Miksi ihastus on ruvennut välttelemään loman jälkeen?

Anonyymi

Kuin yö ja päivä. Ensin pyöri ympärillä kuin herhiläinen. Katseli, hermoili, teki tikusta asiaa, kiusoitteli. Nyt lomansa jälkeen hän on sitten kuin minua ei olisikaan olemassa. Minusta on tullut tyhjää ilmaa hänelle. Aika surulliseksi tämä on vetänyt minut. Ymmärtäisin, jos hän on löytänyt uuden, mutta tätä en ymmärrä, että miksi hän ei noteeraa minua enää ollenkaan. En mitään pahaakaan ole tehnyt.

7

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllästyi jos et ole ilmaissut kiinnostustasi takaisin, ei sitä kukaan normaali ihminen kauaa jaksa jos toinen ei näytä edes kiinnostuneelta.

• Anonyymi

Olen ollut mukana täysillä, toivotin erikseen vielä hyvät lomatkin ja sanoin odottavani jälleen näkemistä. Lopputulos on sitten tämä.

• Anonyymi

Niin juuri. Jos ei ole saanut mitään vastakaikua niin ehkä loman aikana päätti että parempi antaa olla. Ihan normaali reaktio.

• Anonyymi

Pitäisi tehdä itse täysin sama liike lomien jälkeen. Helppoa se ei tule olemaan, jos siihen edes pystyn. Toisaalta pelkään että muuttuisin jopa liian viileäksi, jos sille tielle ryhdyn. En sitäkään halua. Sillä eihän hän tosiaan ole mitään pahaa tehnyt.

• Anonyymi

Miksi pitäisi jos vielä kiinnostaa?

Itse en ainakaan ala leikkimään ja kiukuttelemaan. Nythän on juuri sopiva aikakin alkaa katselemaan vakikumppania syksyn pimeisiin iltoihin, namnam...

Olen huomannut jo vähän sellaista vakavaa ja arvioivaa kiinnostusta miehiltä, varmaan samat ajatukset.

Ap kuullostaa kyllä siltä, että kyseinen tyyppi on varattu eikä halua huomioida sinua, koska hänellä oli sinuun seksuaalisia tunteitaveikä siis reilua enään lähestyä jos seurustelee, ne seksuaaliset tunteet ei katoa. Sinuna ottaisin coolisti ja jatkaisin itsekkin eteenpäin.

• Anonyymi

Täytyy katsella muita nihän olen aina tehnytkin;)

• Anonyymi

Loma antoi etäisyyttä ja varsin mahdollisesti muuta ajateltavaakin. Ei siihen sen kummempia tarvita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      158
      9935
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      3
      9523
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      136
      8024
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      261
      7548
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      126
      6211
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      87
      5987
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      56
      5797
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      94
      4861
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      14
      3947
    10. Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!

Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist
      Vain elämää
      56
      1495
    Aihe