äiti oli käynyt huoneessani penkomassa kun nukuin. oli löytänyt askin tupakkaa. Olin varastanut tupakat mökiltämme ja äiti ymmärsi jo itsekkin että ne on sieltä. MUTTA en ollut näitä tupakkeja itselleni varastakut, vaan siskolleni (täysi-ikäiselle) , aivan hyvää hyvyyttäni. Noh, kun heräsin, äiti pakotti pöydän ääreen istumaan ja näytti tupakat ja kertoi mistä löysi ne. Yritin selittää että ne ovat siskolleni. Äiti raivosi jotain ja pyysin anteeksi tms. antoi anteeksi (kai), mutta silti minulla on ahdistunut olo ja pelkään että kenelle kaikille hän tästä kertoo. joudun myöhemmin pyytää isäpuolelta vielä anteeksi, kun hän tulee kotiin.
Olen itkenyt nyt tunnin ja edelleen itken koska tilanne oli ahdistava ja en tarkoittanut sillä mitään pahaa ketään kohtaan.
äiti löysi tupakkaa huoneestani
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkö sin sisko että otit ne? Ku voisit pyytää sun siskoa selittää sun äidille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119