Miksi ihastus on ruvennut välttelemään loman jälkeen?

Anonyymi

Kuin yö ja päivä. Ensin pyöri ympärillä kuin herhiläinen. Katseli, hermoili, teki tikusta asiaa, kiusoitteli. Nyt lomansa jälkeen hän on sitten kuin minua ei olisikaan olemassa. Minusta on tullut tyhjää ilmaa hänelle. Aika surulliseksi tämä on vetänyt minut. Ymmärtäisin, jos hän on löytänyt uuden, mutta tätä en ymmärrä, että miksi hän ei noteeraa minua enää ollenkaan. En mitään pahaakaan ole tehnyt.

7

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllästyi jos et ole ilmaissut kiinnostustasi takaisin, ei sitä kukaan normaali ihminen kauaa jaksa jos toinen ei näytä edes kiinnostuneelta.

      • Anonyymi

        Olen ollut mukana täysillä, toivotin erikseen vielä hyvät lomatkin ja sanoin odottavani jälleen näkemistä. Lopputulos on sitten tämä.


    • Anonyymi

      Niin juuri. Jos ei ole saanut mitään vastakaikua niin ehkä loman aikana päätti että parempi antaa olla. Ihan normaali reaktio.

    • Anonyymi

      Pitäisi tehdä itse täysin sama liike lomien jälkeen. Helppoa se ei tule olemaan, jos siihen edes pystyn. Toisaalta pelkään että muuttuisin jopa liian viileäksi, jos sille tielle ryhdyn. En sitäkään halua. Sillä eihän hän tosiaan ole mitään pahaa tehnyt.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi jos vielä kiinnostaa?

        Itse en ainakaan ala leikkimään ja kiukuttelemaan. Nythän on juuri sopiva aikakin alkaa katselemaan vakikumppania syksyn pimeisiin iltoihin, namnam...

        Olen huomannut jo vähän sellaista vakavaa ja arvioivaa kiinnostusta miehiltä, varmaan samat ajatukset.

        Ap kuullostaa kyllä siltä, että kyseinen tyyppi on varattu eikä halua huomioida sinua, koska hänellä oli sinuun seksuaalisia tunteitaveikä siis reilua enään lähestyä jos seurustelee, ne seksuaaliset tunteet ei katoa. Sinuna ottaisin coolisti ja jatkaisin itsekkin eteenpäin.


      • Anonyymi

        Täytyy katsella muita nihän olen aina tehnytkin;)


    • Anonyymi

      Loma antoi etäisyyttä ja varsin mahdollisesti muuta ajateltavaakin. Ei siihen sen kummempia tarvita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe