivan mahtavaa kun tälläisiä tapahtumia järjestetään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna sinne! Aivan mahtavaa kun tälläisiä tapahtumia järjestetään!!!

        Et mene kuiteskaan. Mää tiiän kuka oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mene kuiteskaan. Mää tiiän kuka oot

        Haahaa no et kyllä 100 vaarmasti tiiä!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haahaa no et kyllä 100 vaarmasti tiiä!😁

        Etpä mennytkään Oli aikaa kytätä


    • Anonyymi

      Joko pyöreä kasvoinen kääpiö on kehässä, siis tämä nicnac jonka naama on kuin koristeltu vappupallo?

      • Anonyymi

        Hyvä kaksikko Hose ja Rose


    • Anonyymi

      Ei siellä ainakaan paljoa porukkaa ollut.

      • Anonyymi

        Ulkona sai juoda omia juomia ja myös ottelut näkyi sinne, kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona sai juoda omia juomia ja myös ottelut näkyi sinne, kuulemma.

        Omia juomia juu, mutta vasta sitten kun on ensin tilattu ja maksettu.. niin kukaan viiti katuunkaan kipata vaan naamariin.

        Hyvät mytkeet oli 👌

        LM


    • Anonyymi

      Hyvin oli hiljasta.

      • Anonyymi

        Oli kyllä tosi hyvä tapahtuma!


    • Anonyymi

      Yks narkki ja rikollinen lisää kehään, mikä järki ottaa tämmöisiä ottelijoita!tälläkin häkki kohta taitaa heilahtaa.ei hyvää roolimallia anna näille nuorille pojille ketkä lajista on oikeasti kiinnostuneita,miks tää laji pitää pilata.miksi mahdollistetaan narkkien ottelut saatika treenataan tommosia ihmisiä!jos huumetesti tehtäis niin jäis pari ”ganstaa” nousematta kehään,ai niin mutta ilmeisesti tuolla saa otella kamoissaan.

      • Anonyymi

        Kenestä puhut?


      • Anonyymi

        Eipä kai ne vanhat raakit narkit paljon treenaa, vanhoilla taidoilla mennään, viikkoa ennen tapahtumaa vähän hölkkää ja pistareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä puhut?

        Paikallis lehti kirjottaa hosesta ja Niko vilanderista, guugleta nimi niin alkaa löytyy,onkohan reeeni kassina lastenreput,tuntuu erityisesti pitävän hellokitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallis lehti kirjottaa hosesta ja Niko vilanderista, guugleta nimi niin alkaa löytyy,onkohan reeeni kassina lastenreput,tuntuu erityisesti pitävän hellokitystä.

        googletin. Ihan outo tyyppi, ei sano mitään!


    • Anonyymi

      Narkit kokoontuu nyt rasuassa 😵‍💫

      • Anonyymi

        Hyvä pysyvät pois kylältä.


    • Anonyymi

      Jumala huolehtii kohtalostasi.

    • Anonyymi

      Munkin purijat mätkii toisiaan 😆

    • Anonyymi

      Hörhöt lähtee lukemaan yksikerrallaan tiilenpäitä. Siinä jumala hoitaa sekopäiden tahtotilat.

    • Anonyymi

      eiköhän ne mätkimiset lopu kun monttukin lopettaa kesän jälkeen!

      • Anonyymi

        Ei muuten lopu uusi jatkaja jo tiedossa mutta en kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten lopu uusi jatkaja jo tiedossa mutta en kerro.

        sen verran hyvin tiedän asioista, että saat puhua mitä sylki suuhun tuopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen verran hyvin tiedän asioista, että saat puhua mitä sylki suuhun tuopi

        Olet vaan utelias että kertoisin mutta odottele ihan rauhassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten lopu uusi jatkaja jo tiedossa mutta en kerro.

        Tiedetään, Tiedetään 🤣
        Onneks narkit voi jatkaa turpaanvetojuhliaan jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten lopu uusi jatkaja jo tiedossa mutta en kerro.

        Niin kumpi ei lopu monttu vai no meerci?


    • Anonyymi

      Sirkus pelleineen tulee lauantaina rasuaan

    • Anonyymi

      Samanhenkistä jauhonenää löytyy tukijoista

    • Anonyymi

      V*tun hörhöt. Linnaan kaikki jauhonenät ja myyjät.

    • Anonyymi

      Kovaa vauhtia lähdössä koko sakki tiilen päitä lukemaan,osa parasta aikaa😂

    • Anonyymi

      Se on oikein. Sais pysyäkkin siellä ainakin 20 vuotta.

    • Anonyymi

      Oliko paljon naamatatuoituja pellejä mestoilla

      • Anonyymi

        Kylällä pyöri ainakin.


    • Anonyymi

      Miten kävi Markin ottelussa?

    • Anonyymi

      Ei siitä ole ottelijaksi ennemminkin jauhonenäksi

    • Anonyymi

      Tossahan se taas kamoissaan kotiokäveli kun ärrän kulmalta vikuilin samoissa porukoissa pyärii

      • Anonyymi

        Asuuko se jämsän puolella, koskellahan ei ärrää ole.
        Huonoksi on kaveri mennyt, tosin eipä se koskaan mikä vetreä tai jämäkkä tyyppi ole ollutkaan.


    • Anonyymi

      Jepet vois mennä nikkarinaukiolle ratsaamaan näillä tatuoiduilla mömmöjä taskut täynnä.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä puhtaat jauhot pussissa

      • Anonyymi

        Voi vaikka ollakin.


    • Anonyymi

      Taisi olla koko No Mercy tänä vuonna hepparoita täynnä. Tosin eikai täällä ketään selväpäistä asukaan

    • Anonyymi

      Narkkarit pilannut koko tapahtuman maineen ja samalla nyrkkeilyn lajina, sääliksi käy näitä ketkä oikeasti lajia harrastaa ilman dopingeja tai mömmöjä hatunnosto heille harvoille.

    • Anonyymi00089

      Sama perheenisukki narkki taas ottelema. kiesus..

    • Anonyymi00090

      Eli ei tarvi tänäkään vuonna mennä 🤣

    • Anonyymi00091

      Pilleripäissään näky menevän ärränkulmalla lapsensa kanssa

    • Anonyymi00092

      Ei yllättänyt

    • Anonyymi00093

      Jotain hyvää,ottelija lista päivittynyt parempaan suuntaan 👍

    • Anonyymi00094

      Mistä näkee ketkä ottelee?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe