Stiga Estate raksuttaa, mutta ei käynnisty

Anonyymi

Mikähän voisi olla vikana päältäajettavassa. Startissa valo syttyy, mutta kone päästää vain raksuttavaa ääntä, eikä moottori oikein pyöri. Eikä siis starttaa lainkaan. Missä voisi olla vika?

9

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko irrottanut terää ennen ongelmaa? Minulla teki saman kun terä ei ollut kampiakselin Ylä ala kuolokohdan suuntaisesti ja kone luulee sen olevan rikki, jos lähtisikin käyntiin niin olisi epätasapainossa.
      Pyöritä puristuskohta ja terä yläs tai alas niin ok

• Anonyymi

Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.

Sytytystulppaa käytin irti ja putsailin ja koitin asentaa mahdollisimman hyvin paikoilleen. Lisäksi taas latausta ja kas, lähti käyntiin.

• Anonyymi

Akku loppu

• Anonyymi

Ja sama tilanne taas. Mikähän tuossa on. Latasin akkua useamman päivän ja laturi ilmoitti, että on täynnä. Seuraavana päivänä ei lähtenyt käyntiin. Latasin puoli tuntia lisää ja lähti käyntiin. Ajoin ruohon, sammutin ja oli tarkoitus alkaa pesemään, niin ei enää lähtenyt käyntiin. Siitä ollut taas laturissa vuorokauden, eikä lähtenyt käyntiin. Valo palaa, mutta pelkästään raksuttaa.

• Anonyymi

Mikä siinä akun uusinnassa on niin v**un vaikeaa???

• Anonyymi

Jos vanha tai huono akku niin tuskin auttaa pitkä äly lataus, ja riippuu laturista. Uusi tulppa ja akku.
      Saattaa myös startti olla likainen, kulunut tai jms..

• Anonyymi

Ja nyt taisi löytyä syy. Toinen akun kenkä oli löysästi kiinni. Kiristin ja heti hörähti käyntiin.

• Anonyymi

Oliko tämä kenkä ainoa syy ongelmaan? Mulla tehnyt samaa ja akkutemput eivät auttaneet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe