Olen jo aikuinen. Normaalisti ihossa saattaa olla 1 tai 2 pientä näppyä. Minulla vain on paha tapa räplätä niitä ja sitten niistä tulee pahemman näköisiä.
Nyt kuitenkin viime aikoina näppylät ovat lisääntyneet ja niitä tulee enimmäkseen hiusrajan lähelle ja leuan alle kaulaan. Vaikuttaa tämä helteinen ilma niihin?
Pesen yleensä vedellä kasvot, välillä puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, joskus geelillä. Sellainen muutos on tapahtunut, että pesen kaupasta tultua kasvot vedellä, kun hikoan ja kuumun niin paljon. Kasvopyyhkeen vaihdan parin päivän välein.
Mietin nyt jääkö siihen muhimaan hikibakteerit sitten ja pitäisikö vaihtaa useammin?
Netissä sanottiin, että hiusaineet tekevät finnejä hiusrajaan. Mutta en käytä lakkoja yms. Hajustetta vain, mutten sitäkään suihkuta hiusrajaan.
Ja kännykällä ollessa tulee ajatuksissaan raavittua noita näppyjä. Varsinkin niitä, mitkä jää leuan alle piiloon.
Yleensä ottaen minulla on aika kuiva iho. En ole käyttänyt meikkiäkään pitkään aikaan.
No kuitenkin tämä on poikkeuksellista minulle. Ja mietinkin mistä johtuu.
Lisääkö helle näppyjä?
Anonyymi
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulle ainakin tulee.
Kannattaa sitä tyynyliinaakin vaihtaa useimmin, kun yöllä kuumuudessa hikoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497