Mikähän voisi olla vikana päältäajettavassa. Startissa valo syttyy, mutta kone päästää vain raksuttavaa ääntä, eikä moottori oikein pyöri. Eikä siis starttaa lainkaan. Missä voisi olla vika?
Stiga Estate raksuttaa, mutta ei käynnisty
9
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko irrottanut terää ennen ongelmaa? Minulla teki saman kun terä ei ollut kampiakselin Ylä ala kuolokohdan suuntaisesti ja kone luulee sen olevan rikki, jos lähtisikin käyntiin niin olisi epätasapainossa.
Pyöritä puristuskohta ja terä yläs tai alas niin ok- Anonyymi
Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.
Sytytystulppaa käytin irti ja putsailin ja koitin asentaa mahdollisimman hyvin paikoilleen. Lisäksi taas latausta ja kas, lähti käyntiin.
- Anonyymi
Akku loppu
- Anonyymi
Ja sama tilanne taas. Mikähän tuossa on. Latasin akkua useamman päivän ja laturi ilmoitti, että on täynnä. Seuraavana päivänä ei lähtenyt käyntiin. Latasin puoli tuntia lisää ja lähti käyntiin. Ajoin ruohon, sammutin ja oli tarkoitus alkaa pesemään, niin ei enää lähtenyt käyntiin. Siitä ollut taas laturissa vuorokauden, eikä lähtenyt käyntiin. Valo palaa, mutta pelkästään raksuttaa.
- Anonyymi
Mikä siinä akun uusinnassa on niin v**un vaikeaa???
- Anonyymi
Jos vanha tai huono akku niin tuskin auttaa pitkä äly lataus, ja riippuu laturista. Uusi tulppa ja akku.
Saattaa myös startti olla likainen, kulunut tai jms.. - Anonyymi
Ja nyt taisi löytyä syy. Toinen akun kenkä oli löysästi kiinni. Kiristin ja heti hörähti käyntiin.
- Anonyymi
Oliko tämä kenkä ainoa syy ongelmaan? Mulla tehnyt samaa ja akkutemput eivät auttaneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069