Hei!
Onko kellään kokemusta puukenkäfirmasta Clogs Company Oy? Toimii Helsingissä. Jos toimii.
Terv. Ihmeissään
Clogs Company/ Puukenka.fi
7
2105
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kokemusta ja rikosilmoitus tehty.
- Anonyymi
Joo, kokemusta on ja rikosilmoitus yrityksestä ja esa valteesta tehty myös.
- Anonyymi
Tilasin tuolta puukengät viikko sitte ei oo mitää kuulunu. Onko tää joku huijari?
- Anonyymi
Tilasin puukengät viikko sitten ja maksoin etukäteen. Ei ole kuunut mitään eikä kenkiä näkynyt joten soitin sinne. Sain tylyn tuntuisen vastauksen että kengät lähtevät muutaman päivän päästä postiin. Epäilen näenkö kenkiä koskaan.
- Anonyymi
"Tilasin puukengät viikko sitten ja maksoin etukäteen. Ei ole kuunut mitään eikä kenkiä näkynyt joten soitin sinne. Sain tylyn tuntuisen vastauksen että kengät lähtevät muutaman päivän päästä postiin. Epäilen näenkö kenkiä koskaan."
Kengät tulivat sittenkin perille. Joten mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa,
- Anonyymi
Tilasin Puukenka.fi-sivustolta (Clogs Company Oy) lehmännahkapuukkarit juhannuksena 2024. Maksoin verkkopankissa tilaukseni annettujen ohjeiden mukaisesti välittömästi tilauksen tehtyäni.
Ihmettelin parin viikon päästä, kun puukkareista ei ollut kuulunut mitään. Tarkastin tilausvahvistuksesta saamani viitenumeron, jota oli ohjeiden mukaan käytettävä maksettaessa, ja huomasin näppäilleeni maksun viitteeseen virheen.
Laitoin sähköpostia tekemästäni virheestä Clogs Company Oy:lle. Jonkin ajan kuluttua sain sähköpostiini seurantatunnuksen ja puukkarit saapuivat asuinpaikkani postiin. Kävin hakemassa paketin ja nyt olen komeiden lehmännahkapuukkareiden onnellinen omistaja. Lämmin kiitos Clogs Company Oy:lle!
Satu Kouvolasta - Anonyymi
lähettää kengät kun olet aikasi kitissyt ja vinkunut. nykyajan impulsiiviselle kuluttajalle selkeästi väärä kauppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875