Haluaisin että ....

Voisiko joku antaa minulle eturauhas hierontaa kullilla, .

13

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko mistä päin

      • Pirkanmaalta päin, eturauhanen jomottaa kun on hyvänlaatuista liika kasvua lääkäri todennu 3v sitten. Ajattelin että auttaisiko kulli tyhjentämään rauhasta paremmin kuin joku joku dildo.


      • Anonyymi

        Sieltähän emakkokin ilmottautui astuttavaksi!?


      • Anonyymi
        jormakas58 kirjoitti:

        Pirkanmaalta päin, eturauhanen jomottaa kun on hyvänlaatuista liika kasvua lääkäri todennu 3v sitten. Ajattelin että auttaisiko kulli tyhjentämään rauhasta paremmin kuin joku joku dildo.

        Itse olen pohjois Pohjanmaalta tule käymään niin annan sulle munaa kunhan sinäkin annat mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen pohjois Pohjanmaalta tule käymään niin annan sulle munaa kunhan sinäkin annat mulle

        Kalu on 18 cm ja aika paksu tekee sulle hyvää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalu on 18 cm ja aika paksu tekee sulle hyvää

        Minulla on kans isohko kalu P 18.5 ympmittaa 15cm, spermaa tulee todella runsaasti. 5-6 pitkää ruiskausta. Annan sinulle munaa peppuun ja nain sinua suuhun saat kumpaankin täydet lastit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalu on 18 cm ja aika paksu tekee sulle hyvää

        Ai niin ikää minulla on 57v mutta seisokki on todella kova, olen myös hyvin kestävä pano hommissa.


      • Anonyymi
        jormakas58 kirjoitti:

        Ai niin ikää minulla on 57v mutta seisokki on todella kova, olen myös hyvin kestävä pano hommissa.

        Tervetuloa naimaan


      • Anonyymi
        jormakas58 kirjoitti:

        Minulla on kans isohko kalu P 18.5 ympmittaa 15cm, spermaa tulee todella runsaasti. 5-6 pitkää ruiskausta. Annan sinulle munaa peppuun ja nain sinua suuhun saat kumpaankin täydet lastit.

        Hyvä homma e kun tulee paljon Mälliä saat päästää sisään kiva tuntea kunnon purkaukset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma e kun tulee paljon Mälliä saat päästää sisään kiva tuntea kunnon purkaukset

        Saanko laueta myös suuhusi nieletkö koko sperma lastin,missä kaikissa asennoissa haluaisit naida.


    • Anonyymi

      Saat tulla suuhun myös kiva kun mällit valuu ja nielen mitä kerkeen ratsastus ois ihanaa kokeilla olen kylläkin vielä neitsyt näissä hommissa mut halu on kova kokea löytyy kullin päälle laitettava dildo vibralla 24 cm pitkä että saat varmaan kunnolla

      • Anonyymi

        Täällä olisi oikeata kalua P 24cm ja ympmittaa noin 15cm Pohjanmaan miehelle jos vaan kelpaa , spermaa tulee samoin kuin jormakas58 todella paljon. Joskus naiset olleet ihan silmät pyöreänä määrästä. Kerran mökillä saunoessa tuli naapuri mökin vuokranneet naiset kysymään hiprakassa että tarviitko sauna seuraa, sanoin että mikä ettei lauteille vain. Siinä alkoi alastomia naisia katsellessa kalu heräilee, naiset sen huomasivat ja sanoivat haluaisitko hiukan apua tuon seisokin kanssa. Eihän siinä paljoa tarvinnut naisten kalua runkata viikon tauon jälkeen kun spermat lensi heidän päälleen, siinä taivastelivat että herran jumala tuota sperman määrää. Viikonloppu meni siinä naidessa kahden naisen kanssa mukavasti, oli todella tyydytetty olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi oikeata kalua P 24cm ja ympmittaa noin 15cm Pohjanmaan miehelle jos vaan kelpaa , spermaa tulee samoin kuin jormakas58 todella paljon. Joskus naiset olleet ihan silmät pyöreänä määrästä. Kerran mökillä saunoessa tuli naapuri mökin vuokranneet naiset kysymään hiprakassa että tarviitko sauna seuraa, sanoin että mikä ettei lauteille vain. Siinä alkoi alastomia naisia katsellessa kalu heräilee, naiset sen huomasivat ja sanoivat haluaisitko hiukan apua tuon seisokin kanssa. Eihän siinä paljoa tarvinnut naisten kalua runkata viikon tauon jälkeen kun spermat lensi heidän päälleen, siinä taivastelivat että herran jumala tuota sperman määrää. Viikonloppu meni siinä naidessa kahden naisen kanssa mukavasti, oli todella tyydytetty olo.

        Vain unelmissas eunukki


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe