Vaimo mukaan kimppaan!

Anonyymi

Minun teki mieli kimppaseksiä.
Kun en halunnut pettää vaimoani niin oli luontevaa pyytää oma vaimo kimpan naiseksi.
Vähän jännitti pyytää vaimoa olemaan toisenkin miehen kanssa panemassa.
Onneksi sain vaimoni puhuttua melko helposti mukaan kimppaan.
On erittäin kiihoittavaa kun vaimoani pannaan kimpassa.

29

3278

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokin siinä vaan tosiaan kummasti kiihottaa kun näkee oma vaimon kiihkossaan avaavan haaransa ja antautuvan innolla vieraiden pantavaksi. Oma vaimo yllätti, kun eksyimme Inglesissä sisään parinvaihtoklubille pienessä hiprakassa sisäänheittäjä aktiivisuuden ansiosta. Pari paukkua ja hetki seurailtua muiden tekemisiä, parin saksalaisen osoittama mielenkiinto ja varovasti aloittama hipelöinti ja vaimo yllättikin.

      Oli hetken päästä kalu suussa ja toinen kädessä ja pian telineessä jalat levällään pantavana. Oli tosi kiihittava näkymä. Itseltä lensi jo katsellessa.

    • Anonyymi

      Miltä kuulostais jos tämmönen 22 vuotias hyväkuntoinen nuori mies tulis mukaa 3 kimppaa?

      • Anonyymi

        HaluIsitko mukaan kolmen kimppaan 34-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen kanssa hetero meingillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HaluIsitko mukaan kolmen kimppaan 34-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen kanssa hetero meingillä?

        kiinnostaako teitä tumma 28v normivartaloinen suomimies? kestävällä ja kohtuullisella varustuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HaluIsitko mukaan kolmen kimppaan 34-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen kanssa hetero meingillä?

        Kyllä minulle kävisi, missä olette? Vast: jukkap9 at luukku ja com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HaluIsitko mukaan kolmen kimppaan 34-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen kanssa hetero meingillä?

        Ei hitossa haluta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostaako teitä tumma 28v normivartaloinen suomimies? kestävällä ja kohtuullisella varustuksella

        Haluaisitko olla 34 vuotiaan vaimoni ensimmäinen vieras mies?
        Haluaisimme vakimiehen ystäväksi ja seksikaveriksi hetero tyyliin.
        Asumme Kanta-Hämeessä.
        Vaimo on 167cm 61kg pitkät vaaleat hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko olla 34 vuotiaan vaimoni ensimmäinen vieras mies?
        Haluaisimme vakimiehen ystäväksi ja seksikaveriksi hetero tyyliin.
        Asumme Kanta-Hämeessä.
        Vaimo on 167cm 61kg pitkät vaaleat hiukset.

        Tottakai haluaisin noin upean vaimon tyydyttää kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle kävisi, missä olette? Vast: jukkap9 at luukku ja com

        Yritimme lähettää sinulle viestiiä.
        Ei saatu lähetettyä kun s-posti ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostaako teitä tumma 28v normivartaloinen suomimies? kestävällä ja kohtuullisella varustuksella

        Kiinnostaa!
        Haluatko tulla mukaan kolmen kimppaan vaimoani panemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        HaluIsitko mukaan kolmen kimppaan 34-vuotiaan naisen ja 36-vuotiaan miehen kanssa hetero meingillä?

        Täällä olisi treenattu vanhempi mies. Mieli tekisi päästä kimppaan ja nussia vaimoasi kimpassa.
        [email protected]
        Mistä olette?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Lahti66 kirjoitti:

        Täällä olisi treenattu vanhempi mies. Mieli tekisi päästä kimppaan ja nussia vaimoasi kimpassa.
        [email protected]
        Mistä olette?

        Olisi kiihottavaa nähdä tai kuunnella kun vanhempi nussis tyttö ystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle kävisi, missä olette? Vast: jukkap9 at luukku ja com

        Sähköpostisi ei vastannut!


    • Anonyymi

      Missäpäin, minä miehenä voisin tulla naista tyydyttään. Vast: jukkap9 at luukku ja com , m50

      • Anonyymi

        Tohon levarille


    • Anonyymi

      Kun vaimoni sai ensikertaa vierasta miestä niin seurasin vaimoni ilmettä.
      Mies oli minulle tuttu mutta vaimoni tapasi hänet ensikertaa.
      Vaimo seurasi minua ja hymyili kun mies alkoi nuolemaan vaimon pillua.
      Pillun nuoleminen meni hyvin mutta oli kauhuissaan ja meinasi panikoida kun mies alkoi työntää kullia pilluun.
      Saim hänet rauhoittumaan silittelemällä ja kädestä kiinni pitämällä.
      Oltiin sovittu että mies jää koko viikonlopuksi meille.
      Mies tuli perjantai iltana ja lähti vasta maanantai aamuna suoraan töihin.
      Naitiin aina kun peliit nosti päätä ja vaimo rauhoittui kun huomasi ettei siitä mitään pahaa tapahtunutkaan.
      Muutaman harjoittelu kerran jälkeen vaimo alkoi nauttia ja olla kunnolla mukana.
      Sunnuntaina kun olimme panneet useasti vaimoa ja lepäsimme niin kysyin vaimolta ja samalla vieraaltamme että otetaanko seuraavana viikonloppuna uudestaan niin vaimoni sanoi sen passaavan ainakin hänelle ja samoin sanoi mieskin..
      Seuraavana vikkonloppuna oli sauna valmiina ja mentiin kaikki saunaan vaimo keskelle ja olimme kuin oltaisiin aina oltu kimpassa ei ollut enää mitään ujoutta eikä arastelua.
      Silloin oli helppoa ei ollut lapsia ja olimme vaimo 22-vuotias itse olin
      24-vuotias ja mies oli 25-vuotias.
      Meidän kimppa on syventynyt ja vaimolla on lupa panna kaverin kanssa vaikka en olisi paikalla ollaanhan vaimoa kimpassa pantu jo 16-vuotta ja on erittäin hyvät ja läheiset välit.

    • Anonyymi

      Kun pystytään luontevasti juttelemaan ja olemaan ilman jännitystä vaimon ja kimppamiehen kanssa niin on hyvä ryhmä koossa.
      Meistä ei huomaa että kolmistaan ollessamme vaimoani pannaan kimpassa kaverin kanssa.

      • Anonyymi

        Ei vaimolla voi olla kusinen pillu kun kaveri nuolee vaimon pillun ja jopa persesilmän ennen panemista.


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe