Miltä tuntuu

Anonyymi

Miltä miestenvälinen seksi tuntuu?

32

4103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi hyvältä😉

• Anonyymi

niin minustakin välistä kun ei kyrpää saa joutuu tyytymään sauvaan siksi jaan niin herkästi puhelin numeroani täällä

• Anonyymi

En tiiä koitan hakea kaveria et sais kokea

• Anonyymi

Niimpä... josko sen sopivan kaverin jostain löytäisikin jonka kanssa kokeilla... sopiva kaveri jolle ajoittain pyllistää ;)

• Anonyymi

ihanaa on oon imenyt kyrpää palleja suudellut nuollut peppua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihanaa on oon imenyt kyrpää palleja suudellut nuollut peppua

se on ihana tunne kun kaverin kieli lipoo ja sitten 2-3sormee oon valmis otettavaksi vaikka kuinka suurella tai monella peräkkäin

• Anonyymi

kunnon panemisessa akat on vain tiellä

• Anonyymi

kun löysin nykyisen kaverini vaimoni olis tahtonut hänen kalunsa heti saunan eteisessä kerkesin kuitenkin imaista ensin tein oikein syvä hoidon sain suun täyteen spermaa myöhemmin tuo taika-sauva pumppasi minua koko yön minun avustaessa uudelleen kovaksi vaimo nukkui sain varmaan 4-5 lastia yön aikana ja vielä aamulla kunnon panot ihana vkl mökillä

• Anonyymi kirjoitti:

kun löysin nykyisen kaverini vaimoni olis tahtonut hänen kalunsa heti saunan eteisessä kerkesin kuitenkin imaista ensin tein oikein syvä hoidon sain suun täyteen spermaa myöhemmin tuo taika-sauva pumppasi minua koko yön minun avustaessa uudelleen kovaksi vaimo nukkui sain varmaan 4-5 lastia yön aikana ja vielä aamulla kunnon panot ihana vkl mökillä

Saiko vaimosi myös tuota taika-sauvaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kiva vaimo.

• Anonyymi

Kun olen täysin homo, miesten kesken seksi on parasta mitä voi kuvitella.
      Bottomina palvelen tietysti jokaista joka haluaa tyydytyksen alkaen käsitöistä, päättyen 2 penikseen takavitussani ja kolmas suussani.

Miltä tämä tuntuu? Ihanalta!

• Hyvältä tuntuu.
        Terveisin Tuvan Bottom

• Anonyymi

kyllä sitä peppu ottas kun vaan löytäis miks miehet vonkaa peppua naisilta sitä samaa kun ois saatavilla minä ainakin annan heti jos joku pyytää

• Anonyymi

Ihanaltahan se tuntuu, mutta tämä on seksinovellit palsta. Novelli on eräänlainen pienoisromaani, tarina, lyhyessä muodossa.

• Anonyymi

etkö uskalla kertoa omasta kokemuksesta muille

• Anonyymi

Vain mies voi tietää miten miestä imutetaan. Olen 68v ja vakkari kaverit 56v ja 70v.

2 -- 3 KERTAA viikko on meillä tapaaminen saunonta yms.

• Anonyymi

Ihanaa ja vielä kun on vanhempia eli kyllä sokeri suussa sulaa ja muukin hommat
        tuollaiseiseen ois ihana päästä t.transmummo

• Anonyymi

Olisi aivan mahtavaa lähettää oma pano teidän käsittelyyn ja saada hänet käytettynä takaisin hän on todella muodikas Pakarinen ja ollut vain minun käytössä ja saanut vain 14cm sisään!ollaan Savosta minä 60 hän 40!

• Anonyymi

olen 60v olen opetellut syväkurkku tekniikan ja puska radion kautta tullut paljon uusia tuttuja imen aina loppuun asti nielen myös kaiken nuorin tuttu on 15 ja hän tuo myös kavereitaan mukaan

• Anonyymi

jos saa mukaan 2 iso kaluista miestä ja saa peräkkäin peppu huutaa onnesta varsinkin jos toka on iso panee hitaasti voi supistella tunnustella koko vartta kun se liukuu pohjaan ja pysyy siellä puristelu on ihanaa ja kuuman sperman tuntu kun mies antaa kalun olla

• Anonyymi

Kyllä tuntuu mukavalta harrastaa seksiä miehen kanssa suudella ja jyskytellä pallaeja vastakkain ihanaa

• Anonyymi

se on todella ihanaa jyskytellä palleja vastakkain imee kyrpää ja palleja

• Anonyymi

Olis jännää kokeilla kun vaan tietäis mistä aloittaa ja miten

• Anonyymi

ehdota jollekki tutulle

• Anonyymi

minäkin haluisin kokeilla, kuinkahan se onnistuisi? oon JKL

• Anonyymi

Mukavaa vaihtelua arki seksiin. Löytäis vaan jonkun vakituisen homoilu kaverin ni olis paljon helpompaa kun selata kaikki sivut ja lähetellä viestejä. Suurin osa ei uskalla edes tavata vaan jää viestien vaihtamiseksi. Ainankin täällä etelä-savossa.

• Anonyymi

voi harmi kun oot niin kaukana täällä ois reikä avoinna epohjanmaa

• Anonyymi

vasta kolmannen jälkeen alkaa tuntua kirvelyä mutta et voi lopettaa kun vielä 6 jäljellä ja se suurin joka juuri oli suussasi alotetaan alusta kierros

• Anonyymi

Se on kivaa kun vertaillaan palleja ja onaneerataan kuten vanhat savottamiehet. Mutta älä perseile! Persreikä venyy ja saat paskat housuun lopun ikäsi. Savottamiehet tiesivät.

• Anonyymi

Härskiltä. Pelkkä tyhjennys - akti. Pamputusta. Olon kevennystä, purkautumista. Jää paska fiilis, kun on tunteetonta touhua. Perseseksi , toki pilluseksikin, naisen kanssa josta välittää kunnolla on niin paljon upeampaa.

• Anonyymi

se tuntuu hyvältä ja myös kiihottavalta

• Anonyymi

Mistähän löytis kiva ja nätti transtyttö? Olis kiva kokeilla jotain uutta...

Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Rässästä viedään "roviolle" live.

Hän kaivoi Raamattunsa esille kun sitä häneltä tivattiin. https://yle.fi/uutiset/3-12283319 Ei tällaista saisi tapahtua länsimaisissa maissa mutta ka
      Maailman menoa
      668
      9303
    2. Anna Puu pettyi pahasti 40-synttäreiden johdosta - Jukka-rakas tukee: "Olisin halunnut..."

On tämä kyllä syvältä…. Anna Puu halusi viettää pyöreitä synttäreitä vähän eri lailla, mutta korona sotki kuviot: https://www.suomi24.fi/viihde/anna-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      5499
    3. Marin lupaa nopeutettua rajoitusten purkua

Kohta saa taas mennä ja elää, lupaa pääministeri Marin Tvitterissä. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d817e44a-154e-4139-a6a2-4dc4cdc272c8
      Maailman menoa
      114
      2804
    4. Martinalla maaginen yö Lontoossa

Martina laittoi eilen illalla kotiin palattuaan stoorin, jossa mainitsee edellisen ja samalla tämän reissun viimeisen Lontoossa vietetyn yönsä olleen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1948
    5. Martina käynyt jo läpi...

........stripparin (Esko), kiinteistövälittäjän (Stefu), palomiehen (Kris), rikollisen (Baha), 2 lätkäjätkää (Hannes, Pikkarainen) Voisiko seuraava m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1393
    6. Nainen rakas, älä unohda minua miestä.

Sinun vuokses teen, mitä vaan!
      Ikävä
      50
      1174
    7. Jannika B paljasti koomisen väärinkäsityksen vauvan kanssa: "Sain erikoisia katseita kaupassa..."

Sattuu, kun tapahtuu - erityisesti lasten kanssa... Jannika B elää lapsiperhearkea Toni Wirtasen kanssa, jossa ei sattumuksia puutu: https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      2
      1124
    8. Mitä Sofialle tapahtui Hangossa?

Miten täällä ei kukaan ole kiinnittänyt Sofian tilanteeseen huomiota?? Sairasti koronaa Hangossa ja viimeiset stoorit sieltä, mainitsi, että jaska aam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1069
    9. Tietäisikö kukaan Pikkaraisesta mitään...

... ellei olisi sekaantunut Martinaan. Olisiko tullut ulosotot, rattiskäry, raiskaussyyte julkisuuteen ilman Martinaa. Epäilen että ei. Stefustakaan t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      985
    10. Nainen, en kestä

Tää menee nyt liian syvälle. Näivetyn ilman sua, ja päivät ovat painajaisia kun ei sua näy. Kuka oikein olet, kun vuokses sydän on taas mullin mallin.
      Ikävä
      28
      861
    Aihe