Stiga Estate raksuttaa, mutta ei käynnisty

Anonyymi

Mikähän voisi olla vikana päältäajettavassa. Startissa valo syttyy, mutta kone päästää vain raksuttavaa ääntä, eikä moottori oikein pyöri. Eikä siis starttaa lainkaan. Missä voisi olla vika?

9

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko irrottanut terää ennen ongelmaa? Minulla teki saman kun terä ei ollut kampiakselin Ylä ala kuolokohdan suuntaisesti ja kone luulee sen olevan rikki, jos lähtisikin käyntiin niin olisi epätasapainossa.
      Pyöritä puristuskohta ja terä yläs tai alas niin ok

      • Anonyymi

        Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla tuota. Sellainen täsmennys vielä, että tehnyt tätä samaa käynnistysongelmaa jatkuvasti, mutta olen sen saanut korjattua aina sillä, että olen ladannut akkua. Tällä kertaa kävi sitten niin, että tunnin ajon jälkeen, kun olisin aloittanut leikkurin pesun, eipä lähtenytkään enää käyntiin ja ajattelin, että akkua lataamalla se taas korjaantuu, mutta eipä korjaantunutkaan.

        Sytytystulppaa käytin irti ja putsailin ja koitin asentaa mahdollisimman hyvin paikoilleen. Lisäksi taas latausta ja kas, lähti käyntiin.


    • Anonyymi

      Akku loppu

    • Anonyymi

      Ja sama tilanne taas. Mikähän tuossa on. Latasin akkua useamman päivän ja laturi ilmoitti, että on täynnä. Seuraavana päivänä ei lähtenyt käyntiin. Latasin puoli tuntia lisää ja lähti käyntiin. Ajoin ruohon, sammutin ja oli tarkoitus alkaa pesemään, niin ei enää lähtenyt käyntiin. Siitä ollut taas laturissa vuorokauden, eikä lähtenyt käyntiin. Valo palaa, mutta pelkästään raksuttaa.

    • Anonyymi

      Mikä siinä akun uusinnassa on niin v**un vaikeaa???

    • Anonyymi

      Jos vanha tai huono akku niin tuskin auttaa pitkä äly lataus, ja riippuu laturista. Uusi tulppa ja akku.
      Saattaa myös startti olla likainen, kulunut tai jms..

    • Anonyymi

      Ja nyt taisi löytyä syy. Toinen akun kenkä oli löysästi kiinni. Kiristin ja heti hörähti käyntiin.

      • Anonyymi

        Oliko tämä kenkä ainoa syy ongelmaan? Mulla tehnyt samaa ja akkutemput eivät auttaneet...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe