Voisiko sen jo rakentaa. Tiilimaa-Center ei saanut tuulta alleen, vaikka oli jo olemassa todella hienot piirustukset kyseisestä liikkeestä. Tiet jäivät tyhjänpantiksi. Nyt olisi tilausta uudelle Templika kauppakeskukselle, joka olisi uuden ajan kauppakeskus. Templikassa olisi niin ajallista ravintoa, kuin hengen ravintoa ja kaikkea siltä väliltä. Joka ikinen ihminen tulisi siellä ravituksi. Templikassa voisi olla oikeastaan koko palvelutarjonta, mitä yhteiskunta voi kaikkinensa tarjota. Lääkäripalveluita, kuntosaleja, erilaisia virastoja, kirkon toimintoja, nuorisotoimintaa, kaupallisia palveluita ja taidepläjäyksiä. Templikaa odotellessa!
Templika kauppakeskus!
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä mitään tuommosta vastenmielistä umpiota Nivalaan.
Olemassaoleva pääkatu eli kylänraitti on niin ainutlaatusen mahtava, että kaikki haluais semmosen kyläänsä.
Ajatelka a Ykan Savaria, kaihuesimerkkiä, voiko rumempaa rakennuskantaa löytää maan päältä!
Se on vanahanaikanen, siinä pakokaasuissa kärrää sakki ympyrää autiolla asvaltilla On LUOTAANTYÖNTÄVÄ.
Nivalassa pystytään parempaan Tiilimaata ei pilata!- Anonyymi
Ylivieskan Savarikeskusta ei alkujaan suunniteltu tuollaiseksi. Siinähän oli S-Market. Mutta kun kilpailija täräytti Cittarin viereen entisen EuroSparin tiloihin laajentaen sitä, niin S-ryhmän oli vastattava kilipailuun ja täräyttivät vielä isomman Prisman, ettei varmasti jää kilipailussa kakkoseksi. Näin S-Marketin tilat jäivät tyhyjilleen ja sille keksittiin sitten uutta käyttöä. Ja mixi parkkipaikoista tuli tollaset? No Prisman luo piti tulla erilaiset tiet, jossa ajoväylä Prisman reunamaa pitkin ja Savarin ja Prisman parkkipaikat olisivat olleet yhteydessä toisiin. Valittajat valitti tien linjauksia ja sitten hätäisesti tie purettiin ja laitettiin menemään nykyisenlaisesti, joka kiemurtelee hullusti parkkipaikkoja kierrellen.
Nivalassa tuskin käy samalla tavalla, koska ei ole samanlaista kilpailua kauppojen kanssa. Tällöin kilipailijat eivät voi valittaa tien linjauksistakaan ja kunnanisät saa rakentaa juuri sillä tavoin tiet, kun ne haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443