Haluan elokuvaan

Moi,

Olen 9v poika. Ja olen aina halunnut päästä elokuva tähdeksi. Jos joku tietää miten pääsen elokuvaan niin voisitko kertoa.

T. Tv-tähti_melkein

8

2750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

Hei!

Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

Poika 6-10v

Tyttö 8-12v

Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

nimi ja ikä

pituus ja kokotiedot

ajankohtainen valokuva

kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

Onnea hakemiseen!

• Ja pitäkää kiirettä

• Anonyymi

Mekin saatiin koulusta tommoset laput, en ite hakenu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mekin saatiin koulusta tommoset laput, en ite hakenu

Mä haluaisin päästä kun mä hain mutta en kyllä pääse

• Anonyymi

Hei, olen 11v. tyttö nimeni on Olesja Spiridonova. Pituus on 152 cm, vyötärö -61 cm, käden pituus -70 cm, käden leveys on 40-25 cm, jalan pituus- 85 cm, jalan leveys - 42- 31 cm, vatsa on 62 cm ja rinta -73 cm . Olen tosi kiinnostunut esiintymiseen, joskus olen esiintynyt koulukonsertissa.

• Anonyymi

Pääsin sen elokuvan koekuvauksiin ja ollaan just matkalla art films studiolle

• Anonyymi

No miten meni? Saitko roolia?

• Anonyymi

Tyttäreni pääsi siihen elokuvaan tanssimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5435
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5016
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4126
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3448
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2962
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2120
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2071
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    Aihe