Olen jo aikuinen. Normaalisti ihossa saattaa olla 1 tai 2 pientä näppyä. Minulla vain on paha tapa räplätä niitä ja sitten niistä tulee pahemman näköisiä.
Nyt kuitenkin viime aikoina näppylät ovat lisääntyneet ja niitä tulee enimmäkseen hiusrajan lähelle ja leuan alle kaulaan. Vaikuttaa tämä helteinen ilma niihin?
Pesen yleensä vedellä kasvot, välillä puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, joskus geelillä. Sellainen muutos on tapahtunut, että pesen kaupasta tultua kasvot vedellä, kun hikoan ja kuumun niin paljon. Kasvopyyhkeen vaihdan parin päivän välein.
Mietin nyt jääkö siihen muhimaan hikibakteerit sitten ja pitäisikö vaihtaa useammin?
Netissä sanottiin, että hiusaineet tekevät finnejä hiusrajaan. Mutta en käytä lakkoja yms. Hajustetta vain, mutten sitäkään suihkuta hiusrajaan.
Ja kännykällä ollessa tulee ajatuksissaan raavittua noita näppyjä. Varsinkin niitä, mitkä jää leuan alle piiloon.
Yleensä ottaen minulla on aika kuiva iho. En ole käyttänyt meikkiäkään pitkään aikaan.
No kuitenkin tämä on poikkeuksellista minulle. Ja mietinkin mistä johtuu.
Lisääkö helle näppyjä?
Anonyymi
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulle ainakin tulee.
Kannattaa sitä tyynyliinaakin vaihtaa useimmin, kun yöllä kuumuudessa hikoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616