Eli tuli mieleen tänne kirjoittaa kysymys kun olin tänään lenkillä ja juoksin sellaista hiekkaista metsätietä pitkin ja siinä tuli alamäen jälkeen syvennyskohta joka oli kapeampikin ja mutka siinä, ja tuli mielikuva suurista silmistä, kuin pöllön silmistä, mutta ne oli molemmat 10 cm leveitä ja pyöreät tuijottavat. Tosi vahva mielikuva oli se ja oli vähän inhottava tunne siinä noin 15 metrin matkalla. Sanoinkin ääneen että "mölliskö". Ja ei mitään muuta sellaista muuten koko lenkin tai päivän aikana ollut vaan siinä kohdassa mieleen ilmestyi nuo isot silmät tuijottamaan. Minulla tuli kaksi vaihtoehtoa mieleen mistä voisi johtua: 1: metsässä oli joku, ihminen tai pöllö jonka alitajuisesti huomasin, mutten tietoisesti. 2: joku henkimaailman olentoja.
Onko ollut samanlaisia kokemuksia tai tuleeko ideoita mieleen mistä oli kyse?
Pelottava mielikuva
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Koskaan metsässä en ole tuntenut pahaa vaan hyvää !
Minulla oli 38 pros.susi ystävänäni ja kuuntelimme ja katsoimme luontoa.
Sain metsässä rauhan jo ennen.
Olen aina elänyt metsien mailla ja ilman metsiä en voisi elää.
Metsässä on henkiä mutta yleensä hyviä mitä olen tuntenut.
Voi olla jos noin näit,sinua tarkkaillaan,olet tärkeä sillä pöllö/huuhkaja on metsän kunkku myös.
En olisi huolissaan vaan hyvillään,sillä sinusta välitetään.
Ihminen joka juoksee, on voimakas..viittaan metsästykseen,eli vahva persoona.
(ja pöllö tuo voimakas metän hahmo kunnioittaa sinua)
Itse olisin onnellinen ja otettu! - Anonyymi
Jos tuntuu siltä mitä kirjoitit. Pyydä Arkkienkeli Mikaelin suojausta !
Hän on suuri enkeli taivaassa,Jumalan sotajoukkojen päällikkö ja Rakastaa ja suojaa meitä.
Luulen,että Metatron auttaa myös ja hän on niin nopea..
Hän on lähinnä Jumalaa ja on ihmisestä lähtöisin.
Molemmat auttaa !!
PYYDÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718