Olen 17v poika ja aina kun jännitän niin sydämen kohtaan ottaa kipeää ja se tuntuu paineelta ja se säteilee joskus myös sormeen tai tuntuu myös sormessa tätä jatkunut jo pari vuotta onkohan jotain vaarallista?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onko hän saanut äskettäin koronaroketteen?
- Anonyymi
Hän sanoi että jatkunut pari vuotta.Pari vuotta sitten ei ollut koronarokotusta.
- Anonyymi
EIPÄ IHME ETTÄ NUORET OVAT ÄNNITTYNEITÄ koska paineita heillä aivan liikaa .pitäisi pärjätä koulussa ,korona pelottelut rokotuksineen johon he eivät varmasti haluaisi mutta jos vanhemmat on jo peloteltu niin nuorikin inhoaa piikkiä josta kuuluu vain huonoja seurauksia ,sitten ,onko hyvää kaveria jonka kanssa puida tätä sairasta maailmaa johon klobalistit ajaa rahan kiilto silmissään,kaikki tämä seka melska kyllä vaikuttaa jos ei ole rinnalla vanhempia joille merkitsee vain oma ura.nuoret on aika lailla heitteillä ! !
olisipa sinulla nuori joku luotettava kaveri jolle voisit purkaa sydäntäsi.voimia sinulle toivoo yksi mummu. - Anonyymi
saatat olla vain herkemmin reakoiva joten nuo tuntemukset ei välttämättä vakavia
sinun iässäsi, vaikuttaa helposti tressi jos ei voi puhua kenellekkään ,toivottavasti on joku ihmien jolle voit puhua huolesi. koita jaksaa ,olet varmaan liian fiksu ja näin ollen kärsit hiljaa itseksesi tästä kovasta maailmasta. - Anonyymi
Jännittäminen voi helposti saada tuntemaan myös fyysisiä tuntemuksia, oireita.
Aloittaja itsekin kertoo, että rinnasta ottaa kipeää jännittäessä, eli on huomioinut sen, missä tilanteissa nuo tuntemukset tulevat.
Yksi keino siihen, että oireilu vähenee, on se, että yrittää oppia olemaan ja pärjäämään jännittävissä tilanteissa, miettiä missä ja milloin alkaa jännittää.
Kannattaa hyväksyä se, että jotkut tilanteet jännittävät. Siinä ei ole mitään pahaa tai epänormaalia.
Eli antaa tunteen tulla, ja olla, hyväksyä se, että just sillä hetkellä tuntuu siltä.
Suurin osa ihmisistä jännittää erilaisissa tilanteissa, eikä se edes yleensä näy ulospäin, vaikka ihminen niin saattaa luulla. - Anonyymi
Vaiva on jatkunut kaksi vuotta. Tuskin se sitten mitään vakavaa on.
- Anonyymi
Vaikuttaa psykosomaattiselta vaivalta, pitääs vaan ottaa rennosti!
- Anonyymi
Kiitos teille kaikille vastauksista. Joo joku 2 vuotta jatkunut välillä enemmän tai vähemmän. Terveisin aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.140866Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48652- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 98488
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja267466Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35413Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25407Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405- 21402
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan30378