Olen jo aikuinen. Normaalisti ihossa saattaa olla 1 tai 2 pientä näppyä. Minulla vain on paha tapa räplätä niitä ja sitten niistä tulee pahemman näköisiä.
Nyt kuitenkin viime aikoina näppylät ovat lisääntyneet ja niitä tulee enimmäkseen hiusrajan lähelle ja leuan alle kaulaan. Vaikuttaa tämä helteinen ilma niihin?
Pesen yleensä vedellä kasvot, välillä puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, joskus geelillä. Sellainen muutos on tapahtunut, että pesen kaupasta tultua kasvot vedellä, kun hikoan ja kuumun niin paljon. Kasvopyyhkeen vaihdan parin päivän välein.
Mietin nyt jääkö siihen muhimaan hikibakteerit sitten ja pitäisikö vaihtaa useammin?
Netissä sanottiin, että hiusaineet tekevät finnejä hiusrajaan. Mutta en käytä lakkoja yms. Hajustetta vain, mutten sitäkään suihkuta hiusrajaan.
Ja kännykällä ollessa tulee ajatuksissaan raavittua noita näppyjä. Varsinkin niitä, mitkä jää leuan alle piiloon.
Yleensä ottaen minulla on aika kuiva iho. En ole käyttänyt meikkiäkään pitkään aikaan.
No kuitenkin tämä on poikkeuksellista minulle. Ja mietinkin mistä johtuu.
Lisääkö helle näppyjä?
Anonyymi
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulle ainakin tulee.
Kannattaa sitä tyynyliinaakin vaihtaa useimmin, kun yöllä kuumuudessa hikoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877