Muutan Parkanosta Karviaan elokuussa. Siellä on kaikki niin kaunista ja puhdasta, ihmiset tosi iloisia ja ystävällisiä, jätän taakseni kaupungin melun ja saasteet ja taakaleet. Suosittelen muillekin Parkanolaisille.
Parkano-Karvia
31
3250
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää siinä olisi se, ettei tarvitsisi katsella noita ällöttäviä taakaleita.
- Anonyymi
Kyllähän nämä kaupungin valot ovat aivan liian kirkkaat, kyllä Karvia olisi paratiisi Parkanoon verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nämä kaupungin valot ovat aivan liian kirkkaat, kyllä Karvia olisi paratiisi Parkanoon verrattuna.
Kihniö on vielä valoisampi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihniö on vielä valoisampi!
Aivan, Kihniössä häikäisevät lahkolaisten tekemillä perättömillä ilmiannoilla paikalle houkuteltujen poliisien valonheittimet samalla kun he hakkaavat paskaksi kaikessa rauhassa kotonaan asuvan vanhan miehen kotia.
- Anonyymi
"Kaupunki" !! tämä metsäkyläkö ?! :o)
- Anonyymi
Kyllä Parkano on niin suuri City että helposti eksyy, siksi Karviaan, jossa miehet on komeita ja jotenkin ihanan alkukantaisia. Tietävät mitä nainen haluaa.
- Anonyymi
Parkanosta tulee tuulen mukana paskan haju Karviaan, taakaleista tietenkin.
- Anonyymi
Kyselyn mukaan 73,4% Parkanolaisista haluaa muuttaa Karviaan.
- Anonyymi
Ilmankos Karviassa alkaa olla tungosta.
- Anonyymi
eihän ole likkojen vika jos taakaleiden peli ei nouse eihän ole
- Anonyymi
Ei tietenkään ole tyttöjen vika, kyllä syy on haisevissa taakaleissa.
- Anonyymi
Karvian perämettäs kaikki ovat samannäköisiä
- Anonyymi
Kateellisten puhetta.
- Anonyymi
Mutta karvialaiset eivät käytä lainkaan alkoholia.
- Anonyymi
Minäkin muutan Karviaan, Parkanossa on niin paljon saasteita.
- Anonyymi
Miten on, oletko alkanut kaipaamaan tiivissykkeisen kaupungin valomerta?
- Anonyymi
Tervemenoa.
- Anonyymi
Karviassa on hyvät junayhteydet ulkomaailmaan.
- Anonyymi
Tavataan Karvian rautatieasemalla!
- Anonyymi
Kuinka se elämä on kohdellut Karvialla?
- Anonyymi
Karviassa on hyvä asua.
- Anonyymi
Karviassa asuvat sivistyneet ihmiset, siksi monet haluavat muuttaa Parkanosta Karviaan.
- Anonyymi
Itse muutan Hartolan kuningaskuntaan , ihmiset samanlaisia Karjalaisukuisia iloisia ja ystävälliisiä, ei ole kateutta eikä ahdasmielisyyttä. Ei ole Parkanon kaltaista hyvävelijärjestelmää joka tekee Parkanossa vaikka 300 metrisiä tuulimyllyjä melkein asuin -ja kesäasuntoalueille, kaupungin eliitti kaupunginjohtajan luotsaamana ehkä pääsevät maaliin mutta minä en sitä halua nähdä
- Anonyymi
nyt kannattaa muuttaa natoon ja laskea housut
- Anonyymi
Tulen vappuna käymään Parkanossa.
- Anonyymi
Karviasta on hyvät kulkuyhteydet vaikka tampereelle. Ja paljon hyviä kauppoja, kuten halpa-halli, tokmanni, lidl ym ym.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066