Onko täällä muita jotka kiihoittuvat vaatteista? Itse kiihoitun collari housuista ja erilaisista hanskoista. Minkälaisista vaatteista sinä kiihoitut?
Vaatteista kiihoittuminen
94
6531
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihotun sellaisesta perusrokkarityylistä, ehkä vähän retrosta.
- Anonyymi
Henkselit on aika kiihottavat kyllä.
- Anonyymi
Minä kiihotun tuulihousuista ja sadehousuista. Tälläkin hetkellä olen sadehousut jalassa.
- Anonyymi
Eniten kiihottaa mustaa ohutta kangasta olevat housut, jotka on pepun kohdalta ihonmyötäiset, mutta lahkeet on niin väljät että näyttää melkein hameelta. Vähiten kiihottaa täysin ihonmyötäiset farkut, ne on tylsintä mitä nainen voi päälleen pukea.
- Anonyymi
Minä kiihoitun kansanryhmistä. Ainakin jos mediaan ja värikkääseen kuplaan uskoo.
- Anonyymi
Kiihottaako rahtihame ja prässihousut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaako rahtihame ja prässihousut?
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kiihottukaa te vaan räteistä ja lumpuista. Minä niiden kantajista.
- Anonyymi
Nahkaiset vaatteet tekee kiihottaa samaten nahkaiset rannekellot
- Anonyymi
tiukat pullottavat etumukset farkuis
- Anonyymi
Mies kauluspaita päällä, hihat kääritty ja kravatti. Metallinen kellonranneke kruunaisi koko komeuden.
- Anonyymi
Kiiltävät, satiinipintaiset, kahisevat, liukkaat juhlavan näköiset vaatteet kiihottaa :P
Tai no tuulipuku ei liene kovin juhlavan näköinen, mutta kiiltävä, kahiseva tuulipuku kyllä kiihottaa.
Tosin jo pitkään muoti on ollut pelkkää mattamustaa, ainakin Suomessa, mikä on tappavan tylsistyttävää katsottavaa :/ - Anonyymi
Sukkahousut tekeehyvää. Sadesäällä käytän läpinäkkyvää sadeasua ja jätän alushousut pois! Kiihoittavaa ajella pyörällä tai kävellä.
Itseä kiinnostaa ohuet ja liukaspintaiset tuulihousut. Tykkään kovasti kumppanini päällä, mutta käyttää myös itse. Kaapit ovat aivan täynnä erilaisia tuulihousuja ja jokunen takkikin löytyy.
- Anonyymi
Mekoista, esiliinoista, ruokalapuista ym
- Anonyymi
Satiini ja PVC housuista satiinitakeista & -shortseista.
- Anonyymi
Mies pukeutuneena pukupaitaan ja kravattiin. Paidan hihat häärittynä kyynärtaileisin, paidan alla pullistelee komeat lihakset.
- Anonyymi
Tuulihousut kiihottavat
- Anonyymi
Paksut untuvatakit kuten Moncler, Parkasite ja Pyrenex kiihottavat. Samoin spandex disco pantsit ja vinyylilegginssit. Nykyään näitä himottavia etumuksen pullistusta aiheuttavia neitoja näkee usein kulkemassa kännyyn tuijottaen :D
- Anonyymi
Naisen asut.
- Anonyymi
Henskeleistä 🤗
Naisten vaateista yllensä mutta vielä enemmän jos ovat todella tiukat ja hieman liian pieniä.
- Anonyymi
Tiukat vaatteet naisella ovat kyllä ihanat! Muodot näkyvät ja saumat melkein repeilevät.
- Anonyymi
Kaikenlaiset sukkahousut kiihottaa. Ohuet ja paksut. Kaikki värit käyvät. Myös puuvillaiset ja villaiset
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://9433444.com/H/iX38u 👈
- Anonyymi
Kaulahuivi kiihottaa ihan saatanasti ja näppylähanskat .
- Anonyymi
Naisilla ja naisten päällä olevista vaatteista kiihoittaa: tiukat nahkalegginssit, toppahousut ja ski housut, toppatakit kiiltäväpintaiset, urheiluvaatteet tuulipuvunkankaiset housut ja takit.
- Anonyymi
Nahkahousut ja -legginsit ei kyllä ole minun juttu ollenkaan, ne kun on pitkin jalkaa semmoisilla vekeillä jotka tuo jotenkin mieleen vetoakselin nivelten suojakumit, ja niiden laitto on yksi paskaisimmista töistä mitä autoissa onkaan, se vaseliinin kanssa rötjääminen... yök :P
- Anonyymi
sukat,sukkahousut,korkokengät,normaalit addun lenkkivaateet
- Anonyymi
Kiiltävät ohuet sukkahousut♥️. Olisi kiva jos löytyisi joku,jonka sääriä saisi silittää ja nauttia siitä tunnusta☺️. Tuo olisi ihan parasta,voisin vaikka itsekin pukeutua sukkiksiin jos vastapuoli niin haluaa ja nauttisin varmasti tosi paljon😘
Sadevaatteet(Rukan 60-70 luvun sadeanorakit ja -housut), huomioväriset sadeasut, Adidas nylon sade/tuuliasut, suom. Adidas urheilushortsit, juoksushortsit ja työvaatteet. Näitä kaikkia käytän ja masturboin niissä.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://6015555.com/H/G4n3 👈
- Anonyymi
Tätilook eli puuterinväriset maxipikkarit, rintaliivit ja paksummat sukkahousut
- Anonyymi
Tätilook juuri puuterinväriset alkkarit äidillä oli sellaisia joita sovittelin ja rintsikat myös.
- Anonyymi
Kiiltävä ja sileäpintainen viettelevän kaunis toppatakki, kyllä alkaa kiihottaa. Myös upeat kiiltävät satiiniset iltapuvut ovat ihania, satiinipuserot, kiiltävät tuulihousut, satiinishortsit, jne. :)
- Anonyymi
Ajattelin tehdä tänään jotain hyödyllistä ja järkevää joten päivä meni häämekossa runkkaillessa :D
- Anonyymi
Peak Performancen jokaisista untsikoista.. meinaa järki lähteä
- Anonyymi
Mulla on pari erikoisempaa kiiltävää polyester-nylon toppatakkia, joiden vuorikankaan ja taskujen välissä on sellainen nyloninen liukas munanmentävä tunneli, että tulee väistämättä mieleen, että takin valmistajat on tainneet ihan suunnitella tarkoituksella tällaisen nylonisen tekopillun tähän takkiin :D Onn ihana työnnellä sinne...
- Anonyymi
Alunperin sukkahousuista. Siitä se sitten laajeni muihinkin naisten vaatteisiin. Nykyään esim. lyhyet vekkihameet ja ballerinat. Siis vähän niinkuin koulutyttöasu. Ihan viime aikoina myös tiukat jeggingsit ja urkkaleggarit on alkanut kiinnostamaan.
- Anonyymi
Naisten liukasvuorinen iltapuku päällä, tietysti ilman mitään alusvaatteita... kyllä seisoo kun muna liukuu tätä ihanaa kangasta vasten... mmmm.... :D
- Anonyymi
Taatusti ihanaa, iltapuku hyväilee orgasmiin.
- Anonyymi
Kyllä kiihottas tafti ja satiini, jo pukeutumalla ja oleilemalla saa orgasmin. Asun tuntu ja kahina huiman kiihottava, syksyn hämärisdä myös ulkoien juhlamekoissa. Huono puoli on niiden hinta oikeassa koossa.
- Anonyymi
Kiihotun anopin alushousuista, rintaliiveistä ja sukkahousuista.
- Anonyymi
Naisten nyloniset tuulihousut jalassa yöhousuina ilman alkkareita = muna pystyssä koko yö huolimatta siitä että illalla lensi spermat xD
- Anonyymi
Mulla on vedenpitävät tuulihousut joskus yöhousuina jalassa. Kivaa vaikka nukkuminen on hankalaa, kun muna pystyssä ja housut hiostaa aika paljon😂
- Anonyymi
Nahka on kyllä hot naisten päällä.
- Anonyymi
Olen keski-ikäinen mies ja minua kiihottaa kun naisella on vanhanaikaiset saumasukat ja sukkanuhaliivit tai näyttävä korsetti nätin leveähelmaisen mekon kanssa.
Rintaliivit saavat mieluiten olla kuppiosaltaan läpikuultavaa pitsiä niin että nännit erottuvat hyvin kun mekon laskee olkapäiltä. - Anonyymi
Kasarityyliset avarahihaiset untsikat kuten Millet ja Moncler., vinyylihousut, kiiltävät toppahousut, crk satiinihousut, addun ja puman satiinishortsit ja pvc vartiset overknee- ja toppasaappaat naisen päällä tai runnkuleluina antaa mukavat fiilarit. Kauniit rintsikat ja sukkanauhaliivi lisäävät potkua em. vaatteiden kanssa.
- Anonyymi
Toppasaappaita olen myös varvannut. Moon boot kenkiä on nyt sekä vinyyli- ja satiinivarrella. Ovat kiva vaihtoehto kontioille. Satiinishortsit ja kiiltävät turkishuppuiset toppikset saa myös mällit sisäänsä.
- Anonyymi
Ou nou, ensi vuodesta alkaen vaatteistakin kiihottuminen on rangaistavaa:
https://yle.fi/a/3-12678720
"Rangaistavaa voi olla myös hameen tai paidan helman nostaminen, vetoketjun avaaminen tai muu vastaava vaatteiden koskettelu." Hameet! Erityisesti kynähameet. Näyttävät seksikkäiltä ja tuntuvat aivan ihanilta yllä. Fetissini hameisiin on voimakas, kerran riitti kun aamu-tv:ssä oli muutamia asiantuntijoita juontaja hameissa niin niitä meni päivä miettiessä. Ja sitten tietysti nahka saa myös veret liikkeelle.
- Anonyymi
Kynähameni ovat polvet peittäviä. Mitotuksessa tuld ottaa huomioln pprtaiden nousu ja busdi/ratikka. Miksei myös lanteille nostaminen.
Anonyymi kirjoitti:
Kynähameni ovat polvet peittäviä. Mitotuksessa tuld ottaa huomioln pprtaiden nousu ja busdi/ratikka. Miksei myös lanteille nostaminen.
Kuulostaa tosi ihanalta. Hameen istuvuus on kaiken a ja o. Tietysti kun hame tuntuu hyvältä on tärkeintä.
- Anonyymi
Naisten kengät ja saappaat. Kiihotun erityisesti jos ne ovat likaiset ja kuluneet. Ei ole helppoa asua suomessa syksyllä ja talvella...
- Anonyymi
Naisilla Islamilainen Niqab-vaatetus, jossa näkyy kasvoista ainoastaan yhtenäinen silmien alue.
Tuon vaatetuksen tuoma valta on se, joka kiihottaa. Kasvojen peittäminen peittää samalla myös henkilöllisyyden ja, kun vastapuoli on kasvot paljaana, tilanne on naisen eduksi epätasa-arvoinen kun hän voi nähdä toisen henkilöllisyyden, mutta toinen ei voi nähdä hänen henkilöllisyyttä. Peittävä vaatetus voi peittää alleen vaikka miten kauniin naisen, jonka ulkomuotoja ei pääse näkemään samalla, kun hän voi mittailla muiden muotoja. Lisäksi kyseisenlainen vaatetus lähettää signaalia pysyä, fyysisyyden lisäksi, myös henkisesti etäämpänä. Ja voipa ulkoisesti peitellyn ja siveän ulkoasun takaa löytyä seksuaalisesti vaikka miten aktiivinen ja halukas naishenkilö ilman, että monilla muilla on siitä tietoakaan.
Vähän vastaavalla tavalla toimivat naisilla myös vaikkapa kommandopipot ja se, että kovilla pakkasilla on huivi suun edessä. Nekin tuovat anonymiteetin tuomaa valtaa ja henkistä etäisyyttä vaikka samalla, länsimaisessa vaatetuksessa, kehon muodot voivat olla paremmin esillä. Jo pelkät kasvomaskitkin toimivat joskus samassa tarkoituksessa ihan hyvin. - Anonyymi
Työkamppeet, henkselit, villapaidat, raappahousut. Perusmaalaiskamppeet kiihottavat.
- Anonyymi
Sama homma 🙂 Ois mukava tavata.
- Anonyymi
Naisen päällä tiukka pitkä mekko jossa halkio lähes lantiolle. Kiihottavaa kun lahes näkee muttei kuitenkaan.
- Anonyymi
Naisten sukat, kengät ja saappaat kiihottaa, varsinkin jos ne ovat likaiset/hikiset.
- Anonyymi
Kaikki haalarit, omia suosikkeja on on farkkulappuhaalarit ja toppahaalarit
- Anonyymi
Kollarit, verkkarit, treenihousut ja tuulihousut kiihottaa 😂
- Anonyymi
Rintaliivit, pikkarit, stayupit, korkkarit miehen yllä.
- Anonyymi
Kiihotus ns.vekkihameista,parhaita ovat 70-80-mallit
- Anonyymi
urheeilurintalliivit ja pikkarit
- Anonyymi
Itse kiihotun kun puen stringit, sukkanauhat ja sukat, musta body, musta tiukka hame ja pikkutakki. Ja tietenkin peruukki ja meikki.
- Anonyymi
Ihan nuoresta olen kiihottunut kun puen naisten alusvaatteet, rintaliivit, sukkanauhavyö ja niihin sukat , on nautinto runkkaa naisten vaatteissa.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Jep. Satiinishortsit etenkin Adidas Ventex, satiini bomberit, satiinifarkut, discopantsit ja muhkeat kiiltävät untuvatakit saa mällit sisäänsä.
PVC housut on myös hyvät. - Anonyymi
Polvipituinen vekkihame ja ruskat sukkahousut
- Anonyymi
Vihreistä bikineistä väri kertoo nainen viestittää seksi haluista, vihreä ilmaisee mihelle voit lähestyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreistä bikineistä väri kertoo nainen viestittää seksi haluista, vihreä ilmaisee mihelle voit lähestyy..
Ton mäkin kuullu, harvemmin näkee syvän vihreitä bikineitä. Toinen joku ranneke kädessä kertoo myös iske mut..
- Anonyymi
Minua kiihottaa v ekkihameet myös.t.ukm62 lahdesta
- Anonyymi
Eniten verkkareista,valkoisista sukista ja lenkkareista.
M47v - Anonyymi
Anopin alushousuista ja rintaliiveistä!!!
- Anonyymi
Mua kiihottaa muoviset esiliinat ja sadeasut!
- Anonyymi
Samoin mua sadeasut, kumisaappaat, kumihanskat, pitkät kumiset esiliinat, kaikenlaiset kumiset ja muoviset suojavaatteet.
- Anonyymi
Talvitakit joissa turkishuppu kiihottaa. Myös muut turkikset.
- Anonyymi
Kumisaappaat ja sukkahousut
- Anonyymi
paksut pehmeät neuleet, erityisesti mohair. Pitkät säärystimet lisäksi. Aika vaikea löytää naista joka sellaisista kiihoittuu
- Anonyymi
Naisilla haglöfsin kuoriasu, mustat housut ja värikäs takki.
- Anonyymi
Ettäkö kiihotutte (penis seisoo tai pimppi valuu) kun olette yksin tyhjässä huoneessa kiihottava vaate seurananne?
- Anonyymi
Monclerin muhkeat untuvatakit kiihottaa. Etenkin värikkäät hihat käärittynä saa paljon lovee. Naisen päällä viäl paremp.
- Anonyymi
Naisten urheilulenkkareista,valkoisista sukista ja verkkareista sekä leggingseistä.
M47v - Anonyymi
Liukaspintaista satiinipöksyistä ja tuulipuvun housuista sekä naisten toppahousuista.
Mulla villapaidan karheus kiihottaa, ei oo tavallinen fetissi, joskus näkee toisia miehiä villassa, varmaan sama kuin untuvatakin kanssa runkkaaminen. Kun puen villiksen ilman paitaa niin vot, kyllä tekee hyvää...
- Anonyymi
Monclerin pienet ja pulleat untsikat saavat kunnollisen hoidon, jos semmoinen tarttuu matkaan. Parkasiten untuvahaalari on tullut vakio runkkuvaatteeksi. Kesällä satiiniaddut ja satiiniset baseballtakit saa kyytiä nuotion kera.
- Anonyymi
"Kiihottuminen on seksuaalinen emotionaalis-fysiologinen tila, joka ilmenee sydämen sykkeen kiihtymisenä, sukupuolielinten verenkierron voimistumisena sekä siittimen ja häpykielen turpoamisena" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihottuminen
Minua kiihottaa mekot, hameet,essut ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa nöyryytettynä ja alistettuna. Kahleet ja suun tukkiminen kiihottaa ym ym. Jos haluat jutella niin laita kik-viestiä Timpukka1.
- Anonyymi
Tiukat housut, missä tussu pullottaa ja kangas uppoaa vakoon.
- Anonyymi
Rintaliivit jotka piirtyy satiinipaidan läpi vekkihameisen korkeakorkoisen yllä oli hän nainen tai trans.
- Anonyymi
Minä kiihotuin jo murrosikäisenä äitini rintaliiveistä ja kävin talon kuivaushuoneessakin runkkailemassa kavereitten mutsien rintsikoitten kanssa. Systerin ohuet mustat rintsikat saivat myös kyrvän pystyyn. Vaimo jätti minulle eron jälkeen ärtsyjä rintsikoitaan nuuhkittavaksi ja olen kyllä runkkaillutkin niitten kanssa. Muistan kun olimme suhteemme alussa veneilemässä ja vaimoni yllätti minut aamulla nuuhkimassa rintsikoitaan ja runkkaamasta. Hänestä se oli vain kiihottavaa. Taidankin ottaa Prima Donna rintsikoitten kanssa erän ja katsoa eksäni kuvaa. Kun kävin ekan vaimoni kissaa ruokkimassa nuuhkin aina Maisan ihania rintsikoita ja vedin käteen. Kerran jurrissa kerroin tekstarilla asiasta hänelle ja hän veti hirveät kilarit. Että näin.
- Anonyymi
Tarkoitin ekan vaimoni siskon, Marjutin eli Maisan kissaa. Maisalla oli ainakin yhdet mustat aitosilkkiset rintsikat jotka löysin tuolin selkänojalta. Hän oli aina jättänyt rintsikoitaan näkyville enkä tietenkään voinut vastustaa kiusausta nuuhkaista niitä, hulluhan jättäisi sellaisen väliin!
Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121790En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331178SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201142Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931069Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36875- 43822
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6811Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746