Löytyiskö luotettavaa siistiä miestä salaparille, P-savo, P-karjala. M55 N44 jos sinulla olisi paikka
Parille miestä
16
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä kik käytössä
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Voisin olla hyvinkin kiinostunu
- Anonyymi
Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Paikka olisi Pohjois-Savossa..jos salapari olisi kiinnostunut 🙂
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä
Onko teillä posti tai muu jonka kautta saa yhteyttä? Paikan omaava kysyy..
- Anonyymi
Olen Pohjois-Savosta oleva 42v mies. [email protected] voi laittaa viestiä
Moi. Mulla löytyy gmail samalla nimimerkillä. Laittele viestiä
Gmail löytyy samalla nimimerkillä. Laita viestiä niin tutustutaan.
- Anonyymi
Siisti luotettava mies etsinnässä.
- Anonyymi
Mies 50v siisti luotettava. Parille kolmanneksi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233108
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1942818Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1701798Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2571476- 1101263
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs451135Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 141946
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32924- 43814