Olen jo aikuinen. Normaalisti ihossa saattaa olla 1 tai 2 pientä näppyä. Minulla vain on paha tapa räplätä niitä ja sitten niistä tulee pahemman näköisiä.
Nyt kuitenkin viime aikoina näppylät ovat lisääntyneet ja niitä tulee enimmäkseen hiusrajan lähelle ja leuan alle kaulaan. Vaikuttaa tämä helteinen ilma niihin?
Pesen yleensä vedellä kasvot, välillä puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, joskus geelillä. Sellainen muutos on tapahtunut, että pesen kaupasta tultua kasvot vedellä, kun hikoan ja kuumun niin paljon. Kasvopyyhkeen vaihdan parin päivän välein.
Mietin nyt jääkö siihen muhimaan hikibakteerit sitten ja pitäisikö vaihtaa useammin?
Netissä sanottiin, että hiusaineet tekevät finnejä hiusrajaan. Mutta en käytä lakkoja yms. Hajustetta vain, mutten sitäkään suihkuta hiusrajaan.
Ja kännykällä ollessa tulee ajatuksissaan raavittua noita näppyjä. Varsinkin niitä, mitkä jää leuan alle piiloon.
Yleensä ottaen minulla on aika kuiva iho. En ole käyttänyt meikkiäkään pitkään aikaan.
No kuitenkin tämä on poikkeuksellista minulle. Ja mietinkin mistä johtuu.
Lisääkö helle näppyjä?
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulle ainakin tulee.
Kannattaa sitä tyynyliinaakin vaihtaa useimmin, kun yöllä kuumuudessa hikoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581