Löytyiskö luotettavaa siistiä miestä salaparille, P-savo, P-karjala. M55 N44 jos sinulla olisi paikka
Parille miestä
16
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä kik käytössä
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Voisin olla hyvinkin kiinostunu
- Anonyymi
Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Paikka olisi Pohjois-Savossa..jos salapari olisi kiinnostunut 🙂
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä
Onko teillä posti tai muu jonka kautta saa yhteyttä? Paikan omaava kysyy..
- Anonyymi
Olen Pohjois-Savosta oleva 42v mies. [email protected] voi laittaa viestiä
Moi. Mulla löytyy gmail samalla nimimerkillä. Laittele viestiä
Gmail löytyy samalla nimimerkillä. Laita viestiä niin tutustutaan.
- Anonyymi
Siisti luotettava mies etsinnässä.
- Anonyymi
Mies 50v siisti luotettava. Parille kolmanneksi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779